Oke sorry. Serieus; ik denk dat vrouwen wat dat betreft niet zo serieus erop aangekeken worden door het feit dat sexuele intimidatie vooral een mannen ding is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ga lekker weg met je Southpark imitaties.
Maar is pedofilie bij mannen dan niet zwaar overrated. Het zal vast niet zo erg zijn dan volgens jou logica.quote:
Het is een misdrijf; ik vind het echter zeker zwaar overrated wanneer je ziet dat een pedo veel harder wordt uitgekotst dan bijvoorbeeld een moordenaar... staat in geen verhouding.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Maar is pedofilie bij mannen dan niet zwaar overrated. Het zal vast niet zo erg zijn dan volgens jou logica.
Komt het vaker voor, of hoor je er vaker over? Ik denk het tweede...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef feesbeeest het volgende:
Het valt mij steeds vaker op dat pedofilie bij vrouwen steeds vaker voorkomt
Onjuiste samenhang inderdaad mijn excuses.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Komt het vaker voor, of hoor je er vaker over? Ik denk het tweede...
Niet iedere 15jarige heeft behoefte aan seks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef davako het volgende:
Bovenste link van de topic starter terecht. Maar ik twijfel over de twee andere links. Een 15 jarige jongen slaat toch niet een mogelijkheid om te seksen af?
Dat is hetzelfde dan stellen: "niet ieder mens heeft 10 vingers"... idd, niet iedereen heeft het, maar het is wel uitzonderlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:34 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Niet iedere 15jarige heeft behoefte aan seks.
Ik gok dat de meeste mensen zich er wel in kunnen vinden en ook weleens iemand iets aan hebben willen doen. Daarbij worden slachtoffers van pedofilie vrij vaak gezien als slachtoffers die zichzelf niet kunnen verweren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is een misdrijf; ik vind het echter zeker zwaar overrated wanneer je ziet dat een pedo veel harder wordt uitgekotst dan bijvoorbeeld een moordenaar... staat in geen verhouding.
En wanneer je iemand een kogel door het hoofd schiet heeft het slachtoffer zich meestal wel kunnen weren bedoel je? Wat een onzin.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste mensen zich er wel in kunnen vinden en ook weleens iemand iets aan hebben willen doen. Daarbij worden slachtoffers van pedofilie vrij vaak gezien als slachtoffers die zichzelf niet kunnen verweren.
Bovendien sommige mensen verdienen het gewoon om te sterven.
Naast mijn eerdere opmerking vind ik ook dat er wel verschil zit tussen seks hebben met en verkrachting. Je tweede link laat een heel andere situatie zien dan de andere twee. Natuurlijk kun je stellen dat er andere factoren zijn die het verhaal moeilijk maken, zoals lerares-leerling is verboden, is iemand van die leeftijd wel in staat de mogelijk negatieve gevolgen te overzien, etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef feesbeeest het volgende:
Ik hoor steeds vaker over pedofilie bij vrouwen.
Maar het wordt helemaal niet serieus genomen, je ziet reacties erbij als "nice" etc.
Alsof de rollen omgedraaid waren, kreeg je reacties als ziekelijk, opsluiten die gozer etc
Het lijkt erop dat het "normaal" is dat een oudere vrouw gewoon seks kan hebben met een jongetje.
Waarom mogen mannen dan geen seks hebben met minderjarige meisjes?
Er zijn zat meisjes die geil zijn van een oudere man, als de oudere man dan verleid wordt is het zijn eigen schuld en is er iets mis met hem. En dan is hij opeens een vieze pedofiel.
Ik vind het persoonlijk ziekelijk en ben zelf ook slachtoffer geweest. Een oudere vrouw probeerde mij te verleiden op 14e jarige leeftijd. Ik zei duidelijk nee. Thuis alles verteld, aangifte gedaan samen. Politie verhoor en daarna? Helemaal niks! Politie vertelde mij dat het ging om een misverstand![]()
Poolse non veroordeeld voor kindermisbruik
Lerares (26) gevingerd door leerling (15)
Vrouw van 20 verkracht 15-jarig jochie
Graag jullie mening hierover.
Dat geld maar voor een deel, als een 21 jarige met een 15 jarige naar bed gaat en de 15 jarige wil dit ook gewoon, en er wordt later aangifte gedaan door de ouders, dan nog kotst half fok op die 21 jarige, terwijl dat in dit geval totaal onterecht is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste mensen zich er wel in kunnen vinden en ook weleens iemand iets aan hebben willen doen. Daarbij worden slachtoffers van pedofilie vrij vaak gezien als slachtoffers die zichzelf niet kunnen verweren.
Bovendien sommige mensen verdienen het gewoon om te sterven.
Dus toen jij 15 was, had je het prima gevonden als 1 of ander dik wijf jou had meegenomen en je gedwongen had tot seks?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef davako het volgende:
Bovenste link van de topic starter terecht. Maar ik twijfel over de twee andere links. Een 15 jarige jongen slaat toch niet een mogelijkheid om te seksen af?
Ah, jongetjes slaan een mogelijkheid tot seks niet af? Hmm, dus je kan als mannelijke pedofiel gerust gaan seksen met jongens?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef davako het volgende:
Volgens mij is je generalisatie wat te overhaast. Het is volstrekt normaal om als 15jarige jongeman geen drang naar seks te hebben, niets uitzonderlijks aan. Dat jij nou elke dag aan je leuter zit te trekken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde dan stellen: "niet ieder mens heeft 10 vingers"... idd, niet iedereen heeft het, maar het is wel uitzonderlijk.
Het gaat toch hier niet over homosexuele pedofilie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Casos het volgende:
[..]
Ah, jongetjes slaan een mogelijkheid tot seks niet af? Hmm, dus je kan als mannelijke pedofiel gerust gaan seksen met jongens?
Die is idd niet zo plezierig, maar die van 25 had ik zonder twijfel aangeduwt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Dus toen jij 15 was, had je het prima gevonden als 1 of ander dik wijf jou had meegenomen en je gedwongen had tot seks?
Zie:
Ik zou er toch een behoorlijk trauma aan over hebben gehouden als ik die foto's zo zie..
Ik zeg niet anders dan dat ik denk dat het wel meer uitzondering dan regel is; de helft heeft wss op die leeftijd al seks gehad tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Volgens mij is je generalisatie wat te overhaast. Het is volstrekt normaal om als 15jarige jongeman geen drang naar seks te hebben, niets uitzonderlijks aan. Dat jij nou elke dag aan je leuter zit te trekken.
Precies, dat is toch haast geen vrouw meer te noemen maar eerder een of andere vadsige vleesberg. Je hele leuter ligt aan diggelen, dat is gewoon verkrachting.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Dus toen jij 15 was, had je het prima gevonden als 1 of ander dik wijf jou had meegenomen en je gedwongen had tot seks?
Zie:
Ik zou er toch een behoorlijk trauma aan over hebben gehouden als ik die foto's zo zie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |