Ja, mevrouwquote:
Daaromquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
gisteren, dat kan heul niet!
toen was ik bij smokez zijn moeder
Gewoon persen..quote:
?quote:
Well done!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even vandaag stuk of 8 incidenten afgemeld
haha! cool..quote:
hey das toevallig, ik heb er 8 aangemaakt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even vandaag stuk of 8 incidenten afgemeld
ow kwam dat voorbij het raam hierquote:
neem je pilletjes eens in danquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ow kwam dat voorbij het raam hier![]()
ik zie hier vanalles voorbij komenkonijnen vlinders vogels ochtenden
Hi dude!quote:
tablet? oraal of anaal?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef lipjes het volgende:
ik heb heul geen zin
mn tablet komt morgen en dan ben ik niet thuis
want vanavond geen infuus meer??quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef draculettetje het volgende:
Ja had hoog bezoek van mini natuurlijk! die wou steeds aan infuus trekken! heeft ze vanavond mooi pech
Welke tablet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef lipjes het volgende:
ik heb heul geen zin
mn tablet komt morgen en dan ben ik niet thuis
leuk speelgoedquote:
Android Tablet..quote:
Wil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Niet per se.. ik vind android gewoon kutquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wil?
Nee.
Heb?dus je wilt eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Yea, zou niet verkeerd zijn.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wil?
Nee.
Heb?dus je wilt hem wel ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat i het voordeel vind aan android, lekker open![]()
Pinquins..quote:
Jailbreakenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
dus je wilt hem wel ;P
wat i het voordeel vind aan android, lekker open
ik heb hiervoor een htc gehad met WM 6.5quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Niet per se.. ik vind android gewoon kut
weg garantiequote:
ben ik ook niet niet achter, laat het je weten als ik het weet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef tripack het volgende:
wat is de meerwaarde van een tabled eigenlijk??
dat je er makkelijker over heen kunt rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef tripack het volgende:
je kan hem op je schoot leggen en fokken terwijl je voor de tv ligt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef tripack het volgende:
Dat kan met een laptop ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan hem op je schoot leggen en fokken terwijl je voor de tv ligt.
iets anders kan ik me niet bedenken
kan met laptop ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan hem op je schoot leggen en fokken terwijl je voor de tv ligt.
iets anders kan ik me niet bedenken
kan met laptop natuurlijk ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan met een laptop ook
schijten op de wc?
verlengsnoer van 10 meterquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet met de mijne
Mijn accu is zwaar kut en hangt dus standaard met voeding stroom te lurken
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan met een laptop ook
schijten op de wc?
kan wel, maar is lastiger.quote:
dan moeten het wel toepassingen zijn die wel voor een tabled ontworpen is vind ik, want typen op zo'n tabled is natuurlijk rukquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
kan wel, maar is lastiger.
verder heb ik ook wel vertegenwoordigers gezien met zo'n tablet om bestelling te noteren of presentaties te laten zien. het is gewoon iets handzamer dan een laptop en groter scherm dan een smartphone.
ik zie wel mogelijkheden voor toepassing.
maar ik hoef er geen
mwa, met hakkuh heeft het toch weinig te maken.. maar het is wel altijd een lichtpuntje van de woensdagmiddagquote:
ja datquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
voor inetten lijkt het me wel ideaal. op mn smartphone is dat gewoon bagger. veels te klein
ik snap niet hoe mensen met een laptop op schoot kunnen kakkenquote:
het heet happy hardcore. das hakkuhquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, met hakkuh heeft het toch weinig te maken.. maar het is wel altijd een lichtpuntje van de woensdagmiddag
Ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap niet hoe mensen met een laptop op schoot kunnen kakken
zelfde met krant lezen enzo. ik heb meestal nog geeneens tijd om de krant open te vouwen, dan kan ik al beginnen met afvegen
wat voor spelletjes speel je dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja dat
en spelletjes denk ik
makkelijk voor op vakantie
ja ja bijnaquote:
en nu ?quote:
nu gaat het voor je gevoel nog langer duren...quote:
o okquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
nu gaat het voor je gevoel nog langer duren...
NU AL?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga naar huis![]()
![]()
![]()
massolos en de ballen en tot morgen![]()
niet eerlijk eh?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
wtf crazy-m wat doe je ? om 3 uur naar huis!
tot morgen!
nee idd. maar ja zij zijn groot en wij zijn klein.quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd. maar ja zij zijn groot en wij zijn klein.
[ afbeelding ]
Kapsalonquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik heb geen zin meer. even bedenken wat ik vanavond ga eten. wilde eerst koken, maja krijg er steeds minder zin in
whehe, dan zou ik toch eerder een shotel halen denk ikquote:
En bedankt, vind het al te rustig dus wil naar huis. En nu heb ik gelijk honger ook nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, dan zou ik toch eerder een shotel halen denk ikwel lekker hmm
[ afbeelding ]
Haha, net verdomme een broodje op maar dit wekt inderdaad opnieuw honger.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
En bedankt, vind het al te rustig dus wil naar huis. En nu heb ik gelijk honger ook nog.
graag gedaan! lekker toch ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
En bedankt, vind het al te rustig dus wil naar huis. En nu heb ik gelijk honger ook nog.
Kom ik straks thuis, wilt m'n zus lasagne ofzo eten. Moet echt vlees vanavond ..quote:
bepaalt je zus het eten ? dan zou ik gelijk nu gaan bellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:12 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kom ik straks thuis, wilt m'n zus lasagne ofzo eten. Moet echt vlees vanavond ..
Ik stuur wel even een sms:quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bepaalt je zus het eten ? dan zou ik gelijk nu gaan bellen.
ik heb vanavond pizzaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik stuur wel even een sms:ik heb zin in kapsalon
![]()
quote:
Dat stuk vleesch in het middenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo nu heb je ook nog honger
Zolang het maar geen BBQ mixed grill pizza is van domino's gun ik het jequote:
Zekerquote:
nou ok deze danquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat stuk vleesch in het middenomg..
neu heb net 2 spiegeleieren opquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo nu heb je ook nog honger
Het is een BBQ Mixed Grill Pizza van de Domino'squote:Op woensdag 25 mei 2011 15:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zolang het maar geen BBQ mixed grill pizza is van domino's gun ik het je
ah ja joh, beetje voorbereiden op het eten met flinke hongerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Stond vanavond al op de planning, maar wilde er nog niet aan denken.
Ik wist dat je dat ging zeggen..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
neu heb net 2 spiegeleieren op
[..]
Het is een BBQ Mixed Grill Pizza van de Domino's
dus nu gun je het me niet ?
Nasi goreng?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef gianni61 het volgende:
eten...
zometeen nasi maken.
als ik op tijd naar huis mag heet dat..
hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen..
Maar jou gun ik alles
sambalbij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef gianni61 het volgende:
eten...
zometeen nasi maken.
als ik op tijd naar huis mag heet dat..
geen idee of het officieel nasi goreng is.quote:
als je dan een ei bakt moet je een deksel op de pan leggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee of het officieel nasi goreng is.
eigenlijk gewoon rijst met een nasigroente pakket en vlees en een spiegeleitje
Ga je zelf maken of heb je zo'n diepvries kreng?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
nee ik heb een andere pizza, en eet niet bij domino's
Pizza met kaas, tomatensaus, ham, paprika, gehakt & champignons
Lekker hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee of het officieel nasi goreng is.
eigenlijk gewoon rijst met een nasigroente pakket en vlees en een spiegeleitje
nee ga naar de lokale pizzaboerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ga je zelf maken of heb je zo'n diepvries kreng?
Oh das ook altijd wel lekkerquote:
Kijk! Goed bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat klopt, zeker als je vaste klant bent en ze je bij naam kennen
whehequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kijk! Goed bezig
Dat heb ik dus bij de Mc Donalds
Mc is voor mij 10min rijden. Domino's laat ik altijd bezorgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
whehe
die is voor mij minimaal 20 minuten rijden
de pizzaboer zit op 2 minuten
mc is 15 min. domino's ligt ook wel ergens in maastricht maar zou ik niet weten te vinden. die bezorgen ook niet to bij onsquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mc is voor mij 10min rijden. Domino's laat ik altijd bezorgen
lokale pizzaboer bezorgt ook hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mc is voor mij 10min rijden. Domino's laat ik altijd bezorgen
ik zie het jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
lokale pizzaboer bezorgt ook hoor
maar ga meestal ff daar eten, is gezelliger
die moet je eens om 3 uur snachts bij het cafe bij ons afgevenquote:
Hey DWquote:
officieel gezien ben ik klaarquote:
quote:
quote:
en dan keiharde lesbo seks?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]tot 10 uur daarna mijn dinnetje hier
Nee, slapen waarschijnlijkquote:
Ze is brakquote:
Nietes.quote:
Een kinderster.quote:
Insgelijks. Wist je dat pinguins mijn lievelingsdieren zijn?quote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef Pinguino81 het volgende:
Nee dat wist ik niet! Mijnes ook!
wist je dat ik gek ben op kindsterretjes
hmm dat klinkt niet zo hahaha
Koningspinguins zijn liev.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef Pinguino81 het volgende:
kijk je toch die ene film
March-of-the-Penguins
Ochtend. Ben er al een half uur uitquote:
Ik ben nog wakker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 05:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ochtend. Ben er al een half uur uit
Ik begin over een uurtje met werken.quote:
vandaag vrij, ouders komen zo vanwege mn verjaardag. Nooos. Lig nu met merelstreepje in bed B&J te eten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik begin over een uurtje met werken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vandaag vrij, ouders komen zo vanwege mn verjaardag. Nooos. Lig nu met merelstreepje in bed B&J te eten.
Gaat vast wel lukken. Zal ik doen ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Have a nice day, en doe de groeten aan je ouders. Ik ben er weg van, de 'auto' in.
Ik was dinsdag jarig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:07 schreef Absurditeit het volgende:
Geen idee, maar gefeliciteerd aan een ieder die jarig is! Probeer de bitterballen met beleid te eten.
Dankjequote:Op donderdag 26 mei 2011 06:20 schreef draculettetje het volgende:
Was je dinsdag jarig? heb ik gemist! nog gefeliciteerd! veel plezier met je ouders!
eze werk ze
Neuh, heb al een hele tijd een andere bolide. Die Kart heb ik maar een maandje of anderhalf gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken. Zal ik doen ook.
Moet je de kart in?
Thnx Draakjequote:Op donderdag 26 mei 2011 06:20 schreef draculettetje het volgende:
Was je dinsdag jarig? heb ik gemist! nog gefeliciteerd! veel plezier met je ouders!
eze werk ze
Pjotr rulesquote:Op donderdag 26 mei 2011 06:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, heb al een hele tijd een andere bolide. Die Kart heb ik maar een maandje of anderhalf gehad.
[..]
Thnx DraakjeHoe'st met de kleine spruit?
M.quote:
Wellicht mis ik een hoop enzo, maar jij bent niet thuis begrijp ik? Hoe dat zo enz?quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:10 schreef draculettetje het volgende:
Mini heeft er genoeg van dat mama niet thuis en ik zelf ook! als goed is nog 1 nachtje!
goede morgen crazy
Ezelquote:
morge Dracuquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:10 schreef draculettetje het volgende:
Mini heeft er genoeg van dat mama niet thuis en ik zelf ook! als goed is nog 1 nachtje!
goede morgen crazy
Ze is opgesloten door mannen en vrouwen in witte pakkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wellicht mis ik een hoop enzo, maar jij bent niet thuis begrijp ik? Hoe dat zo enz?
Aaaaaargh. Noes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze is opgesloten door mannen en vrouwen in witte pakken
echte bloedmonsters
OH NOES IT'S ZHE PROPKLONE!!quote:
Maar het gaat nu wel weer wat beter?quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:17 schreef draculettetje het volgende:
Ja steeds meer bloed willen ze! en dat al vanaf vorige week maandag!
vampieren zijn het, en niks andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:17 schreef draculettetje het volgende:
Ja steeds meer bloed willen ze! en dat al vanaf vorige week maandag!
Lief van je!quote:
quote:Everyday convince myself of everything I can and can't believe
Abused, confused
Everyday you feel every crime just stare up at the sky and wonder why
Afraid, deranged
Hold on to your promise you can use it for a crutch
Stand by while all your dreams are trampled in the dust
Leave now before your slick machines begin to rust
Last chance farewell among us
Everyday you get a little bit older and everything gets hard you wonder why (why)
Afraid, deranged
Everyday you feel every crime an endless shocking show on the parade
Abused, confused
Everyday convince myself of everything I can and can't believe
Afraid, deranged
Among us
Where are the Aliens?
We're the aliens
We're the aliens
We're the aliens
Helaas geen foto's! en ondanks rauw op het dak bedankt voor het doorgevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief van je!
Ik vond dat ook jij het even moest weten.
Trouwens had jij toen in Zwolle ook foto's gemaakt? Zo ja heb jij nog foto's van hem? Zo ja kan jij die dan doorsturen naar Ezechielk of mij?
Ja ik heb dan ook geen idee hoe je zoiets via internet voorzichtig moet brengenquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Helaas geen foto's! en ondanks rauw op het dak bedankt voor het doorgeven
Ja, dat is 1 ruigen zong-regel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk zinnetje wel
Sterkte, en succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mogguhh! Zometeen mn laatste examen
* Crazy-M gooit emmer water in gezicht van tripackquote:
maar....maar....waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer water in gezicht van tripack
GOEDEMORGEN halve sixpack![]()
![]()
mogguh tri.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:07 schreef tripack het volgende:
[..]
maar....maar....waarom?
hebben we er nog zin in?
omdat het kanquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:07 schreef tripack het volgende:
[..]
maar....maar....waarom?
hebben we er nog zin in?
van mij ook. dan hoef ik nog maar 1 kwartier te werkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh tri.
nee, ik heb geen zin nee.
van mij mag het 4 uur vanmiddag zijn
wil je daar echt antwoord opquote:
mij ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh tri.
nee, ik heb geen zin nee.
van mij mag het 4 uur vanmiddag zijn
wil jij antwoord op jou vraag ?quote:
jaquote:
ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:10 schreef tripack het volgende:
[..]
van mij ook. dan hoef ik nog maar 1 kwartier te werken
morguuh Gianni
dat is het zelfde antwoord als mijn vraag naar jouquote:
* Crazy-M duwt pinguin terug het ijs opquote:
dan is het antwoord op je 1e vraag. wat is normaal? volgens mij is iedereen raarquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is het zelfde antwoord als mijn vraag naar jou
gekke M is wel erg actief in de vroege ochtendquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M duwt pinguin terug het ijs op
Dan is jou antwoord op je vraag: waar hebben we nog zin in ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dan is het antwoord op je 1e vraag. wat is normaal? volgens mij is iedereen raar
* Crazy-M pakt een vliegenmepperquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gekke M is wel erg actief in de vroege ochtend
Spamslet !quote:
respect voor de piraten-bijquote:
is grappig tochquote:
Morguuuuh LLquote:
sorry Geerquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:22 schreef Pinguino81 het volgende:
ik heb er de kracht niet voor tripack
morgequote:
* Crazy-M mept de bij uit de luchtquote:
De moeder van Smokezx, die is pas grappigquote:
* Crazy-M vriest pinguin in een ijsblok in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:31 schreef Pinguino81 het volgende:
De nerds zijn weer op kantoor gearriveerd
Stalk jij mij ofzo?quote:
* Crazy-M schroeft het bed van NBT uit elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
Ladieda, toch nog maar even terug mijn bed in!![]()
o ok in dat geval:quote:
niks mis met nerdsquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:31 schreef Pinguino81 het volgende:
De nerds zijn weer op kantoor gearriveerd
lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
ga ik op de logeerkamer liggen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M schroeft het bed van NBT uit elkaar
Niet leuk genoeg om te volgen.quote:
Minstens 6 bakken koffie per dag en je verkleind de kans dat je prostaatkanker krijgt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef tripack het volgende:
blijkbaar moet ik meer koffie drinken![]()
heb het ene kopje nog niet op krijg ik alweer een nieuwe![]()
Dat red ik ruimschoots. Zit er nu al overheenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens 6 bakken koffie per dag en je verkleind de kans dat je prostaatkanker krijgt.
Voor de dodelijkste variant zelfs met 60% !
Haal het dubbele soms al in de ochtendquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens 6 bakken koffie per dag en je verkleind de kans dat je prostaatkanker krijgt.
nou dan hoef ik er niet veel meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik mee dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
kan je beter niet gelijk de bonen opeten ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat red ik ruimschoots. Zit er nu al overheen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Haal het dubbele soms al in de ochtend
Dat is toch met alles zo? Goed voor het een, slecht voor het ander.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef tripack het volgende:
[..]
nou dan hoef ik er niet veel meernog 2 bakjes koffie
maja dan is het goed tegen prostaatkanker, maar weer slecht voor iets anders.
Probeer het eensquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter niet gelijk de bonen opeten ?
* Crazy-M haalt ook dat bed uit elkaarquote:
goedemorgen donderstraalquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
ik snak naar weekend zeg.
idd, ik alweer gestopt met koffie sinds paar maandenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef tripack het volgende:
[..]
nou dan hoef ik er niet veel meernog 2 bakjes koffie
maja dan is het goed tegen prostaatkanker, maar weer slecht voor iets anders.
Ik heb in mijn hele leven 2 bakken koffie gedronkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[me=Crazy-M] haalt ook dat bed uit elkaar
[/me]
[..]
goedemorgen donderstraal
[..]
idd, ik alweer gestopt met koffie sinds paar maanden
begon je te hard te stuiteren??quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[me=Crazy-M] haalt ook dat bed uit elkaar
[/me]
[..]
goedemorgen donderstraal
[..]
idd, ik alweer gestopt met koffie sinds paar maanden
dat is ook lekker..quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter niet gelijk de bonen opeten ?
Welke koffie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven 2 bakken koffie gedronken![]()
mja heb zo mijn periodesquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven 2 bakken koffie gedronken![]()
jongen, ik stuiter altijd, behalve als ik slaapquote:
Dude ik was toen 13, dat weet ik echt niet meer hoor.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik was toen 13, dat weet ik echt niet meer hoor.
Ik weet alleen dat we zonder melk en suiker dronken, zoals het een echte vent betaamt
Haha dude chill. Oke oke. dan geenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik was toen 13, dat weet ik echt niet meer hoor.
Ik weet alleen dat we zonder melk en suiker dronken, zoals het een echte vent betaamt
Doe mij maar theequote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha dude chill. Oke oke. dan geenvoor jou
Jij lacht mij alweer uit?quote:
das Cutequote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij maar thee![]()
Mijn zoon maakt mij elke ochtend wakker met een bakkie thee![]()
Uhuh!quote:
Vind ik nietquote:
Het leven is een en al leedvermaak meisjequote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij maar thee![]()
[..]
Jij lacht mij alweer uit?
Wow dat is lief.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij maar thee![]()
haha dan heeft tie het juiste voorbeeldquote:
hadden we al fotos van de zus van ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
haha dan heeft tie het juiste voorbeeld
Op sommige dagen met gemak zelfsquote:
uhmz... de zus van wie?quote:
Ja dan wil ik graag iets meer vermaak en iets minder leed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is een en al leedvermaak meisje
D0h!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
haha dan heeft tie het juiste voorbeeld
Ben benieuwd wanner ie op FOK! komtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan wil ik graag iets meer vermaak en iets minder leed.
Ok ok gr gr!
[..]
D0h!
Hij heeft mij als voorbeeld
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok gr gr!
[..]
D0h!
Hij heeft mij als voorbeeld
Niet gaan ok gr gr ...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok gr gr!
Chicken ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... de zus van wie?
ik heb geen foto gezien
zoals ik al zei ik heb niks gezienquote:
verdikkiequote:
Nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanner ie op FOK! komt
Ik geef niet iedereen koffie op bed hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
dat zouden meer mensen moeten doen![]()
quote:
Welke van de 3?quote:
SPOILER: Keuze 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Keuze 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Keuze 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
......................................quote:
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke van de 3?SPOILER: Keuze 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Keuze 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjesfaal enzSPOILER: Keuze 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Rot eens op ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef Absurditeit het volgende:
Wat 1 goeden topiek is deze geworden!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Weinig kip, veel brood.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
......................................![]()
Chagrijnig vandaag? ..quote:vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')![]()
Niet meer enz.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
hehe inderdaadquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Nee, helemaal niet.quote:
Krijg alleen beetje stalker-gevoel bij absurditeit
[b]AirwiN schreef [/b]
Wishful thinking baby.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg alleen beetje stalker-gevoel bij absurditeit![]()
Ik vind je eng, kom je in alle topics waar ik kom tegen. Er zijn echt veel leukere mensjes om te volgen op FOK! hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kunt u mij wellicht uitleggen wat u zo tegenstaat aan mijn post?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel!quote:
Derde doet het nog steeds niet
[b]AirwiN schreef [/b]
En je bent niet eens grappigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan je verzekeren dat ik 0,0 heb interesse in jouw bezigheden heb @ Fok! Maar ik zie je over 1,5 uur wel op straat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind je eng, kom je in alle topics waar ik kom tegen. Er zijn echt veel leukere mensjes om te volgen op FOK! hoor![]()
![]()
Bring it on bitchquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik 0,0 interesse in jouw bezigheden heb @ Fok! Maar ik zie je over 1,5 uur wel op straat.
Uhmquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Huilerige, paranoide wijven zijn nooit grappig. Zoals je weet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kunt er inderdaad ook voor kiezen om jezelf wijs te maken dat je nog op een een bepaalde manier interessant bent. Hoe overduidelijk het ook is dat niemand cared om jouw bezigheden / triviale posts.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on bitch
[..]
Uhm [ afbeelding ]![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad ook voor kiezen om jezelf wijs te maken dat je nog op een een bepaalde manier interessant bent. Hoe overduidelijk het ook is dat niemand cared om jouw bezigheden / triviale posts.
[b]AirwiN schreef [/b]
zout gewoon op als je geen zinnige bijdrage hebtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Van Nobody_Cares.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
zolang ik Mc.Chicken al ken heb ik tot toe nog altijd kunnen weerstaan om naar de Mc.Drek te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Pinguino81 het volgende:
Vanmiddag ff een mc chicken halen
weet niet waaromReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
HATSJOEYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: