abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97293296
Ik hoor steeds vaker over pedofilie bij vrouwen.
Maar het wordt helemaal niet serieus genomen, je ziet reacties erbij als "nice" etc.
Alsof de rollen omgedraaid waren, kreeg je reacties als ziekelijk, opsluiten die gozer etc

Het lijkt erop dat het "normaal" is dat een oudere vrouw gewoon seks kan hebben met een jongetje.

Waarom mogen mannen dan geen seks hebben met minderjarige meisjes?
Er zijn zat meisjes die geil zijn van een oudere man, als de oudere man dan verleid wordt is het zijn eigen schuld en is er iets mis met hem. En dan is hij opeens een vieze pedofiel.

Ik vind het persoonlijk ziekelijk en ben zelf ook slachtoffer geweest. Een oudere vrouw probeerde mij te verleiden op 14e jarige leeftijd. Ik zei duidelijk nee. Thuis alles verteld, aangifte gedaan samen. Politie verhoor en daarna? Helemaal niks! Politie vertelde mij dat het ging om een misverstand :{

Poolse non veroordeeld voor kindermisbruik
Lerares (26) gevingerd door leerling (15)
Vrouw van 20 verkracht 15-jarig jochie

Graag jullie mening hierover.

[ Bericht 1% gewijzigd door feesbeeest op 25-05-2011 14:30:56 ]
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_97293427
Dubbele standaarden.
Who motivates the motivator?
pi_97293476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Ga lekker weg met je Southpark imitaties.
Oke sorry. Serieus; ik denk dat vrouwen wat dat betreft niet zo serieus erop aangekeken worden door het feit dat sexuele intimidatie vooral een mannen ding is.
pi_97293560
-edit- terug opzouten naar KLB jij, of de prullenbak in, whatever comes first

[ Bericht 38% gewijzigd door Re op 25-05-2011 17:35:35 ]
pi_97293570
Terrecht topic; op dit vlak wordt er idd gediscrimineerd; hoewel ik betwijfel of pedofilie bij vrouwen "steeds vaker voorkomt".
pi_97293610
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef Confetti het volgende:

[..]

En terecht.
Maar is pedofilie bij mannen dan niet zwaar overrated. Het zal vast niet zo erg zijn dan volgens jou logica.
Jah Rastafari Pride
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:26:18 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_97293617
Sja. Ik vind het in beide gevallen niet kunnen.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_97293699
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Maar is pedofilie bij mannen dan niet zwaar overrated. Het zal vast niet zo erg zijn dan volgens jou logica.
Het is een misdrijf; ik vind het echter zeker zwaar overrated wanneer je ziet dat een pedo veel harder wordt uitgekotst dan bijvoorbeeld een moordenaar... staat in geen verhouding.
pi_97293777
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef feesbeeest het volgende:
Het valt mij steeds vaker op dat pedofilie bij vrouwen steeds vaker voorkomt

Komt het vaker voor, of hoor je er vaker over? Ik denk het tweede...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_97293803
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Komt het vaker voor, of hoor je er vaker over? Ik denk het tweede...
Onjuiste samenhang inderdaad mijn excuses.
Jah Rastafari Pride
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:32:29 #11
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_97293893
Bovenste link van de topic starter terecht. Maar ik twijfel over de twee andere links. Een 15 jarige jongen slaat toch niet een mogelijkheid om te seksen af?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_97293971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef davako het volgende:
Bovenste link van de topic starter terecht. Maar ik twijfel over de twee andere links. Een 15 jarige jongen slaat toch niet een mogelijkheid om te seksen af?
Niet iedere 15jarige heeft behoefte aan seks.
Jah Rastafari Pride
pi_97294022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:34 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Niet iedere 15jarige heeft behoefte aan seks.
Dat is hetzelfde dan stellen: "niet ieder mens heeft 10 vingers"... idd, niet iedereen heeft het, maar het is wel uitzonderlijk.
pi_97294042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is een misdrijf; ik vind het echter zeker zwaar overrated wanneer je ziet dat een pedo veel harder wordt uitgekotst dan bijvoorbeeld een moordenaar... staat in geen verhouding.
Ik gok dat de meeste mensen zich er wel in kunnen vinden en ook weleens iemand iets aan hebben willen doen. Daarbij worden slachtoffers van pedofilie vrij vaak gezien als slachtoffers die zichzelf niet kunnen verweren.

Bovendien sommige mensen verdienen het gewoon om te sterven.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_97294116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik gok dat de meeste mensen zich er wel in kunnen vinden en ook weleens iemand iets aan hebben willen doen. Daarbij worden slachtoffers van pedofilie vrij vaak gezien als slachtoffers die zichzelf niet kunnen verweren.

En wanneer je iemand een kogel door het hoofd schiet heeft het slachtoffer zich meestal wel kunnen weren bedoel je? Wat een onzin.
pi_97294357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef feesbeeest het volgende:
Ik hoor steeds vaker over pedofilie bij vrouwen.
Maar het wordt helemaal niet serieus genomen, je ziet reacties erbij als "nice" etc.
Alsof de rollen omgedraaid waren, kreeg je reacties als ziekelijk, opsluiten die gozer etc

Het lijkt erop dat het "normaal" is dat een oudere vrouw gewoon seks kan hebben met een jongetje.

Waarom mogen mannen dan geen seks hebben met minderjarige meisjes?
Er zijn zat meisjes die geil zijn van een oudere man, als de oudere man dan verleid wordt is het zijn eigen schuld en is er iets mis met hem. En dan is hij opeens een vieze pedofiel.

Ik vind het persoonlijk ziekelijk en ben zelf ook slachtoffer geweest. Een oudere vrouw probeerde mij te verleiden op 14e jarige leeftijd. Ik zei duidelijk nee. Thuis alles verteld, aangifte gedaan samen. Politie verhoor en daarna? Helemaal niks! Politie vertelde mij dat het ging om een misverstand :{

Poolse non veroordeeld voor kindermisbruik
Lerares (26) gevingerd door leerling (15)

Graag jullie mening hierover.
Naast mijn eerdere opmerking vind ik ook dat er wel verschil zit tussen seks hebben met en verkrachting. Je tweede link laat een heel andere situatie zien dan de andere twee. Natuurlijk kun je stellen dat er andere factoren zijn die het verhaal moeilijk maken, zoals lerares-leerling is verboden, is iemand van die leeftijd wel in staat de mogelijk negatieve gevolgen te overzien, etc.

Daarnaast ben ik wel van mening dat wat voor meisjes geldt, ook voor jongens moet gelden. Dus fout als een meisje van 15 het doet met een man van 30, is het ook fout als het omgedraaid zou zijn...

Ik vraag me wel een beetje af of ze in sommige landen niet een beetje te ver doorgeschoten zijn in de "bescherming" van (oudere) kinderen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_97294390
Ten eerste stoor ik me aan de term pedofilie die je hier trekt, het gaat hier om kinderen boven de 12, maar goed.

Verder gaat men ervan uit dat een jongen/man geen nee zegt tegen sex , plus dat het makkelijker is voor een man om een vrouw te verkrachten dan andersom. Dat maakt het dat men het eerder acceptabel vind bij vrouw/jongen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Moro het volgende:

[..]

Dat geld maar voor een deel, als een 21 jarige met een 15 jarige naar bed gaat en de 15 jarige wil dit ook gewoon, en er wordt later aangifte gedaan door de ouders, dan nog kotst half fok op die 21 jarige, terwijl dat in dit geval totaal onterecht is.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_97294427
quote:
Dus toen jij 15 was, had je het prima gevonden als 1 of ander dik wijf jou had meegenomen en je gedwongen had tot seks?

Zie:

Ik zou er toch een behoorlijk trauma aan over hebben gehouden als ik die foto's zo zie..
Shit happens.
pi_97294429
quote:
Ah, jongetjes slaan een mogelijkheid tot seks niet af? Hmm, dus je kan als mannelijke pedofiel gerust gaan seksen met jongens?
pi_97294529
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde dan stellen: "niet ieder mens heeft 10 vingers"... idd, niet iedereen heeft het, maar het is wel uitzonderlijk.
Volgens mij is je generalisatie wat te overhaast. Het is volstrekt normaal om als 15jarige jongeman geen drang naar seks te hebben, niets uitzonderlijks aan. Dat jij nou elke dag aan je leuter zit te trekken.
Jah Rastafari Pride
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:47:00 #21
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_97294574
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Casos het volgende:

[..]

Ah, jongetjes slaan een mogelijkheid tot seks niet af? Hmm, dus je kan als mannelijke pedofiel gerust gaan seksen met jongens?
Het gaat toch hier niet over homosexuele pedofilie?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:47:35 #22
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_97294598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Marc1981 het volgende:

[..]

Dus toen jij 15 was, had je het prima gevonden als 1 of ander dik wijf jou had meegenomen en je gedwongen had tot seks?

Zie:

Ik zou er toch een behoorlijk trauma aan over hebben gehouden als ik die foto's zo zie..
Die is idd niet zo plezierig, maar die van 25 had ik zonder twijfel aangeduwt.
pi_97294846
ts? op je 14e verleid worden door een volwassen vrouw? das niet nix....in een woord "bah"

*hoe heb je dit later verwerkt?
*kreeg je wel goed therapie om de traumas te verwerken?
*heb he je nog steeds last van?
*kun je nog wel een normale relatie aangaan met een vrouw?
*of ondervind je dan hindernissen door je helse ervaringen?
pi_97294953
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Volgens mij is je generalisatie wat te overhaast. Het is volstrekt normaal om als 15jarige jongeman geen drang naar seks te hebben, niets uitzonderlijks aan. Dat jij nou elke dag aan je leuter zit te trekken.
Ik zeg niet anders dan dat ik denk dat het wel meer uitzondering dan regel is; de helft heeft wss op die leeftijd al seks gehad tegenwoordig.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:57:50 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97295068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Marc1981 het volgende:

[..]

Zie:

Precies, dat is toch haast geen vrouw meer te noemen maar eerder een of andere vadsige vleesberg. Je hele leuter ligt aan diggelen, dat is gewoon verkrachting.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')