Het oudste credo op Fok: TS begint. Dus: leef je uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef nero7 het volgende:
Het is eigenlijk een heel simpele vraag.
Hoe zijn je relaties stukgelopen?
Ik ben er best nieuwsgierig naar. Sommigen hebben een relatie van jaren, welke langzamerhand stukloopt. Of bijv. 1 jaar samen heel gelukkig, en moeten na een week niks meer van elkaar weten.
En wat doe je, wanneer je het einde ziet naderen? Bijv geen interesse meer e.d.
In de afgelopen jaren zag ik wel wat relaties stuklopen, waar je van zou denken dat ze hun leven lang bij elkaar zouden blijven, omdat het al jaren goed ging.
Op welke manier?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Sardonical-Jope het volgende:
De één werd bezitterig en was mentaal (in tegenstelling tot fysiek) niet helemaal lekker.
Chronisch tekort aan aandacht, met de nadruk op seksuele aandacht. Ze moest altijd begeerd worden, en dat werd ze ook. Kon enorme woedeaanvallen krijgen, daarna weer poeslief zijn. Heel erg vrolijk en daarna neerslachtig, melancholiek. Ik heb dat zelf ook dus de combinatie van ons zorgde voor fantastische momenten, belevenissen en seks, maar ook drama's waar de gemiddelde soap nog een puntje aan kan zuigen. Het ging van "we kunnen, mogen en doen alles wat we willen" naar servies smijten en uren gillen en weer terug.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Chronisch tekort aan aandacht, met de nadruk op seksuele aandacht. Ze moest altijd begeerd worden, en dat werd ze ook. Kon enorme woedeaanvallen krijgen, daarna weer poeslief zijn. Heel erg vrolijk en daarna neerslachtig, melancholiek. Ik heb dat zelf ook dus de combinatie van ons zorgde voor fantastische momenten, belevenissen en seks, maar ook drama's waar de gemiddelde soap nog een puntje aan kan zuigen. Het ging van "we kunnen, mogen en doen alles wat we willen" naar servies smijten en uren gillen en weer terug.
Mocht je bedoelen op welke manier ze bezitterig werd (wat me niet zo lijkt) dan was dat gewoon 10x per dag bellen e.d.
Dat is niet raar?quote:
Ik heb sowieso een hekel aan SMS-en als het niet tijdens uitgaan is ofzo. Je kan toch ook gewoon bellen en wachten tot iemand je terugbelt? Al dat getik op van die berichten terwijl je die shit in 5 seconden kan zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Echt niet normaal dus. SMSen wel, maar zo vaak bellen...
mean girl..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Mishu het volgende:
Ik wil meer verhalen horen want ik hoop dat binnenkort een relatie stukloopt (6)
Dat lijkt me wel een dealbreakerquote:
Ruim tien jaar. Maar 't is een lang verhaal. We zijn nog bij elkaar op dit moment omdat we wel goed met elkaar op kunnen schieten, maar er zit geen toekomst meer in verder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:29 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een dealbreakerWat naar man, duurde 't lang?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruim tien jaar. Maar 't is een lang verhaal. We zijn nog bij elkaar op dit moment omdat we wel goed met elkaar op kunnen schieten, maar er zit geen toekomst meer in verder.
Zonde. Zie je het als verspilde tijd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruim tien jaar. Maar 't is een lang verhaal. We zijn nog bij elkaar op dit moment omdat we wel goed met elkaar op kunnen schieten, maar er zit geen toekomst meer in verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |