Moet je beter lezen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:22 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie niks racistisch. Dus kom niet zeiken of ga uit het topic.
Dat zegt nog steeds helemaal niets over het uiterlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:20 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Wise nam het straatbeeld als voorbeeld. Een blanke man zie je niet snel lopen met een zwarte vrouw. Ik nam mode als voorbeeld.
En daar ging het om in de discussie. Genoeg mensen die negerinnen mooi vindt. Waar ik ook kom, ik zie gewoon weinig blanke mannen met negroide vrouwen.
Ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:22 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie niks racistisch. Dus kom niet zeiken of ga uit het topic.
Serieus, ik ben er klaar mee, racist. Je zegt zelf 'zwarte' vrouwen, met een donkere huidskleur dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef ZureLucht het volgende:
Le-zen. Het gaat om negroide vrouwen. Niet half bloedjes.
gedaan, zie niksquote:
nu niksquote:Op maandag 30 mei 2011 12:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wel.
Wat nu? Weer een meningsverschil.
2+2=4, of zie je daar ook niks in? Of heb jij daar een andere mening over?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
nu niks. Ik zie er niks in en de ander wel. Boeiend wat een ander van mijn mening vind
![]()
niet relevant voor dit topicquote:Op maandag 30 mei 2011 12:32 schreef Nyce het volgende:
[..]
2+2=4, of zie je daar ook niks in? Of heb jij daar een andere mening over?
Oh, ik dacht dat je iemand ging bevelen dat ie moest oprotten omdat JIJ niets zag. Als jouw mening niet zo boeiend is, dan is zo'n bevel niet zo nodig hè.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
nu niks. Ik zie er niks in en de ander wel. Boeiend wat een ander van mijn mening vind
![]()
die persoon mag er mee doen wat hij/zij wilquote:Op maandag 30 mei 2011 12:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je iemand ging bevelen dat ie moest oprotten omdat JIJ niets zag.
ik zeg dat ik het niet zie, dus nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:34 schreef Nyce het volgende:
[..]
Jawel, racisme is racisme. Het is niet ineens geen racisme omdat jij het niet ziet.
..right.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
die persoon mag er mee doen wat hij/zij wil
quote:
hoor wie het zegtquote:Op maandag 30 mei 2011 12:43 schreef Nyce het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet zo bijdehand als je er niks van snapt.
Je kent die docu's toch wel over Nederlandse kerels van rond de 50 die een Oostersquote:Op maandag 30 mei 2011 12:41 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb nu al spijt van dit topic![]()
Maar ff terug. Wat ik vaker zie is dat Nederlandse mannen vrouwen importeren uit aziatische landen of uit brazillie. Want op mijn werk heb ik dus misschien maar 1 keer in die 5 jaar dat ik er werk een Nederlandse vrouw met een buitenlandse man gezien, maar andersom, dus Nederlandse man met een buitenlandse vrouw, stukken meer. Vaak aziatisch en man verdient goed.
Zij is lekker inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:38 schreef Specularium het volgende:
Ik zou die chick van de Cosby show ook wel doen trouwens.
Louis Theroux in Bangkok was een mooie afleveringquote:Op maandag 30 mei 2011 12:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kent die docu's toch wel over Nederlandse kerels van rond de 50 die een Oosters
importje halen? Gebeurt te vaak. Ze verstaan elkaar totaal niet maar ze 'begrijpen' elkaar zo goed.
Vraag me af hoe dat kan als je niet weet wat de ander zegt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:41 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb nu al spijt van dit topic![]()
Maar ff terug. Wat ik vaker zie is dat Nederlandse mannen vrouwen importeren uit aziatische landen of uit brazillie. Want op mijn werk heb ik dus misschien maar 1 keer in die 5 jaar dat ik er werk een Nederlandse vrouw met een buitenlandse man gezien, maar andersom, dus Nederlandse man met een buitenlandse vrouw, stukken meer. Vaak aziatisch en man verdient goed.
Aziaten hebben meestal niet zo'n dikke reet als negerinnen. Anders had die kerel op je werk wel één uit Afrika gehaald.quote:hoor wie het zegt
die was goed jaquote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Louis Theroux in Bangkok was een mooie afleveringmet die agressieve brit die effe een thai ging importeren en meteen trouwen omdat ze hem zo rustig maakt rofl
quote:
quote:
quote:
Aziatische laag geschoolde vrouwen die een rijke blanke kerel trouwt. Misbruik maken van de situatie. Van beide kanten.quote:
ik heb liever een goed figuurvormige blanke dan die 2quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Capi het volgende:
Ik heb liever een negerin met een dikke reet dan een aziaat met een kippenkont
Of allebei tegelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef Capi het volgende:
Ik heb liever een negerin met een dikke reet dan een aziaat met een kippenkont
ZL is een aziaat met kippenkontquote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Capi het volgende:
Ik heb zelfs liever een aziaat met een kippenkont dan ZureLucht
Iedereen blij.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Aziatische laag geschoolde vrouwen die een rijke blanke kerel trouwt. Misbruik maken van de situatie. Van beide kanten.
Man wil graag liefde, sex en iemand die hem verzorgt. Vrouwen willen graag zorgen zonder zorgen met liefde.
Eén op de teen en ander op stick?quote:
Waarom moet ik dat minder opvallend doen? Omdat het niet in je hokje past?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Specularium het volgende:
Je formuleert nogal als een kerel, ZureLucht.
Dat moet je iets minder opvallend doen.
Die kerel is verre van rijk, heeft een geestelijke ziekte waardoor hij erg agressief isquote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Aziatische laag geschoolde vrouwen die een rijke blanke kerel trouwt. Misbruik maken van de situatie. Van beide kanten.
Man wil graag liefde, sex en iemand die hem verzorgt. Vrouwen willen graag zorgen zonder zorgen met liefde.
Dat zegt hij ook: "Ja, we houden van elkaar."quote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Die kerel is verre van rijk, heeft een geestelijke ziekte waardoor hij erg agressief isen gaat gewoon naar Thailand om een vrouw te kopen
Die vrouw zal alles behalve zorgen zonder zorgen lol
Als ik nou onderstaande had geschreven dan was ik wel verder op je reactie in gegaan:quote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Die kerel is verre van rijk, heeft een geestelijke ziekte waardoor hij erg agressief isen gaat gewoon naar Thailand om een vrouw te kopen
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Deze meneer wil graag liefde, sex en iemand die hem verzorgt. De aziatische dame wil graag zorgen zonder zorgen met liefde.
Dus die man houdt van z'n koopjes!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef Id_do_her het volgende:
Dat zegt hij ook: "Ja, we houden van elkaar."
Nog geen tien seconden later: "Zo'n koopje laat je toch niet lopen?"__
Dacht je dat nu echt? Dat niet iedereen continu de moeite neemt op jullie trieste posts te reageren, wil niet zeggen dat niemand er moeite mee heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
wat zit jij nou weer dom te blaten
Eng he, als iemand anders denkt dat jezelf. Je bent de enigste die er moeite mee heeft in dit topic.
waar zeg ik dat¿quote:Op maandag 30 mei 2011 14:56 schreef KreKkeR het volgende:
Ieder z'n eigen smaak, maar denken dat jouw smaak representatief is voor de hele mensheid![]()
dus dat betekent dan vast dat dit soort relaties ook weinig voorkomen
Nergens zeg je dat. Weer een overtrokken conclusie. En wat je vindt, mag je blijkbaar niet zelf weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:59 schreef wise het volgende:
[..]
waar zeg ik dat¿![]()
ik zeg dat IK VIND dat zwarte vrouwen lelijk zijn en dat blanke man / zwarte vrouw relaties weinig voorkomen. Wat jij er van maakt mag je zelf weten
In de westerse modewereld zie je ook weinig volbloed aziaten. En al helemaal geen aziatische mannen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zet FashionTV of wat dan ook aan en je ziet over het algemeen blanke vrouwen, aziaten of halfbloedjes.
Geen negroide types.
[..]
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.
Noem mij eens één bekende Antiliaanse of Surinaamse schoonheid. Lastig hoor.
En daarom begrijp ik de Nederlandse blanke man wel. Je hebt ze wel natuurlijk die met een zwarte vrouw rondlopen, alleen het komt niet zo vaak voor als blanke vrouwen met een zwarte man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |