hey hoeneer moet ik anders naar de kappert?quote:
oh ok, ben benieuwd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:22 schreef -moppie- het volgende:
er volgt een mri-scannetje.
reuk en smaak zouden in de eerste maanden na de klap een heel end beter moeten worden en aangezien we nu al een dikke 4 maanden verder zijn...........................................................
Inderdaad, maar ja, dan nog vind ik het maar niks..quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, ben benieuwd!
Maar eerst ff bakken in de zon, moppie!
bel maar if panic he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:29 schreef -moppie- het volgende:
zusje van Colt gaat oppassen, zegt ze vandaag op facebook dat ze morgen vrij is dus vandaag al naar haar vriendje gaat en van het weekend wel belt over de beestjes!
Een MRI stelt niets voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja, dan nog vind ik het maar niks..
daar ben ik ook niet bang voor, ik wil alleen wel weer kunnen ruiken en proeven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Een MRI stelt niets voor.
Beetje liggen en met je hoofd in een pijp
Ik wil het wel voor je knippen volgende keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey hoeneer moet ik anders naar de kappert?
Nasty shizzle.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:22 schreef -moppie- het volgende:
er volgt een mri-scannetje.
reuk en smaak zouden in de eerste maanden na de klap een heel end beter moeten worden en aangezien we nu al een dikke 4 maanden verder zijn...........................................................
Nou soms proef en ruik ik wel iets maar vraag me niet wat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je knippen volgende keer
[..]
Nasty shizzle.Proef/ruik je helemaal niets of is het 'slechts' een heel stuk minder dan normaal?
gek mens, ik heb al 10 jaar een vaste kappertquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je knippen volgende keer
Pff superkut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou soms proef en ruik ik wel iets maar vraag me niet wat.
sowieso proef ik zout, zoet, zuur en bitter omdat je tong dat doet. de rest heeft met je reuk te maken en als die het niet of althans bijna niet doet dan gebeurd er niks.
En je punt is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
gek mens, ik heb al 10 jaar een vaste kappert
nobody touches the hairquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een planning aan het maken trouwens.
Nee naast FOK!.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nobody touches the hair
Een planning? op fok ja?
wehehequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN IK HAD GEDROOMD OVER WERK dat ik helemaal afgezeken werd
dan droom je vanavond maar dat ik keiliev ben!quote:
mijn meel wordt iedere 5 minuten automagisch opgehaald, ik ga zo kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Da's niet liev
Je hebt mail trouwens, mocht je het niet doorhebben. En nu ga ik weer wat nuttigs doen denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |