hii ja ik kon nergens mn verhaal kwijt, vond mezelf al zo zieligquote:
Klinkt allemaal goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondAfscheidsetentje was echt heel lekker
En er werd gespeeched. En daar heb ik een schijthekel aan
Maar goed.....het was wel supergezellig
En ik ben twee flessen Single Malt rijker
Een 12yr Glenfiddich en een 10yr Laphroaig Cask Strength. Naast de fles van vanmiddag. En een podiumcadeaukaart
Eens kijken of ik die voor NSJ kan gebruiken
![]()
CUL SC gehoord de beraadslaging, constaterende dat TAV als Lapo geen nieuw topic opendequote:
Ja? Jammer alleen dat ik niet kan dit keerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed.
Podiumcadeaukaart is ook in Het Patronaat geldig.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
CUL SC gehoord de beraadslaging, constaterende dat TAV als Lapo geen nieuw topic opende
Overwegende dat dit wel hoort volgens de ongeschreven regels
Van mening is dat dit strafbaar is
Verzoekt de voorzitter op te stappen.
En gaat over tot de orde van de dag.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zo.. 1,5 uur flink gedanst. o.a. zelfde pasjes gedaan als vorige week dus ik hoop dat ik morgen kan lopenen solli voorbereid. nu slapen. trusten!
dankje. nog 1 ding wilde ik zeggenquote:
Hear Hearquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
CUL SC gehoord de beraadslaging, constaterende dat TAV als Lapo geen nieuw topic opende
Verzet heeft idd weinig kans van slagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
@Pee klinkt goed en je moet zoiets altijd maar een beetje over je heen laten gaan.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Geniet van je laatste mopperdaggie Pee
Het voorzitterschap vieren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ha, ik kan wel raden wat TAV (en Sun) gister aan het doen was toen er een topic geopend moest worden
Ik ga niet mopperen vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Geniet van je laatste mopperdaggie Pee
Briljant!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga niet mopperen vandaagAlleen maar gebak eten
Overigens werd ik gisteren vrij treffend nagedaan
En vervolgens kreeg ik "Peter's Zeur Kalender" overhandigd
![]()
Oh ze hadden het gemerkt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
whaha leuk cadeauquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ik ga met een handdoek winkelen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:02 schreef freecell het volgende:
Haha P
Tara is met een handdoek om naar zijn werk....
Waarom in een handdoek?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:02 schreef freecell het volgende:
Tara is met een handdoek om naar zijn werk....
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Awww, handdoek vergeten in te pakken voor op mijn werk.
Ik probeer het voorbeeld van het huidige bestuur te volgen, dit was overduidelijk een geval van communicatiestoornisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ik ben in het echt soms nog wat ergerquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Lezen ze hier mee of ben je daar in het echt ook zo
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben in het echt soms nog wat ergerIk probeer dat wel in de gaten te houden, maar ach....ik sta inmiddels bekend om mijn "grumpyness"
muppet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Awww, handdoek vergeten in te pakken voor op mijn werk.
Hier ook alquote:
Er lopen hier katten en het is maar 1 plantje. Vorig jaar ging het prima. *afklopt*quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier ook al. Ik heb alleen nog geen extra bescherming. Ik hoop dat de vogels 'm niet ontdekken.
Hup, mailen jij!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mopperpee
Moggel allemaal, ik ben aan het uitstellen om een docent te mailen over een vraag
heb je ook al een mailfobie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mopperpee
Moggel allemaal, ik ben aan het uitstellen om een docent te mailen over een vraag
wat leuk! Vorige buurvrouw had dat en mocht ze toen vaak plukken en opeten. Zij had niks overquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha ik wou net komen vertellen dat ik een aardbeienplant heb gekregen
ja echt waar? Gefeli! Ik win nooit wat..quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef borisz het volgende:
Jeuj 20e aan VVVbonnen gekregen. Leveren enquetes invullen toch nog iets op
Aardige buurvrouwquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat leuk! Vorige buurvrouw had dat en mocht ze toen vaak plukken en opeten. Zij had niks over
Ik heb ergens op een enquetewebsite een saldo van 24 euro klaarstaan als ik het uitbetaald wil krijgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef borisz het volgende:
Jeuj 20e aan VVVbonnen gekregen. Leveren enquetes invullen toch nog iets op
Shakers?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik twijfel tussen vrijdag skihut doen in Schaijk of naar bruiloft van neef. Zie/spreek hem en aanstaande bijna nooit maar zo'n feestje met de fam is wel altijd tof. Op de skihut vrijdag werken leuke mensen en ik verdien er wat mee. Morgen heb ik bedrijfsfeest in Utrecht (90'ies party voor de Rabobank) dus opzich heb ik al een optreden deze week. Hmm, lastige keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat daar maar een paar goeie aan groeienquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aardige buurvrouw
Ik weet dat we vroeger ook vaak aardbeienplantjes van een klasgenootje kregen, dat vond ik altijd zo leuk
doen anders vergeet je t misschien!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ergens op een enquetewebsite een saldo van 24 euro klaarstaan als ik het uitbetaald wil krijgen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Shakers?woon je daar dichtbij? Weet niet waar, is zomercarnaval ofzo. Zal ff googelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat is mijn dorpjequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woon je daar dichtbij? Weet niet waar, is zomercarnaval ofzo. Zal ff googelen.
feesttent Moeslands zomercarnaval. Kom je anders?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is mijn dorpje
Ik ga nooit uit dus ik heb geen idee wat er verder te doen is hier
Ik zag het netquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
feesttent Moeslands zomercarnaval. Kom je anders?www.moesland.nl
Ja. Het werd eens tijd om te cashenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ergens op een enquetewebsite een saldo van 24 euro klaarstaan als ik het uitbetaald wil krijgen
ken t niet maar Moesland is vast veel leukerquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag het net
Wist niet dat dat zo vroeg in het jaar alweer was.
Ik had voor vrijdag wel eigenlijk al plannen, maar verder is dat wel altijd een leuk feestje.
o god, jij hebt 124 euro klaar staan om uitbetaald te krijgen?quote:
hoezo niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet roosters gaan maken en ik weet nu al dat dat niet goed komt
Veel succes dan maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet roosters gaan maken en ik weet nu al dat dat niet goed komt
Dankquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:29 schreef freecell het volgende:
Veel succes dan maar
Tara zat alweer met zijn handen in het haar voor de pinksterroostering in de kerkBijna alle beheerders zijn op opwekking en wij zijn op vakantie
Zo spannend is het ook niet hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken t niet maar Moesland is vast veel leukergoh, na 6 jaar dacht ik alle hoeken en gaten van NL wel te hebben gezien maar Schaijk zegt/zei me helemaal niks
Ik zei net al tegen een collega dat ze me wel een bed hier mogen geven dan werk ik overdag en 's nachts en probeer tussendoor te slapenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Wooooow P
Dat wordt een boel zélf werken isa
Hier net de oudste voor het eerst een boterham met chocopasta gegeven. Erg leuk om daarmee te wachten tot ze kunnen praten
En ineens eet hij 4 boterhammen
Dat diner was ook rommeligquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ziet er rommelig uit, P dat dinerMaar het was vast heerlijk. Gebak heb ik ook wel zin in, dus als er nog wat overblijft houd ik me aanbevolen!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef freecell het volgende:
mama!! Wooooooow.... Isse chocola op mijn brood! Hallo daar chocola! Lekker is dat! Mama?Magge ik staks nog een broodje? Met chocola?
Enz
Bij Obba. http://www.obba.nu . Het is in R'dam in Zuid of zo? Kilometertje van de Erasmusbrug af.quote:
Leuk sfeertje zo te zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij Obba. http://www.obba.nu . Het is in R'dam in Zuid of zo? Kilometertje van de Erasmusbrug af.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef freecell het volgende:
mama!! Wooooooow.... Isse chocola op mijn brood! Hallo daar chocola! Lekker is dat! Mama?Magge ik staks nog een broodje? Met chocola?
Enz
Ja. Er lopen hier best wel vreetzakken rond hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
en Pee, dat gebak!
en allemaal op
ka-chingquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben genept! In mijn zojuist gekochte zonnemelk factor 20 zit geen cassia extract!
![]()
En het mineraalwater waar het mee gemaakt wordt, zit vol selenium, tegen vrije radicalen. Dat klinkt bijna zweverig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ka-ching
Welk merk?
Heb vandaag Garnier SPF 50 op zonder parfum. Vind de consistentie alleen niet zo fijn, waarschijnlijk door de shitlading titanium dioxide die erin zit, is het moeilijk de witte strepen weg te werken.
quote:
Oh, maar er zit echt een shitload meer titanium oxide in SPF 50... herinnert me eraan waarom ik eigenlijk nooit boven de SPF 30 kom maar deze was in de aanbieding.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:06 schreef krakkemieke het volgende:
Steer: La Roche-Posay. Er zit ook titanium in, maar het smeert perfect. Misschien omdat het melk is? En het was niet veel duurder dan mijn vorige nivea.
Romantisch pick-nicken met champagne!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Joepie!110 euro vakantiegeld
Waar zal ik daarvan eens naar toe gaan? Dagje sauna zit er denk ik wel in
Selenium is goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En het mineraalwater waar het mee gemaakt wordt, zit vol selenium, tegen vrije radicalen. Dat klinkt bijna zweverig.
DEquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef DarkElf het volgende:
Hallo liefjens, hoe is het hier?
Leuke foto's P, ziet er lekker uit!
Hier staat de hei in de fik, goed te zien vanaf ons terras. Wordt steeds dikker die rook en t schijnt deze kant op te komen. (gelukkig ligt er nog aardig wat dorp tussen)
SPF 50 smeerde net zo goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar er zit echt een shitload meer titanium oxide in SPF 50... herinnert me eraan waarom ik eigenlijk nooit boven de SPF 30 kom maar deze was in de aanbieding.
Hoi!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef DarkElf het volgende:
Hier staat de hei in de fik, goed te zien vanaf ons terras. Wordt steeds dikker die rook en t schijnt deze kant op te komen. (gelukkig ligt er nog aardig wat dorp tussen)
Dat wordt je ramen sluiten als het echt je kant op komtquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef DarkElf het volgende:
Nee wel veel brandweermannen die druk zijn (ze blussen uit nederland en belgie samen, ant het schijnt een flinke fik te zijn)quote:
ik wilde net een uurtje gaan hardlopen maar misschien wacht ik nog even jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt je ramen sluiten als het echt je kant op komt![]()
Mooi dat alles goed gaat.quote:Alles hier gaat goed, je wordt gemist
Maar daar tussendoor, missen we je!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik wilde net een uurtje gaan hardlopen maar misschien wacht ik nog even ja
[..]
Mooi dat alles goed gaat.
en echt waar? niet doen hoor! ik kom soms toch eventjes kijken?
Das lief.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar daar tussendoor, missen we je!
Reintegreren gaat voorlopig over wat persoonlijke hindernissen en wat daaraan te doen. Gezondheid gaat best, geen last van mijn buik. Ws. in juli een coloscopie, maar eerst vakantie!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das lief.
hoe is t met je re-integreren en de gezondheid?
coloscopie is niet zo leuk, maar met narcose neem ik aan? maar vakantie wel, heerlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Reintegreren gaat voorlopig over wat persoonlijke hindernissen en wat daaraan te doen. Gezondheid gaat best, geen last van mijn buik. Ws. in juli een coloscopie, maar eerst vakantie!
hier wordt nog flink gekookt hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon DE culinaire inspiratie(en die van Coldfeet ook
)
Met narcose, de vorige was de hel. Vandaar ook dat het zo lang duurt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
coloscopie is niet zo leuk, maar met narcose neem ik aan? maar vakantie wel, heerlijk!
reintegratie loopt niet soepel dus nog nou ja misschien met babystapjes dan.
Daar hebben we niks aan, we missen die creatieve, vernieuwende ideeen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hier wordt nog flink gekookt hooren in Leuven ook weet ik toevallig maar fokdipjes heersen ofzo.
vorige week hele spannende nieuwe vegetarische gerechten gemaakt, super lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan, we missen die creatieve, vernieuwende ideeen!
Dag DE - wat leuk dat je even langskomt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vorige week hele spannende nieuwe vegetarische gerechten gemaakt, super lekker!
yep, even zien hoe het hier isquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag DE - wat leuk dat je even langskomt.
is het schijnbaar ook, is met man en macht uitgerukt om hem te bestrijden lees ikquote:Is dat jouw foto? waarmee je beroemd gaat worden.
De brand ziet er groots uit.
ah ok, zal misschien die vegetarische van de week eens posten, die waren echt lekker namelijkquote:Het is altijd leuk - wat Isa en Krakke schrijven - als je de iDE'tjes wilt delen.
Zoveel kookboeken heb ik (voorlopig) niet.
Enjoy!quote:Tijd voor een fietstochtje.
krijg je wel 8%? Wat weinig..quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Joepie!110 euro vakantiegeld
Waar zal ik daarvan eens naar toe gaan? Dagje sauna zit er denk ik wel in
Ja, dat ook, maar het grote voordeel is natuurlijk dat ik mezelf mooi kan roosteren wanneer ik wil en als ik feestjes/verjaardagen oid heb dan rooster ik mezelf gewoon niet inquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:31 schreef Bluezz het volgende:
@ Isa even over het roosteren, dat lijkt me zo'n ondankbaar lastig werkje? Iedereen die erover zeikt enzo
Geen idee, maar het is idd maar 110 euroquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat is niet veel vak geld IsaIs dat van je opname werk alleen?
Ik ga eens ff kijken of het hier ook al gestort is
ah heerlijk he die machtquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat ook, maar het grote voordeel is natuurlijk dat ik mezelf mooi kan roosteren wanneer ik wil en als ik feestjes/verjaardagen oid heb dan rooster ik mezelf gewoon niet in
wat een vreemde tijdquote:
Sun! Valt me op dat je laatste tijd erg vrolijk bent, heeft dat met beter slapen te maken? Iig, houden zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi allemaal en DE in het bijzonder
![]()
@ Lie: ik heb hem in het bruin gekocht netZag mijn collegaatje vandaag in de rode lopen en die is behoorlijk zwanger en het stond nóg charmant, dus ik durfde het wel aan
Alleen hadden ze de rode en zwarte niet meer in M dus had niet zo veel keuze qua kleur.. nou ja, bruin is ook leuk
nja ook jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sun! Valt me op dat je laatste tijd erg vrolijk bent, heeft dat met beter slapen te maken? Iig, houden zo
Simpel Hema jurkje.. En zo een KL jurkje bestellen (ja ik heb ook vakantiegeld gehadquote:
ah die in t boekje stond? Die had ik ook op t oog in t rood, leek me wel een leuk ding voor vakantie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Simpel Hema jurkje.. En zo een KL jurkje bestellen (ja ik heb ook vakantiegeld gehad)
nou heel fijn iig om je zo te zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja ook jaen het is lente en zo..
[..]
Simpel Hema jurkje.. En zo een KL jurkje bestellen (ja ik heb ook vakantiegeld gehad)
ah ja, the money-pit genaamd autoquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah die in t boekje stond? Die had ik ook op t oog in t rood, leek me wel een leuk ding voor vakantie.
En welke van KL heb je op het oog?
Ik ben ff klaar met kopen, nou ja alleen nog even schoenen kopen zaterdag, mijn autootje heeft wat te veel werk nodig dus we gaan een andere zoeken. Dus daar moeten de centen eerst in gaan zitten.
De helft is naar de belasting gegaan jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou heel fijn iig om je zo te zienen vakantiegeld! Valt altijd tegen
morgen krijg ik het. Kan dat gebruiken voor een bank
ja best lullig dat ook echt de helft afgedragen moet worden...maar mogen niet zeuren idd, is iets extra's. Mag blij zijn dat ik t krijg van mn baasquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De helft is naar de belasting gegaan jaen we zitten in het onderwijs nu op de 0-lijn dus echt groei zit er ook niet in helaas.. maar goed, het viel me alleszins niet tegen evengoed
Rood twijfel ik over of dat echt mooi is eigenlijk, paars zou perfect zijn maar heeft KL niet en is nu niet echt een modekleur.. ik twijfel dus wel over rood of wit..quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:51 schreef DarkElf het volgende:
leuk jurkje, leuk met een rood vestje bijv.. (ik heb een rode van KL die gaat zo makkelijk bij van alles) of paars.
vlees meenemen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef DarkElf het volgende:
mmm t gaat hier nu toch wel naar een soort hei bbq ruiken.
bestel je ze allebei, stuur je degene terug die t minst pastquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Rood twijfel ik over of dat echt mooi is eigenlijk, paars zou perfect zijn maar heeft KL niet en is nu niet echt een modekleur.. ik twijfel dus wel over rood of wit..
Kan ik ook nog doen jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bestel je ze allebei, stuur je degene terug die t minst past
Oh P we moeten denk ik een andere locatie zoeken volgende weekquote:
Is t het een kleedje met of zonder knoop op de achterkant?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ik ook nog doen ja![]()
Oh man.. zal ik een wikkelvestje doen?? dat heb ik nog niet.. (ik kan momenteel echt geen keuzes maken, triest zeg![]()
)
Nee is helemaal glad verder dus niet dubbelop..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is t het een kleedje met of zonder knoop op de achterkant?
Zelf vind ik ,als je als iets moet knopen, ook nog een wikkelvestje te rotzooi-erig..
gewoon erbij bestellen, tis sale, dat is dus heel verstandig koopgedragquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee is helemaal glad verder dus niet dubbelop..![]()
Ze hebben ook nog een bolero-wikkeldingetje met korte mouwtjes (in de sale). Daar twijfel ik ook nog ff over
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon erbij bestellen, tis sale, dat is dus heel verstandig koopgedrag
(en anders stuur je hem terug)
hij schilt, jij eet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Dagdag![]()
Sam en ik gaan eens even een appeltje eten
haha nee, we eten mét schilquote:
Ja beetje zurig met een sterke 'aardbeiensmaak' smaak (zeg maar hoe aardbeienyoghurt smaakt)quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn ze zoet Sunny? Ze zeggen altijd dat kleine aardbeien zoeter zijn, maar op de een of andere manier ben ik alleen kleine aardbeien uit eigen kweek die zuur zijn tegengekomen
Een heel lekkere friszoete knisperige appelquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuji_applequote:
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van Fuji's![]()
Genetisch gemanipuleerd om zoet te zijn
Jij bent lekkerquote:
Kanzi's!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van Fuji's![]()
Genetisch gemanipuleerd om zoet te zijn
is dat een peer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht nog steeds op de EliseDie zou te eten zijn door mensen met een appelallergie.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent lekker![]()
Vanavond weer buikdansen voor de meiden. Verschillende hebben aangegeven zich niet prettig te voelen als mensen meekeken. Dus de eerste les was het scherm van de zaal / cafe dicht waar de zaal naast is, zodat alle vieze ouwe mannetjes niet mee konden kijken. En de tweede les mochten wij (de mannen die Zouk dansen erna) ook al niet meekijken.![]()
Dus er doen helemaal geen mannen mee met buikdansen.
quote:
Nu mijn stufi en bijbaantje afgelopen zijn krijg ik alleen nog een stagevergoeding. 226 euro p/m voor 36 u/wquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik wil mijn salaris (en vakantiegeld).....
Welnee, dan valt er een enorme last van je schoudersquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien gaat het tegenvallen als ik hem eenmaal heb?
bijna Sarabiquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik wil mijn salaris (en vakantiegeld).....
Da's helemaal niet slecht per weekquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef LieLie het volgende:
Nu mijn stufi en bijbaantje afgelopen zijn krijg ik alleen nog een stagevergoeding. 226 euro voor 36 u/w
Das niet veel.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu mijn stufi en bijbaantje afgelopen zijn krijg ik alleen nog een stagevergoeding. 226 euro p/m voor 36 u/w
Jaquote:
denk het ook. Tis voor jouzelf een mijlpaal Steer, een heeelee lange paal! (quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, dan valt er een enorme last van je schouders
Ik spreek overigens niet uit ervaring
Per maand hequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's helemaal niet slecht per week
als co-assistent doe je overigens regelmatig meer dan 40 uur per week en krijg je nul euro
mozes...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's helemaal niet slecht per week
als co-assistent doe je overigens regelmatig meer dan 40 uur per week en krijg je nul euro
en de bak moet verschonen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja
Kunnen we meteen sparen voor de kittens
Mijn vriend heeft nu echt in zijn hoofd zitten dat hij er 3 wil
Heb hem wel meteen laten beloven dat hij dan ook om de dag moet stofzuigen
welk land is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef borisz het volgende:
Foppe de Haan. Wordt bondscoach van Tuvalu. Heeft hij weer goed voor elkaar.
Nog ff hard eraan trekken danquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het ook. Tis voor jouzelf een mijlpaal Steer, een heeelee lange paal! ()
Daar wonen toch alleen vegetariërs?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef borisz het volgende:
Foppe de Haan. Wordt bondscoach van Tuvalu. Heeft hij weer goed voor elkaar.
die stank vind ik eigenlijk erger dan haren...nou ja, ligt denk ook wel aan t eten wat je hen geeft..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja, laten we daar ook maar vast afspraken over maken
2 en half jaar jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
mozes...ook een half jaar ofzo?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar wonen toch alleen vegetariërs?
Bauer toch?quote:
Eilandengroep ten oosten van Australie.quote:
Kunnen ook mooie foto's wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh P we moeten denk ik een andere locatie zoeken volgende weekDe hei staat in de fik.
Alles toch nog een beetje goed verlopen?quote:
dan moeten ze dus wel thuis wonen of samenwonen.. Wat een verschil met de salarissen van het personeel..quote:
Hmm dat heb ik eigenlijk nog nooit zo ervarenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die stank vind ik eigenlijk erger dan haren...nou ja, ligt denk ook wel aan t eten wat je hen geeft..
oki! Oh tof, dan kan ik t zien!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Eilandengroep ten oosten van Australie.
En vandaag zijn er niet echt boeiende partijen. Nou ja Thomas Schoorel tegen Soderling als avondpartij
Denk dat de meesten een lening afsluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan moeten ze dus wel thuis wonen of samenwonen.. Wat een verschil met de salarissen van het personeel..
Net als ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat de meesten een lening afsluiten.
dan heb ik misschien extreme gevallen geroken. Genoeg om geen katten te nemen iigquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik eigenlijk nog nooit zo ervaren
Gewoon de kattenbak een beetje bijhouden en er is niets aan de handquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan heb ik misschien extreme gevallen geroken. Genoeg om geen katten te nemen iig
heb je een grote uitgave binnenkort of heb je al heel lang een lening?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als ikVoelt zo zonde, dat geld nu
jes...maar huisdieren zijn niet aan mij besteed. Dan liever een kindquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon de kattenbak een beetje bijhouden en er is niets aan de hand.
mjaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als ikVoelt zo zonde, dat geld nu
gut als je er zo over nadenkt... das ook wat he?quote:
quote:Traces of cocaine have been found in a sample analysis of the popular energy drink Red Bull during food-safety testing. Authorities in the German states of Hesse and North-Rhine have ordered retailers to stop selling the tainted beverage. Under German law, Red Bull must be reclassified as a narcotic and a special license must be issued for the sale of it.
Evidently, the extract from the coca leaf that is supposed to be de-cocainized, is actually not de-cocainized as it was thought to be. The illegal cocaine alkaloid which is 0.8 percent of the coca plants chemical makeup is supposed to be chemically removed before use per mandates from international anti-narcotics agencies. According to Fritz Soergel, head of the Institute for Biomedical and Pharmaceutical Research in Nuremberg, Bavaria, there is no scientific basis for the ban on Red Bull because the levels of cocaine that were found are too small. He also stated that it’s not actually cocaine itself. He said that according to tests that were carried out, it’s a non-active degradation product that has no effect on the body.
A North-Rhine Westphalia consumer safety institute came up with an elaborate chemical process to isolate the traces of cocaine found in the drink according to Bernhard Kuehnle, head of food safety at Germany’s Federal Ministry for Consumer Protection. Authorities have found 0.4 micrograms of cocaine per liter in the drink and have said that the trace amounts of cocaine found in individual drinks are not enough to pose a health risk. However, according to German law, even small doses of such substances are not permitted.
Red Bull is said to be all-natural. However, all-natural does not always mean that a product is healthy and beneficial to the body. Red Bull, being the energy drink that it is, also contains caffeine, sugar and some vitamins, not necessarily a healthy combination. Of course, the company claims that there are many health benefits and that this drink is actually good for you. According to the company’s website, Red Bull is a functional energy drink with a unique combination of ingredients (as we have found out).
The company claims that the drink has been formulated to fit the needs of people from all walks of life including busy professionals, athletes, students, the over-worked and stressed. The company’s website claims that Red Bull vitalizes the body and mind resulting in increased performance, increased concentration and reaction speed, improved vigilance, improved emotional status and that it stimulates metabolism. It is supposed to help one focus and stay alert.
In response to all the criticism over the cocaine-laced drink, Red Bull said the product is “harmless and marketable in both the U.S. and Europe.” In defense, the makers of Red Bull stated that similar coca leaf extracts are used worldwide as flavoring and claims a test commissioned by the company found no traces of cocaine in the drink.
The Red Bull cocaine incident is history repeating itself as Coca-Cola famously contained traces of cocaine when it was first produced in the nineteenth century. This is actually how Coca-Cola was named. It has not contained traces of cocaine since 1903.
Een beetje goed ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles toch nog een beetje goed verlopen?
Dat was het dan, P!
Gewoon wegsneaken, onslaan kunnen ze je nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
Een beetje goed ja!En idd...dat was het. Zal ik gewoon nu al naar huis gaan?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een beetje goed ja!En idd...dat was het. Zal ik gewoon nu al naar huis gaan?
Bosaardbeien moet je hebben!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn ze zoet Sunny? Ze zeggen altijd dat kleine aardbeien zoeter zijn, maar op de een of andere manier ben ik alleen kleine aardbeien uit eigen kweek die zuur zijn tegengekomen
zie P al zo staanquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
of heel hard gaan staan aftellen
ik geloof dat Jumbo het ook verkoopt. Mijn ex is ook lactose intolerant, voor haar gingen we eens in de zoveel tijd naar Duitsland om lactosevrije meuk in te slaan. Daar kun je bijna alles ook in een lactosevrije variant krijgen. In Nederland is dat idd een stuk moeilijker. En soja is geen volwaardig alternatief, want sojayoghurt is muf en sojaslagroom ronduit smerig. Sojamelk is wel weer geschikt om cappuccino mee te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
Naar een C1000 op zoek geweest en gevonden in Haralem Schalkwijk. Die winkelketen verkoopt namelijk lactosevrij slagroom van MinusL.
*gekocht*
Lekker voor over de aardbeien.![]()
Daarna weer asperges staan schillen en voorkoken, want vanavond eten we ze een keer gegrild met krieltjes uit de oven, eier-(wajang)botersausje en beenham.
Van alle resten ben ik nu weer een heerlijk soepje aan het brouwen,
Ook geprobeerd? Ranzig is een woord dat niet helemaal de lading dekt. Het is erger dan dat. Wat dat betreft is MinusL het beste alternatief. Die is wel iets zoeter dan normale slagroom, maar dat is (en zeker voor bij de aardbeien) totaal geen enkel probleemquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
De slagroom was inderdaad niet echt je van het
Die hele situatie is ook te dom voor woorden. Was er 4 jaar terug in Noord-Holland trouwens ook niet zo'n muts, van Groenlinks geloof ik, die uit paniek maar alle hokjes had ingekleurd, met als gevolg dat de SP daar uiteindelijk ook een extra zetel aan overhield?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef borisz het volgende:
Er wordt bezwaar gemaakt tegen de ongeldige stem in Noord-Holland. Zal weinig kans van slagen hebben. Regel T4 van de kieswet is helder, er moet met rood potlood gestemd worden.
Mijn broer en schoonzus komen 11 juni hier eten en die zijn allebei vega, vandaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Bluezz, wilde vragen of je vega visite kreeg omdat je vega recepten vroeg
Ja. SP heeft weer een cadeautje gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Die hele situatie is ook te dom voor woorden. Was er 4 jaar terug in Noord-Holland trouwens ook niet zo'n muts, van Groenlinks geloof ik, die uit paniek maar alle hokjes had ingekleurd, met als gevolg dat de SP daar uiteindelijk ook een extra zetel aan overhield?
En weet je al wat het gaat worden? zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
Mijn broer en schoonzus komen 11 juni hier eten en die zijn allebei vega, vandaar.
Gelijk als ie ook maar een toespeling maakt aangifte doen vanwege ongewenste intimiteiten. ±quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
monteur hier maakt er een heel drama van dat ik niks van em wil........personeel maakt vdaag veel grapjes tegen me over hem omdat hij tegen hen die drama maakt. En help, hij woont boven me (mijn nwe app)beter boven me dan op dezelfde galerij anders had ik serieus de app niet genomen. Mega griezel
help...
Dat zijn de verdiensten voor het weten welke kleur een rood potlood heeft en dat je daarmee maar een hokje tegelijk mag bekrassen.quote:
Bot doen. Zeg tegen hem dat je niks van hem wil, en dat dat pas verandert als de woestijn bevriest en de kamelen naar Nederland komen schaatsen. Dat moet duidelijk genoeg zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
monteur hier maakt er een heel drama van dat ik niks van em wil........personeel maakt vdaag veel grapjes tegen me over hem omdat hij tegen hen die drama maakt. En help, hij woont boven me (mijn nwe app)beter boven me dan op dezelfde galerij anders had ik serieus de app niet genomen. Mega griezel
help...
Voorlopige planning (maar kan nog totaal anders worden):quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Vork het volgende:
En weet je al wat het gaat worden? zo moeilijk is dat toch niet?
Klinkt goed, veel groentequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Voorlopige planning (maar kan nog totaal anders worden):
Voorafje-amuse wordt auberginechips met een dipsaus .
Vervolgens waarschijnlijk weer een aspergesoep en als hoofdgerecht gegrilde groentes (peen, ui, venkel, knoflook) vergezeld door een Thaise Noodlesalade met gefrituurde tofu, taugé, komkommer, shiitakes etc.
Complete verkwisting van tijd en geld, dat hele proces.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:16 schreef borisz het volgende:
Het OM had vandaag slechts 1 dag nodig om opnieuw vrijspraak te vragen inzake Wilders.
Lekker tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef LieLie het volgende:
Manmanman wat kan ik lekker in ons tuuntje in de zon zitten
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef LieLie het volgende:
Manmanman wat kan ik lekker in ons tuuntje in de zon zitten
Ja? Ik wilde na de middagpauze maar wat graag buiten blijven!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik heb heel slecht de hele dag binnen gezeten
Ik was denk ik te lui om van de bank op te staanquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Ik wilde na de middagpauze maar wat graag buiten blijven!
dat gaat denk niet zomaar. moet ik eerst verkracht worden wil een aangifte helpen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelijk als ie ook maar een toespeling maakt aangifte doen vanwege ongewenste intimiteiten. ±
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bot doen. Zeg tegen hem dat je niks van hem wil, en dat dat pas verandert als de woestijn bevriest en de kamelen naar Nederland komen schaatsen. Dat moet duidelijk genoeg zijn
goed menu!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopige planning (maar kan nog totaal anders worden):
Voorafje-amuse wordt auberginechips met een dipsaus .
Vervolgens waarschijnlijk weer een aspergesoep en als hoofdgerecht gegrilde groentes (peen, ui, venkel, knoflook) vergezeld door een Thaise Noodlesalade met gefrituurde tofu, taugé, komkommer, shiitakes etc.
Zo ontzettend eens met je!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, nogmaals waarom ik tegen referenda ben. Als die zogenaamde hoogopgeleiden niet eens weten dat je met een rood potlood de zooi moet aankruisen, hoe moet de normale man dan snappen waar hij op moet stemmen om de beste beslissingen te krijgen?
Ja, nu ben je definitief van die ban afquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nu ben je definitief van die ban af![]()
31 mei alquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen ban meer![]()
Tof Peebegin je 1 juni?
quote:
quote:
quote:
Ik ben blij omdat jij blij bent!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
31 mei al
[..]
[..]Jullie zijn gewoon allemaal zo blij omdat ik nou niet meer hoef te zeuren he?
![]()
Ik geef je geen ongelijkquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijkVanavond maar een slokkie whisky op mijn ex-collega's denk ik
heh.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal zo blij omdat ik nou niet meer hoef te zeuren he?
![]()
Oh. Ongetwijfeldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik hoop het vooral voor jou
![]()
![]()
en je vindt vast snel genoeg iets in je nieuwe baan om over te mopperen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |