abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97304733
Ik heb al sinds ik 14 ben van die striemen op mn benen en ik vind het echt heel erg lelijk. Ik voel me er ook super ongelukkig over want als ik een rokje aan wil ofzo zie je ze! Ik heb het niet zo heel erg, maar wel een paar hele duidelijke :{
Ik weet ook wel dat je hier eigenlijk niks aan kan doen, maar ik vroeg me af of jongens er op afknappen.
Dus bij deze; knappen jongens hier op af? :X
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:42:45 #2
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97304793
-edit: opzouten

[ Bericht 90% gewijzigd door Mylene op 25-05-2011 19:30:12 ]
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_97304800
Daar kom je niet meer vanaf. En ik zou er niet direct op afknappen of het moet heel erg zijn maarja mooi is anders.
pi_97305890
Wat een flauwe reacties weer :')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Striae
Misschien eens handig voor TS om te lezen?
http://www.gezondheidsnet(...)trepen-op-je-lichaam
Twiddel
pi_97318818
Ligt eraan of je dik bent.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:29:39 #6
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_97343047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Melissa-20 het volgende:
Ik heb al sinds ik 14 ben van die striemen op mn benen en ik vind het echt heel erg lelijk. Ik voel me er ook super ongelukkig over want als ik een rokje aan wil ofzo zie je ze! Ik heb het niet zo heel erg, maar wel een paar hele duidelijke :{
Ik weet ook wel dat je hier eigenlijk niks aan kan doen, maar ik vroeg me af of jongens er op afknappen.
Olie, olie, olie. Om te voorkomen en om het te verminderen. Het is in feite littekenweefsel onder je huid. Helemaal weggaan zal het dus inderdaad niet; maar je kunt het wel een heel stuk verminderen. Bio-oil is heel goed :)
pi_97350940
Nee, hoeft niet een afknapper te zijn.

Het gaat om het geheelplaatje, en daarin is altijd ruimte voor gepaste imperfecties.
Althans, wat mij betreft.
Einde van een tijdperk
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:27:19 #8
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_97364567
Ook mannen worden verliefd op een persoon met alles erop en eraan TS, behalve een paar (verlate) pubertjes zal geen man die verliefd op je wordt er een probleem van maken. Behalve dat, alsof de meeste mannen een perfect lijf hebben. :').
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_97364788
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Melissa-20 het volgende:
Als ik iemand leuk vind dan zou het me werkelijk een rotmoer wezen hoe ze er verder uitziet. Ik heb dikke mensen gehad, dunne mensen, knappe mensen en mensen met een gemiddeld uiterlijk. Het kan me dan ook echt helemaal niks schelen of diegene een paar streepjes op d'r benen heeft. 90% van de bevolking heeft precies dezelfde mentaliteit, je bent verliefd en dan zie je die kleine imperfecties niet. Als je toch zo'n randdebiel tegenkomt die daar een issue van maakt dan zou ik hem direct op straat schoppen
pi_97365060
Ik heb het ook, op mijn bovenbenen. Stoor me er verder niet aan eigenlijk :) Maar zou wel willen weten of er een manier is om er vanaf te komen!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_97365073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Als ik iemand leuk vind dan zou het me werkelijk een rotmoer wezen hoe ze er verder uitziet. Ik heb dikke mensen gehad, dunne mensen, knappe mensen en mensen met een gemiddeld uiterlijk. Het kan me dan ook echt helemaal niks schelen of diegene een paar streepjes op d'r benen heeft. 90% van de bevolking heeft precies dezelfde mentaliteit, je bent verliefd en dan zie je die kleine imperfecties niet. Als je toch zo'n randdebiel tegenkomt die daar een issue van maakt dan zou ik hem direct op straat schoppen
Hear hear! _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_97365104
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef OneTeaspoon het volgende:

[..]

Olie, olie, olie. Om te voorkomen en om het te verminderen. Het is in feite littekenweefsel onder je huid. Helemaal weggaan zal het dus inderdaad niet; maar je kunt het wel een heel stuk verminderen. Bio-oil is heel goed :)
Bio Oil heb ik ook :) Ben sinds kort begonnen met smeren :)
pi_97365778
quote:
Hear hear! _O_
'Tis toch zo? Vind het altijd jammer dat *jonge* vrouwen zo onzeker zijn over dit soort dingen. Veel mannen hebben bijvoorbeeld striae op hun onderrug vlak boven de heupen.. die zie je toch ook gewoon in een boxershort op het strand een biertje drinken?!
pi_97366465
Ja... Als je jezelf een beetje verzorgt dan hoef je verder niet perfect te zijn. Perfectie is ook maar saai trouwens.
Einde van een tijdperk
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:37:06 #15
215583 CylonNL
King ecto.
pi_97367737
Geen enkele man die zich over een beetje Striae drukt maakt.
pi_97378397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef CylonNL het volgende:
Geen enkele man die zich over een beetje Striae drukt maakt.
De mijne niet gelukkig O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')