140 is iequote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef mr.flame het volgende:
Zo jammer dat dit nummer niet langer duurt![]()
Klinkt zo ... anders ... dan de reguliere dubstep...
Zeker een van m'n favorieten van de laatste tijd![]()
Die twee zachte kicks voor de 'echte zware' kick in combinatie met die piano zorgen d'r echt voor dat 't nummer zo veel krachtiger en energieker klinkt![]()
Wat ik me trouwens afvraag, is het tempo niet een stuk lager dan de normale 135-140 bpm?
Met een subwoofer klinkt deze echt ongelooflijk ziek,quote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Dan ga je bij deze helemaal uit je dak. Zelfde artiesten, zelfde stijl, meer bass
Ook niet verkeerd:
![]()
![]()
Icicle![]()
SP:MC![]()
Iets van Excision, Datsik of Downlink misschien?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Met een subwoofer klinkt deze echt ongelooflijk ziek,
Begin steeds meer van "Deze stijl" te houden.
Maar ben nog steeds opzoek naar een wat Uptempo dubstep met een super filthy bassline erin.
Iemand nog ideën?
Hoebedoelje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:40 schreef MineraalWater het volgende:
Excision en Datsik vind ik maar steeds minder worden, Komt vooral omdat pop artiesten nu opeens met dubstep artiesten willen werken omdat het nu steeds meer mainstream word.
Ik bedoel dat Dubstep nu steeds bekender word, en dat de artiesten die toen nog echt underground waren steeds commerciëler worden IMO.quote:
Hey, klinkt wel lekker inderdaad. Dan moet je deze van arkasia ook eens luisteren (vooral vanaf 3:25 is die lekker, de tweede drop)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:40 schreef MineraalWater het volgende:
Excision en Datsik vind ik maar steeds minder worden, Komt vooral omdat pop artiesten nu opeens met dubstep artiesten willen werken omdat het nu steeds meer mainstream word.
Soms een beetje verkrachten dubstep vind ik maarja wie ben ik!
Nog bedankt voor die DnB klinkt, zekers goed!![]()
Heb zojuist een nieuwe gevonden, Klinkt ook verschrikkelijk lekker maar is vooral goed op feesten!
Die van Arkasia is ook heerlijk inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:31 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de artiest Broken Note, maakt meer een mix tussen dubstep en breakcore maar klinkt vrij heftig en zwaar
Die artiest kende ik nog niet, lekker nummerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die van Arkasia is ook heerlijk inderdaad!
Broken note vind ik zelf wat minder omdat er meestal een te harde kick inzit voor mijn gevoel.
Wacht voor de drop!![]()
Badklaat is baas!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind badklaat ook wel erg hard komen!(Jammer dat je de bass niet goed hoort, Op soundcloud klinkt de bass veel harden!)
Lekker snelle beat! Vind de drop persoonlijk wel een beetje laat geplaatst, Dus intro duurt te lang naar mijn zeggen!quote:
Zekerweten, Ben benieuwd of hij eens in Nederland komt draaien! Helaas mag ik de meeste dubstep feesten niet binnen (Te jongquote:
hoe oud ben je, waar woon je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lekker snelle beat! Vind de drop persoonlijk wel een beetje laat geplaatst, Dus intro duurt te lang naar mijn zeggen!
[..]
Zekerweten, Ben benieuwd of hij eens in Nederland komt draaien! Helaas mag ik de meeste dubstep feesten niet binnen (Te jong), en dat er zeer weining dubstep feesten hier in de buurt zijn
De enige echt goede remix van dit nummer is natuurlijk de Myon & Shane 54 Summer Of Love Mixquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef mr.flame het volgende:
KOAN Sound is de laatste tijd voortreffelijk bezig moet ik zeggen. Vind hun langzamer, zachter werk een stuk beter dan de zwaardere nummers
15 Jaar, Limburg, Om wat gedetailleerde te zijn, ongeveer 17 KM van Venlo af en 18 KM van Venray(Ongeveer)quote:
nee daar valt niks te beleven nee..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
15 Jaar, Limburg, Om wat gedetailleerde te zijn, ongeveer 17 KM van Venlo af en 18 KM van Venray(Ongeveer)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:34 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
nee daar valt niks te beleven nee..
Lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:25 schreef TripleP het volgende:
Die hele Max Out EP is væt.
For the bliepjeslovers out there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |