ja ik zit ook goed stuk. Ff kijken hoe het bier smaakt en hopelijk rond 1uur weer thuisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Braamyo het volgende:
Whahahaha, go jijMja, je weet wel wat dat betekend hea, geen botbreuken
dan fluit schijtsrechter Achja wel eventjes...
Ik moest ook maar eens richting de stad gaan... pfff MOE !!! en ik moet nog beginnen xD
In middelburg zijn na 02:00 nog maar 4 stap dingesen open. Hoe ik ze precies moet noemen weet ik niet, want het zijn geen clubs maar ook geen bars of cafe's, nja eentje mischien dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef Thaboel het volgende:
ja ik zit ook goed stuk. Ff kijken hoe het bier smaakt en hopelijk rond 1uur weer thuis
AHA ! Vandaar dat je naar de kapper bent geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Lotusss het volgende:
Lekker uit eten met ErwinRommel en een goede vriend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middelburgquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
In middelburg zijn na 02:00 nog maar 4 stap dingesen open. Hoe ik ze precies moet noemen weet ik niet, want het zijn geen clubs maar ook geen bars of cafe's, nja eentje mischien dan.
Anyways, ik denk dat ik om 02:00 gewoon afbreek en huiswaards keer, tuurlijk woon ik in een pokke dorp en ben ik rond 02:30 pas thuis, mja care, dan is die kater minder groot
idd lekker naar het strand. Te vaak met de familie helemaal laveloos over het strandgekropen :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef Braamyo het volgende:
Wat leukVooral zo houden, als straks de zon weer gaat schijnen dan weten hun jou alle gratis parkeer plekkies en leuke restaurantjes te vertellen
En met het parkeer beleid van soms wel 3,00 euro per uur is dat echt een aanrader. En zeg nu zelf, Middelburg in de zomer is chill
In Vlissingen kun je ook prima stappenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
In middelburg zijn na 02:00 nog maar 4 stap dingesen open. Hoe ik ze precies moet noemen weet ik niet, want het zijn geen clubs maar ook geen bars of cafe's, nja eentje mischien dan.
Anyways, ik denk dat ik om 02:00 gewoon afbreek en huiswaards keer, tuurlijk woon ik in een pokke dorp en ben ik rond 02:30 pas thuis, mja care, dan is die kater minder groot
Hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
idd lekker naar het strand. Te vaak met de familie helemaal laveloos over het strandgekropen :p
Kan je niet naar rennesse ofzo?
Dopquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True... donderdag avond studenten avond in de DOP![]()
Jaja, iemand hier heeft ervaring
Lol nee manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Woon jij dan in Vlissingen of ben je er alleen als student gehuisvest ofzo?
Volgende week mijn blauw en wit maar eens laten stomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:18 schreef jankaas020 het volgende:
Trouwens, net m'n toetoep gewassen, kan ik nu al die knoopjes terug gaan vrotten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |