En wat heb je nu?quote:
Een Ford Ka, jou auto is geweldig maar te duur voor mij denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat heb je nu?
En ik ga je mijn auto niet aansmeren hoor, dat is een beetje te volumineus denk ik.
Ik zeg al, ik ga hem niet aansmeren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Een Ford Ka, jou auto is geweldig maar te duur voor mij denk ik
En dan betaal ik heul wat meer belasting
Nah ik kijk wel, ik ga met een vriend samen zoekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik ga hem niet aansmeren.
Catagorie Golfje?
Dat is inderdaad slim ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik kijk wel, ik ga met een vriend samen zoeken
Hij heeft er verstand van, meer dan ik
daarom en hij heeft verstand van de motoren en dat soort zaken dus komt goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is inderdaad slim ja.
Het is zonde om er een boel geld in te steken en er dan achter te komen dat er van alles mis is met zo'n auto. Helaas is niet iedereen op deze wereld even eerlijk.
Wel ff showen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
daarom en hij heeft verstand van de motoren en dat soort zaken dus komt goed.
Wat is er mis aan een auto showen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet tegen een dame?
TIETUH!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is er mis aan een auto showen.
En wat voor gedachtes heb jij er dan bij dat dat niet netjes is!
Ik bak schnitzels en gebakken aardappeltjes, met salade.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
iemand tips voor t avondeten? iets wat niet in een oven hoeft, want stuk..de armoede!
Oooooooohw ja, nu weet ik ook welke je bedoeldquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, Benny, weet je nog dat ik vroeg wie dit zong?
Ik dacht, Jacqueline Goveart.. het blijkt Astrid Kunst te zijn, van Stereo, weet je wel?
Giel heeft dat 's morgens wel eens. Als er een zanger te gast is in de studio covert die een liedje uit de Megatop50.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooooohw ja, nu weet ik ook welke je bedoeld
Was die niet gezongen bij 3FM of Q music in zo'n programma waarin een artiest een nummer uit een hitlijst zingt?
Precies, dat bedoel ik...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Giel heeft dat 's morgens wel eens. Als er een zanger te gast is in de studio covert die een liedje uit de Megatop50.
Dat kan, ik luister enkel een keertje 's nacht Q.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik...
Maar Q heeft dat tegenwoordig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |