SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere remix... waarom klinken dubstep-remixes van top40 nummers altijd 100x beter?quote:
Nee. Miss You kan alleen maar slechter.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:54 schreef mr.flame het volgende:
Dubstep a la trentemöller? Zeker geslaagd deze track![]()
Wat een retegoed nummer was het origineel, ben zeer aan het twijfelen of ik deze niet lekkerder vind
Deze op repeat om uit te brakkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef mr.flame het volgende:
Even posten deze, wat een heerlijk rustige vibe heeft dit nummer... burial-achtig alleen dan helderder![]()
Komt van 17tumba's youtube-channel. Zeker subscriben als je van heerlijke (over het algemeen) rustige dubstep en d&b houdt![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:46 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Deze op repeat om uit te brakken
bedankt voor dat channel. Chille dubstep daar
Dour heeft inderdaad een heerlijke dubstep-lineup, het viel me op hoe dik dubstep daar vertegenwoordigd is, jammer dat ikzelf niet kan gaanquote:
Je kan alleen maar alle dagenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Dour heeft inderdaad een heerlijke dubstep-lineup, het viel me op hoe dik dubstep daar vertegenwoordigd is, jammer dat ikzelf niet kan gaan![]()
Ga je alle dagen?
Niet zo haten jijquote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef nosleep het volgende:
Meer tegenwicht aan al die stink_wobble_popstep_remixes die jullie dubstep noemen!
er staat her en der ook kwaliteit hoor, zie mijn posts (implying........)quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef nosleep het volgende:
*ik durf eigenlijk niet eens meer te luisteren naar de liedjes in deze thread. Allemaal vanwege dat Christina Aguilera remix gedrocht.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Niet zo haten jijstinkende wobbelende poepstep remixes voor het gewin!
![]()
Beter zo?
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:56 schreef mr.flame het volgende:
wel oppassen dat je subwoofer niet wegrent uit angst
Naar alle waarschijnlijkheid wel. Zou ook heeeel graag naar Pukkelpop gaan maar ben dan op vakantie. Skrillex missen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Dour heeft inderdaad een heerlijke dubstep-lineup, het viel me op hoe dik dubstep daar vertegenwoordigd is, jammer dat ikzelf niet kan gaan![]()
Ga je alle dagen?
toch niet tijdens het pinkpopweekend hequote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Yorrit het volgende:
Boxcutterover 2 weken in de helling biaatch!
Vrijdag 10 juni op swipe dus, als ik t-shirts verkoop op pinkpop.quote:
Hater!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef nosleep het volgende:
*ik durf eigenlijk niet eens meer te luisteren naar de liedjes in deze thread. Allemaal vanwege dat Christina Aguilera remix gedrocht.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |