quote:
Bis Later Barquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef Barreltje het volgende:
Naar huis!
tot vanavond.. of morgen in deze gedaante
bla bla huil huil bla yeah yeah bla huil ba yeahquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Wie vat even alle topics van vandaag samen voor me?.
Tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
En mijn ouders hebben net goedgekeurd dat ik een opleiding ga volgen bij de fotovakschool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN ZE BETALEN OOK NOG ALLES![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
En mijn ouders hebben net goedgekeurd dat ik een opleiding ga volgen bij de fotovakschool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
chill de bilquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dus later echt heel erg mijn best doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn![]()
Maar je weet: Wie betaalt, bepaaltReken maar op een flinke boete bij elke onvoldoende
Wie moest er huilen en waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
bla bla huil huil bla yeah yeah bla huil ba yeah
Als ik jou was zou ik daar nu al mee beginnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ga dus later echt heel erg mijn best doen
Allang mee bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik daar nu al mee beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |