Hulpmiddelen>instellingen voor firmware-upgrade als het goed is.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar hoe dan updaten, waar moet ik op klikken, drukken, duwen, etc!Ik heb dit ding namelijk ook nog maar een paar uren maar hier kom ik echt niet zo goed uit. Als ik mijn telefoon verbind met Kies zie ik op de computer ook nergens staan 'update telefoon' of zoiets.
Ik heb inmiddels begrepen dat de KE7 update nog niet uit is voor Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Hulpmiddelen>instellingen voor firmware-upgrade als het goed is.
Mij was dat ook al opgevallen. Bij mij gaat het ook langzaam.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat de KE7 update nog niet uit is voor Nederland.
Nog een vraag, mijn toestel laadt echt langzaam op. Ben rond 17.00 begonnen met opladen vanaf 20 procent oid, en is nu pas bij 60. Is dit iets wat kenmerkend is voor de eerste keer opladen? Toen ik hier een search op deed kwam ik alleen bij resultaten die het hadden over hoe je de batterijduur zo lang mogelijk kunt rekken e.d.
hier ook... moet em lang aan de lader hangen...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Mij was dat ook al opgevallen. Bij mij gaat het ook langzaam.
netjes alle shit er zelf af gegooid?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MetBas het volgende:
Ik vind m'n homescreen overigens nu wel mooi.
[ afbeelding ]
52 is het batterijpercentage.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
netjes alle shit er zelf af gegooid?
en wat houdt die 52 in eigenlijk?
Ga naar berichten, links onder dat knopje, instellingen en dan helemaal onderaan beltoon selecterenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb weer een noobie vraagje.
Hoe pas ik in vredesnaam mijn sms toon aan?
Ik heb gisteren een mapje aangemaakt genaamd Ringtones, en als ik via What's App het geluid wil aanpassen dan zie ik alle ringtones uit de map ringtones staan.
Maar als ik mijn gewone sms geluid aan wil passen dan zie ik alleen die standaard zooi staan.
welke weather widget is dat? Die van Weather Channel vind ik kut, want er zijn maar heel weinig meetpunten in NL. De standaard van accuweather heeft Nijmegen bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef MetBas het volgende:
Ik vind m'n homescreen overigens nu wel mooi.
[ afbeelding ]
Of je zet het nummer aan en dan dat knopje helemaal links onder in (menu knopje) en dit nummer gebruiken oid...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb weer een noobie vraagje.
Hoe pas ik in vredesnaam mijn sms toon aan?
Ik heb gisteren een mapje aangemaakt genaamd Ringtones, en als ik via What's App het geluid wil aanpassen dan zie ik alle ringtones uit de map ringtones staan.
Maar als ik mijn gewone sms geluid aan wil passen dan zie ik alleen die standaard zooi staan.
Maak in de root van je sd-card de volgende mappen aan:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef netolk het volgende:
[..]
Of je zet het nummer aan en dan dat knopje helemaal links onder in (menu knopje) en dit nummer gebruiken oid...
Dat programma heet gewoon Applanet. En het is idd een "zwarte" markt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Olle. het volgende:
kent iemand ook het programma BlackMarketApp_0.apk?
Dit bestand maakt het mogelijk voor android gebruikers om gratis aps te downloaden, vervalt hiermee ook ej garantie? is dit ook na te zien?
thnx! vooral dat laatste vind ik belangrijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:00 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat programma heet gewoon Applanet. En het is idd een "zwarte" markt.
Helaas staat er ook wel rotzooi op, maar ze proberen het goed schoon te houden.
Hiermee vervalt je garantie niet.
Het is vooral Android waar mensen hier veel van wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx! vooral dat laatste vind ik belangrijk![]()
dan zal ik hem gaan installeren. Ik wil niet dat de garantie zomaar vervalt.
Ik merk dat hier veel mensen met verstand van deze telefoon zittenDus zal de dingen hier scherp in de gaten houden
Alleen is het soms wel lastig om het te begrijpen.
hey goeie tip!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:13 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Het is vooral Android waar mensen hier veel van weten.
Ik gebruikte dit ook altijd op m'n Desire.
Misschien is het XDA Developers forum wel iets voor je. Daar staan ook superveel dingen over o.a. rooten, widgets etc.
waar besteld?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef Jalina het volgende:
Ik heb gisteren rond 13:00u deze telefoon besteld op internet.
Pre order zou 31 mei 2011 zijn. Kreeg 2 minuten later een mail en daarin stond dat de verwachte levering 31 mei 2011 zou zijn..
Denk alleen niet dat ik hem vandaag zal krijgen helaas..
pdashop denk ik?quote:
Ben benieuwd! Op de site zelf staat achter mijn bestelling ( verwachte leverdatum 07 juni 2011 ) en in de mail staat ( verwachte leverdatum 31 mei 2011 ).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
pdashop denk ik?
die zijn wel aardig betrouwbaar hoor
denk dat morgen een grote lading weer binnenkomt, want ik krijg mijn toestel ook morgen.
oke,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:36 schreef Jalina het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Op de site zelf staat achter mijn bestelling ( verwachte leverdatum 07 juni 2011 ) en in de mail staat ( verwachte leverdatum 31 mei 2011 ).
Heb tot nog toe geen mail gehad met verzendbevestiging..
Het vervelende is alleen dat ik straks moet gaan werken, en dan is er niemand thuis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke,
als je nog geen bevestiging hebt gehad ben ik er inderdaad ook bang voor
je kunt eventueel bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |