Niets, ik wil me haar voor me ogen halen tijdens het verhuizen / verbouwen. Maar achterover geplakt met gel vind ik al helemaal 100x niks, en met dit weer is een pet ook niet te doen. (en daarbij ben ik niet zo een petjesman)quote:
Ja heb ik (van me vriendin geleend) maar werkt voor geen meter, of moet ik gewoon een goede halen ?quote:
als we dan toch met beckham bezig zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja heb ik (van me vriendin geleend) maar werkt voor geen meter, of moet ik gewoon een goede halen ?
Heb j voorbeeldje?
Moet er in de weken wel over straat mee ja, maar alleen naar de bouwmarkt / meubelzaken etc.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef scoloo het volgende:
Het enige wat hij volgens mij nodig heeft is iets wat zijn haar voor zijn gezicht weg haalt tijdens het klussen. Hij zal er waarschijnlijk echt niet mee over straat gaan. Of wel? Tenzij hij toch die cornrows neemt want dan zal ie er wel mee over straat moeten gaan.
Nee, het kan echt niet of je moet in een sociale werkplaats werken..quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet er in de weken wel over straat mee ja, maar alleen naar de bouwmarkt / meubelzaken etc.
Kan het dan echt ZO niet?
En nee, ik ben geen blanke rapper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |