ik denk dat gewoon een beetje beschrijven en erover vertellen het beste overkomt, in plaats van een genreterm te gebruiken. naast het feit dat ik het een bullshit term vind (kan je over twisten, implyers gonna imply) denk ik ook niet dat hij erg dekkend/ is, als je zegt dat iets post-dubstep is weet je nog net niks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:20 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Hoe moeten we het dan noemen zonder pretentieus over te komen?
tijd vliegt als je lol hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ow was dat al het vorige deel, vandaar.. ik denk het wel
Dank je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef dog_mask het volgende:
(kan je over twisten, implyers gonna imply)
oh wauw, mijn eigen topictitelquote:
Met die redenatie kan je beter alles elektronische muziek noemen. Of dat omschrijft eigenlijk ook niet alle muziek dat daar onder valt. Dan maar gewoon muziek. Maar ja, wanneer is iets nou muziek, dat is ook niet honderd procent te bepalen. Misschien is geluid een betere omschrijving. Ik hou van geluidquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef dog_mask het volgende:
[..]
ik denk dat gewoon een beetje beschrijven en erover vertellen het beste overkomt, in plaats van een genreterm te gebruiken. naast het feit dat ik het een bullshit term vind (kan je over twisten, implyers gonna imply) denk ik ook niet dat hij erg dekkend/ is, als je zegt dat iets post-dubstep is weet je nog net niks.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je beter alles elektronische muziek noemen. Of dat omschrijft eigenlijk ook niet alle muziek dat daar onder valt. Dan maar gewoon muziek. Maar ja, wanneer is iets nou muziek, dat is ook niet honderd procent te bepalen. Misschien is geluid een betere omschrijving. Ik hou van geluid
ik hou niet van huilende kinderenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je beter alles elektronische muziek noemen. Of dat omschrijft eigenlijk ook niet alle muziek dat daar onder valt. Dan maar gewoon muziek. Maar ja, wanneer is iets nou muziek, dat is ook niet honderd procent te bepalen. Misschien is geluid een betere omschrijving. Ik hou van geluid
Die kende ik al, via Chrispy,Dagga etc ben ik juist in de wereld van Dubstep terecht gekomen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef TripleP het volgende:
Hij heeft er wel meer van dit soort, have awesome fun with it.
Danku, maar ik zoek eigenlijk echt geremixte top40/house nummers zoals Bromance, Rude Boy, Bonkers enz.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Chrispy inderdaad
Verder gewoon lekker kazige hitjes draaien!
Ohquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Danku, maar ik zoek eigenlijk echt geremixte top40/house nummers zoals Bromance, Rude Boy, Bonkers enz.
I remember, Juggernauts & Vaseline kent daar wss ook geen hond.
Ben ook gesubt daarop.. en heb ook het een en ander al, maar zoek gewoon meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef TripleP het volgende:
Check dan het UKF kanaal: http://www.youtube.com/user/UKFDubstep
Daar staan zo veel remixes op dat er wel IETS bij moet zitten voor je.
Vind deze wel baasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef Zwappel het volgende:
nummers die de meeste mensen wel kennen.
Iemand nog leuke?
de la roux - in for the kill remix van skream?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ben ook gesubt daarop.. en heb ook het een en ander al, maar zoek gewoon meer
Maar thanks voor het idee iig, ik ga eens rond zoeken. Ben vooral op zoek naar verassend goede drops ipv die krakerige mecha shit die je bij de bekendere tracks hoort, people gonna hate en terecht.
Is een optie, maar is over het algemeen nog vrij rustig..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
de la roux - in for the kill remix van skream?
Zegt degene die 50% van de video's met eenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek dus nog een aantal goede dubstep remixes van bestaande bekende nummers, bijv uit de Top40 of house scene gewoon nummers die de meeste mensen wel kennen.
Hitjes dus.
Een maat van me gaat draaien op een verjaardag van een andere maat van ons en vroeg mij voor wat dubstep nummers.
DnB/Jumpup/Drumstep mag ook.
Iemand nog leuke?
Ik vind deze remix van dat nummer beter, en die heb ik ook inmiddels al opgestuurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:24 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zegt degene die 50% van de video's met eenof
beantwoord.
[..]
Alhoewel ik het origineel eigenlijk beter vind
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:24 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zegt degene die 50% van de video's met eenof
beantwoord.
[..]
Alhoewel ik het origineel eigenlijk beter vind
Forum Opties | |