ze verdienen precies geen cent meer hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doen ze expreszo verdienen ze meer
Wel als de mensen wat op het station gaan kopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze verdienen precies geen cent meer hoor
jawel want jij blijft een half uur vastzitten op een station dus je loopt naar een winkeltje en je gaat wat kopen. Voor DUUR. En drie keer raaien waar al dat geld heen gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze verdienen precies geen cent meer hoor
daar verdiend het gvb geen cent aan hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als de mensen wat op het station gaan kopen
Wat Fles dus zegtquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar verdiend het gvb geen cent aan hoor
naar servex en ns ja maar ik klaag over het gvbquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel want jij blijft een half uur vastzitten op een station dus je loopt naar een winkeltje en je gaat wat kopen. Voor DUUR. En drie keer raaien waar al dat geld heen gaat?
wat ik zeg dusquote:
Bratwurst ohne Sauerkraut, ook voldoendequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
leider kein/keine/keinen Bradwurst mit Sauerkraut
die ms ik dus door de geweldige planning vh gvb niet van de nsquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
GVB gaat ook niet over die trein die jij mist. NS wel, en die verdient daar aan.
Oh ja, daarom had ik jou in de blokkeerlijst zittenquote:
Wat was het dan wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
leider kein/keine/keinen Bradwurst mit Sauerkraut
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bratwurst ohne Sauerkraut, ook voldoende
Hier is het met kabbesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bratwurst ohne Sauerkraut, ook voldoende
had me laten staan dan ik mis je niet hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, daarom had ik jou in de blokkeerlijst zitten
Kabbes?quote:
Stamppot witte koolquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kabbes?Via Cabbage zou dat ook kool > zuurkool > Sauerkraut kunnen zijn
Hmm. Ik heb ook weleens aardappelsalade bij Bratwurst gehad ja. Zo legoën we dat ook wel bij elkaarquote:
de redder in noodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |