weet je zeker dat het de 2 en niet de 1 is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef HenkZonderIngrid het volgende:
Ik heb hem al twee weken. Toevallig liep ik langs de The Phone House en toevallig hadden ze daar net één exemplaar van de Samsung Galaxy SII binnengekregen. En dat terwijl ik niet van plan was om hem op dat moment al aan te schaffen, dacht dat dat nog wel enkele weken zou duren!
En als ik dan hier al die levertijden zie! Muwhehehehhe
makkelijk... hij is nl erg plat, wat het de grootte compenseertquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb vernomen dat de galaxy 2 een grote telefoon is.
Ervaren gebruikers hem als hinderlijk groot? Of past hij gemakkelijk in een spjikerbroek-broekzak?
dat grote scherm is juist het bazigste van die hele telefoonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef akadoenka het volgende:
Ervaren gebruikers hem als hinderlijk groot? Of past hij gemakkelijk in een spjikerbroek-broekzak?
neuh, je voelt hem wel, mja echt storend is het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:41 schreef akadoenka het volgende:
Oke dus als ik het goed begrijp heb je er geen last van in je broekzakkie
Ik heb kleine handen, maar ondervind totaal geen nadeel van het grote scherm. Het is juist hartstikke mooi! Ook de unlock knop aan de zijkant vergemakelijkt het, als ik het toestel moest ontgrendelen vanaf de bovenkant dan had ik zeker weten wel hinder ondervonden aan de grootte van het scherm.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef akadoenka het volgende:
Voelen is ook niet erg, last hebben van wel,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neuh, je voelt hem wel, mja echt storend is het niet
koop hem nou maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Voelen is ook niet erg, last hebben van wel,
Maargoed gezien hij duni s geloof ik best dat hij niet storend aanvoelt
Annuleren en naar fysieke winkel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:52 schreef speknek het volgende:
Anderhalve week geleden besteld bij Typhone maar ook nog niks binnen.
verstuur ze via bluetooth? ging prima vanaf mijn nokia 5230 naar de samsung galaxy s 2quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Olle. het volgende:
Mensen, morgen komt mijn telefoon binnen (hiep hoi)
maar nu heb ik een n900 en die kan niet contacten op de sim zetten.
Dus heb bestanden geexporteerd en heb mijn contacten nu op mijn PC staan als Vcards v3.0
weten jullie of deze makkelijk te importeren zijn vanaf de PC?
strak idee! ga ik morgen proberen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
verstuur ze via bluetooth? ging prima vanaf mijn nokia 5230 naar de samsung galaxy s 2
dynamic display?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:43 schreef MetBas het volgende:
Ik heb net het display op dynamic gezet en lettertype veranderd naar Helvetica, moooooi.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even mee- en teruglezen want misschien heb ik er vanaf donderdag ook wel één.
Settings -> Display -> Background effect. Om font te veranderen moet je zijn bij display -> screen display.quote:
Oftewel je laat een ding van een paar honderd euro er uit zien als 5 euro Xdquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef MetBas het volgende:
Eh.. Dat kan toch ook wel met achtergronden e.d. Sowieso is Touchwiz van zichzelf erg kleurrijk, ik snap niet waarom je je dan wilt af laten schepen met een glitterroze hoesje met Hello Kitty er op of iets dergelijks.
Maar dan heeft 'ie wel glittertjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Oftewel je laat een ding van een paar honderd euro er uit zien als 5 euro Xd
De snelheid valt je tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef Olle. het volgende:
Nou ik heb hem aan, wel wennen aan dat swype en typen hoor..
internet staat standaard aan blijkbaar heb niets hoeven doen. Al had ik meer van de snelheid verwacht misschien wel. bij google zoeken duurt het wel even dat hij de resultaten laat zien (t-mobile internet)
verder vanavond thuis maar eens alles uitzoeken
verder lijkt het allemaal goed en mooi. Het is gewoon enorm wennen, maar zoals het nu lijkt is dat mij zeker waard!
we hebben het over de internet verbinding he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef MetBas het volgende:
[..]
De snelheid valt je tegen?Nou ja, dat kan, maar dat ligt dan niet aan je toestel hoor. :p Eerder aan T-Mobile want hier met Vodafone gaat 'ie echt als een tiet. Ongekend snel.
Heb je thuis geen WiFi? Dat is altijd nog sneller. Hoewel ik niets te klagen heb over de verbinding met Vodafone, erg snel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
we hebben het over de internet verbinding he?
ik kan wel eens kijken maar zit nu even op het werk![]()
misschien moet ik nog iets instellen? Of ging het bij jou ook automatisch?
ik moet zeggen de gmail had hij wel enorm snel ingeladen...
youtube filmpjes ging niet echt snel hij moest wel een aantal seconden laden (denk ong 15 seconden)
ja ik ga thuis wel eens testenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:32 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Heb je thuis geen WiFi? Dat is altijd nog sneller. Hoewel ik niets te klagen heb over de verbinding met Vodafone, erg snel.
Jep, de internetverbinding. Bij mij ging het allemaal automatisch maar tja.. Waarom neem je dan ook T-Mobile?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
we hebben het over de internet verbinding he?
ik kan wel eens kijken maar zit nu even op het werk![]()
misschien moet ik nog iets instellen? Of ging het bij jou ook automatisch?
ik moet zeggen de gmail had hij wel enorm snel ingeladen...
youtube filmpjes ging niet echt snel hij moest wel een aantal seconden laden (denk ong 15 seconden)
hahaha ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:46 schreef MetBas het volgende:
[..]
Jep, de internetverbinding. Bij mij ging het allemaal automatisch maar tja.. Waarom neem je dan ook T-Mobile?Want hier is hij echt zo snel, ik sta er iedere keer weer van te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |