abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 20:01:52 #1
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97262114

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 20:03:22 #2
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97262211
Sinds wanneer staat er een shopinfo.png achter de TT?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 mei 2011 @ 20:11:11 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97262677
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Barbaaf het volgende:
Sinds wanneer staat er een [ afbeelding ] achter de TT?
sinds FOK! & Beslist.nl samenwerken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 20:12:04 #4
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97262726
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

sinds FOK! & Beslist.nl samenwerken?
't Zal wel, nooit van gehoord :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 mei 2011 @ 20:15:28 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97262943
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

't Zal wel, nooit van gehoord :D
vind k niet raar :D FOK! praat ook niet tegen je :P

en nee nu niet FOK!Radio aanhalen >:O
Today is life -

Dale Carnegie
pi_97263245
Eindelijk weer thuis.
Goede stagebeoordeling gehad. Nog twee keer en dan is dat ook weer klaar.
pi_97263319
En ik heb een veels te grote mand voor Oscar gekocht.
Zag het pas toen ik 'm thuis kreeg. :')
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 20:27:08 #8
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97263588
Dan kan Jip er gezellig bij *;
pi_97263750
Mandjes zijn beneden Jips stand. :{w
Ik denk eerder met Diaz ofzo.

De mand is net zo groot als die van Rinske. _O-
pi_97265160
Ja dat is wel nodig voor Diaz. :P
pi_97265789
Wat een lieve titel O+
En dan nu een foto van de lieve man :P
pi_97265887
Ik heb ook een lieve oude man
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 21:07:48 #13
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97266159
Mooierds ook O+
pi_97266605
Vriend en ik hebben net de ouders van vriends ouders opgehaald omdat hij die nodig heeft dit weekend. Ik had bedacht dat ik het eerste stuk zou rijden, 80 weg en stukje snelweg, maar toen puntje bij paaltje kwam durfde ik het echt niet :o ik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs maar durf echt niet te rijden :X
Heb het laatste stukje (30 weg :')) gereden maar zelfs dat vind ik eng. Ik denk dat ik binnenkort een rijlesje ga nemen om wat meer zekerder te worden. Een rijbewijs zonder te durven rijden is ook zo zonde.

Wat een mooie oude man multi O+
pi_97266897
Ik ben er weer *O* *O* *O* en er zitten koolmeesjes op mijn balkon O+
♥ scars make us who we are ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 mei 2011 @ 21:22:20 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97267009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Oognip het volgende:
Vriend en ik hebben net de ouders van vriends ouders opgehaald omdat hij die nodig heeft dit weekend. Ik had bedacht dat ik het eerste stuk zou rijden, 80 weg en stukje snelweg, maar toen puntje bij paaltje kwam durfde ik het echt niet :o ik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs maar durf echt niet te rijden :X
Heb het laatste stukje (30 weg :')) gereden maar zelfs dat vind ik eng. Ik denk dat ik binnenkort een rijlesje ga nemen om wat meer zekerder te worden. Een rijbewijs zonder te durven rijden is ook zo zonde.

Wat een mooie oude man multi O+
waarom durf je niet te rijden?

k ben zo blij dat ik daar geen last van heb na mn ongeluk. ja, dat ene bochtje, is doodeng, maar als je dat weer een paar keer gedaan hebt, en t vertrouwen in jezelf en de auto hebt, komt t goed, en scheur ik nu weer overal naar toe
Today is life -

Dale Carnegie
pi_97267142
Hij is nu 11 jaar, lekker ding. Zon lief beest.

Ik vond rijden ook altijd supereng Oognip, zat misschien 1x per jaar in een auto. Maar sinds een jaar ofzo rij ik regelmatig. Heb nu een automaat die ik af en toe kan lenen, daar voel ik me veel zekerder in.
pi_97267243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

waarom durf je niet te rijden?

k ben zo blij dat ik daar geen last van heb na mn ongeluk. ja, dat ene bochtje, is doodeng, maar als je dat weer een paar keer gedaan hebt, en t vertrouwen in jezelf en de auto hebt, komt t goed, en scheur ik nu weer overal naar toe
Ik ben heel onzeker in de auto en ben bang voor andere wegmisbruikers en ongelukken. Toen ik net mijn rijbewijs had, ging er ook van alles mis waardoor ik denk ik bang ben geworden.
pi_97267296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij is nu 11 jaar, lekker ding. Zon lief beest.

Ik vond rijden ook altijd supereng Oognip, zat misschien 1x per jaar in een auto. Maar sinds een jaar ofzo rij ik regelmatig. Heb nu een automaat die ik af en toe kan lenen, daar voel ik me veel zekerder in.
Automaat lijkt me ook wel makkelijk, maar dat schakelen vind ik op zich niet erg. Bovendien kunnen we ook alleen maar rijden als we bij onze ouders zijn en dat is niet heel vaak dus echt oefenen lukt ook niet.
pi_97267739
Ik ben ook bang voor ongelukken enzo :@ Vind de snelweg nog steeds eng, maar durf nu wel een uur te rijden ofzo. Toen ik Diaz ging ophalen, moest ik bijna 1,5 uur rijden :'(
pi_97267852
Ik vond het vooral eng toen ik van een schakel naar een automaat ging, maar gelijk maar ingestapt en toen ging het eigenlijk wel :) alleen moest ik er wel aan denken om zonder handrem erop te rijden :@

Ik reed eerst ook niet zoveel, toen heb ik de auto in Nijmegen gekregen en heb ik daar regelmatig in de spits het Keizer Karelplein gereden, nou dan is alles gelijk een stuk minder eng :')
♥ scars make us who we are ♥
pi_97267944
Toen ik voor het eerst in een automaat ging rijden, wist ik ook niet hoe alles werkte. Ik mocht van mn vader een auto lenen.. ik kwam daar aan, was het een automaat. _O- Een vriendin was mee, die belde dr vriendje op en die heeft het mij heel snel geleerd :P Moest alleen ff opletten in het begin dat ik niet met mn linkervoet de rem intrapte.
pi_97268092
Ik ben niet onzeker in de auto, ik kan t alleen niet.
pi_97268108
_O-
pi_97268198
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')