Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Omdat er meer mensen op de wereld zijn dan Europeanenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:29 schreef Raifu het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er vannacht om 1.00 Nederlandse tijd weer een Happy Hour..waarom zouden ze zo laat zoiets doen
Ah dat tekentje voor het topic in MyAT, zie het nu pas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Weer geen reeks..
[..]
Omdat er meer mensen op de wereld zijn dan Europeanen
Heb je op Open Nieuw Deel geklikt? Want als je dat hebt gedaan dan gaat het automatisch, mits het een reeks is al.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah dat tekentje voor het topic in MyAT, zie het nu pas.
Is dat nog aan te passen?/ Hoe pas ik het anders de volgende keer aan?
Ja gewoon volgende deel geopend, met automatische TT en OP enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je op Open Nieuw Deel geklikt? Want als je dat hebt gedaan dan gaat het automatisch, mits het een reeks is al.
Eerder was dit wel zo, maar bij de vorige ging het ook al fout..als het goed is had diegene er toen een mod op gewezen, maar weet niet of het is gefixed
Donequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Dan ligt het niet aan jou
Misschien even in FB vragen of ze er een reeks van willen maken? Volgens mij kan je het zelf niet fixen nu, maar dat weet ik ook niet zeker.
Pas 1 wedstrijd gespeeld met ze. 6-2 gewonnen en speelt echt heel nice. Ben nu de blessures aant uitzitten bij mn andere squad (waren er gelijk 3 geblesseerd -.-)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe is je team DannyDeko? Welke keeper heb je eigenlijk op doel staan?
Blijft zo debiel dat je niet kan filteren op die formaties hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Rijstbal het volgende:
Die 3-4-1-2 formatie kaarten zijn niet te vinden op de markt. Ik blader nu al 50 pagina's
Ja buffon past prima bij dat team. Ik heb de IF daar nog staan. Eigenlijk zou ik ook een keeper on der de 80 moeten hebben, maar ik vind het zo wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pas 1 wedstrijd gespeeld met ze. 6-2 gewonnen en speelt echt heel nice. Ben nu de blessures aant uitzitten bij mn andere squad (waren er gelijk 3 geblesseerd -.-)
En heb de NIF Buffon op goal, die had ik nog liggen:)
Iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft zo debiel dat je niet kan filteren op die formaties he
Dan zouden de prijzen van die dingen ook gewoon omlaag gaan. Nu is het gewoon veel te veel moeite om ze te vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft zo debiel dat je niet kan filteren op die formaties he
60k wordt me te gortig, ik ben best een jood wat bieden betreft, maar 59k krijg je nog een goeie prijs voor als ik naar de trades laatste week kijk, meeste zitten rond de 55k.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Doe maar een bod![]()
edit; er is al op geboden.. nog 23 min left dus
haha ja ik heb geen id eigenlijk, stonden er 0 op toen ik 'm te koop zette en had 'm voor 50k gekocht dus vond 59k wel een prima prijsje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
60k wordt me te gortig, ik ben best een jood wat bieden betreft, maar 59k krijg je nog een goeie prijs voor als ik naar de trades laatste week kijk, meeste zitten rond de 55k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |