Hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dierlijk instinct. In welke zin van''horney'' bedoel je eigenlijk? En hou oud zijn die jongentjes?
Jij bent de puberteit nog niet ingegaan begrijp ik? Vrouwen zijn namelijk nog vele malen erger.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Amaliasnoep het volgende:
In de klas hebben wij het over het lichaam , en heel veel jongetjes reageren er heel horney op heheheh ;d
why?
En over welk lichaam hadden jullie het? die van jou? Dan pics ter beoordeling!quote:
HOAX! nooit wat van gemerkt, als het over sex gaat, gaan ze grappig doen of anders heel ongeintresserd proberen over te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Jij bent de puberteit nog niet ingegaan begrijp ik? Vrouwen zijn namelijk nog vele malen erger.
Doe eens normaal hem uit te schelden, je weet dat je op deze manier geband kunt worden van Fok!, niet?quote:
Nou ANUS VAGINA EN CLITORIS ENSOOOOOquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
En over welk lichaam hadden jullie het? die van jou? Dan pics ter beoordeling!
Aan jou niet nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
HOAX! nooit wat van gemerkt, als het over sex gaat, gaan ze grappig doen of anders heel ongeintresserd proberen over te komen.
Ze laten het nooit zo zien.
Oh leuk, je schreeuwt het er echt uit, zo van: zo dat heb ik gezegd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Amaliasnoep het volgende:
[..]
Nou ANUS VAGINA EN CLITORIS ENSOOOOO
Já Já Jáquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Doe eens normaal hem uit te schelden, je weet dat je op deze manier geband kunt worden van Fok!, niet?
NEE MAN!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oh leuk, je schreeuwt het er echt uit, zo van: zo dat heb ik gezegd.
Getsiebetsie, vinger je al?
Jawel, maar dit concludeer ik uit mijn prilste basisschooljeugd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |