Wie demotiveert hondjes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef Laysa het volgende:
Laten we vooral hondje gaan demotiveren![]()
Kuddo's voor jullie Hondje...niks erger dan ondankbare zeikende mensen
kunnen jullie dan niet een leuk vakantie huisje in de buurt huren...voor een week of 2...Als je dan lekker samen wilt zijn blijf je gewoon daarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is vervelend Hondjes.
Mijn ouders en ook mijn schoonmoeder vragen nu ook of we in de vakantie naar Ned. komen. Nou echt niet want dat is voor ons heus geen vakantie! Niet om mijn ouders of schoonmoeder maar je zit constant ergens op bezoek. Als we op vakantie gaan wil ik ergens op een lekker strand liggen met een spannend boek en een glaasje rosé.
Nou...als ik al geen zin zou hebben in die zoveel km en iedereen zegt van oehhhhhhhhh zoveel km, dan demotiveert mij dat toch wel een beetjequote:
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, maar dat zal wel weer aan ons liggen...
Natuurlijk is een huis in Spanje wel leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef hondjes het volgende:
Ik heb nog gewoon mijn eigen huis hier in Nederland, die ga ik niet verkopen.
Dus ik kom gewoon thuis, eigen spullen , eigen huis.
En ga ik morgen terug naar Spanje, dan denk ik, krijg maar het lazerus, 4 weken rust.
En zoonlief komt dinsdag met vrouw en kind![]()
Dus het is gewoon niet leuk, maar je leert ermee leven, nooit anders geweest en zal nooit anders worden..
Maar het zijn ook veel kilometers. En tegelijk ook een heerlijk huis in Spanje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:28 schreef Laysa het volgende:
Nou...als ik al geen zin zou hebben in die zoveel km en iedereen zegt van oehhhhhhhhh zoveel km, dan demotiveert mij dat toch wel een beetje
Hebben we in het verleden wel eens gedaan. En dan vroegen we familie en vrienden etc. naar ons toe te komen maar echt hoor, de afstanden in Ned. zijn enorm en ze hebben het allemaal druk, druk, druk. Nee, wij moesten maar naar hen komen, wij hadden tenslotte vakantie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
kunnen jullie dan niet een leuk vakantie huisje in de buurt huren...voor een week of 2...Als je dan lekker samen wilt zijn blijf je gewoon daar
Mooie redenatie inderdaad!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef spuitje het volgende:
Hebben we in het verleden wel eens gedaan. En dan vroegen we familie en vrienden etc. naar ons toe te komen maar echt hoor, de afstanden in Ned. zijn enorm en ze hebben het allemaal druk, druk, druk. Nee, wij moesten maar naar hen komen, wij hadden tenslotte vakantie!
Ah....dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je dat niet meer doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hebben we in het verleden wel eens gedaan. En dan vroegen we familie en vrienden etc. naar ons toe te komen maar echt hoor, de afstanden in Ned. zijn enorm en ze hebben het allemaal druk, druk, druk. Nee, wij moesten maar naar hen komen, wij hadden tenslotte vakantie!
Of je zegt: kom dan eens naar hier!quote:
Ach, niet iedereen is zo hoor, maar veel toch wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah....dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je dat niet meer doet
Ook een leuke: de zeer bejaarde oma van wie 5 van de 10 kinderen in Frankrijk wonen, en als oma dan met een van de kinderen mee wil rijden naar Frankrijk dan moet ze benzinegeld betalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of je zegt: kom dan eens naar hier!
Krijg ik vraag of ik wel weet hoe ver dat is en wat dat kost??? Nou echt wel, heb die afstand al tientallen keren gereden!
Hebben in het begin dat we hier woonden wel vragen van mensen die we niet persoonlijk kenden gehad of ze bij ons in de tuin mochten kamperen. Of mensen die vroegen of ze een paar nachtjes bij ons konden logeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
Maar mochten jullie in Frankrijk een tot zomermhuisje verbouwde kippenschuur hebben waar ze gratis en voor niets op vakantie zouden mogen dan is de afstand daarnaartoe waarschijnlijk geen probleem
En de helft van de tolquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook een leuke: de zeer bejaarde oma van wie 5 van de 10 kinderen in Frankrijk wonen, en als oma dan met een van de kinderen mee wil rijden naar Frankrijk dan moet ze benzinegeld betalen
Hollanders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
Maar mochten jullie in Frankrijk een tot zomermhuisje verbouwde kippenschuur hebben waar ze gratis en voor niets op vakantie zouden mogen dan is de afstand daarnaartoe waarschijnlijk geen probleem
Hoi JIANquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:58 schreef Jian het volgende:
Goed, stel je voor, je hebt een huis in Spanje en eentje in Nederland en je pendelt een beetje tussen die 2 heen en weer in een Porsche Panamera ...............
Er zijn mensen die dat niet als een probleem zullen zien![]()
Heej hondjes
Pcies, een beetje afwisseling kan nooit kwaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef hondjes het volgende:
Misschien, zeggen we wel eens, is het wel beter.
Dan waardeer je gewoon , dat je weer terug bent in Spanje.
Anders wordt het misschien maar een sleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |