Ik sta er meestal voor, daar zijn meer mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze postte hetzelfde als Inu.
Niet hetzelfde als wat jij doet.
je gaat met de taxi ipv met de bus? geen wonder dan je altijd blut bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik sta er meestal voor, daar zijn meer mensen.
Op de fiets naar Helmond!?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'm lonely, so lonely can I come home with you?
Nou, fietsen danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn fiets doet het weer.Mijn oude vertrouwde roze met blauwe afgeragde fiets.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat met de taxi ipv met de bus? geen wonder dan je altijd blut bent.
Ik wilde de grap gewoon ook een keer maken over iemand hier. Hoeven jullie niet zo serieus erop in te gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loze grap mexi, inu en ik zijn veel te dik om succesvol te hoereren
nah, mijn diploma is amper nuttigerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dat zonder mythologisch Noors gestudeerd te hebben
ik ging er niet serieus op in, ik ging er onserieus op in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde de grap gewoon ook een keer maken over iemand hier. Hoeven jullie niet zo serieus erop in te gaan.
Oké Skuutje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging er niet serieus op in, ik ging er onserieus op in.![]()
mooi, je ziet de rekening voor copyrights wel voorbij komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oeh dat wordt mijn producernaam. Skuu.
graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi, je ziet de rekening voor copyrights wel voorbij komen
quote:
nou.. Ik zoek nog een dikke strip act..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loze grap mexi, inu en ik zijn veel te dik om succesvol te hoereren
en zonder tong of handjes !quote:
quote:
Ik ga zo een heerlijk frietje kopen op het station.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef FUFR het volgende:
Ik heb een fantastische tomaat munt salsa gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |