abonnement Unibet Coolblue
pi_98296471
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef be-strong het volgende:
Is het trouwens echt zo dat howard en bernadette gaan trouwen?? Ik kan die schreeuwlelijk echt niet uitstaan
Ze zijn verloofd. Of ze ook gaan trouwen zal volgend seizoen moeten blijken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:50:51 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_98296654
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 04:57 schreef MajorTom. het volgende:
Dit blijft het beste moment uit de hele serie _O_
Eens ^O^
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_98296722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef be-strong het volgende:
Is het trouwens echt zo dat howard en bernadette gaan trouwen?? Ik kan die schreeuwlelijk echt niet uitstaan
Wie van de twee noem je nu een schreeuwlelijk? Hij trouwt niet met zijn moeder...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_98296883
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98297920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Wie van de twee noem je nu een schreeuwlelijk? Hij trouwt niet met zijn moeder...
Die Bernadette, ik heb 1 aflevering gezien waar zij net zo lelijk schreeuwt als zijn moeder. Hij vertelde zijn moeder dat ze gingen trouwen, moeder viel flauw. Ze waren toen in het ziekenhuis en die bernadette was boos op howard omdat hij het idee gaf dat het haar schuld was. En ergens in die ziekenhuis moest ze zown kreet maken als die kutwijf. En ze schreeuwt vaker met haar kutstem. Ik hoop dat die actrice echt doodgaat
pi_98298100
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef be-strong het volgende:

[..]

Die Bernadette, ik heb 1 aflevering gezien waar zij net zo lelijk schreeuwt als zijn moeder. Hij vertelde zijn moeder dat ze gingen trouwen, moeder viel flauw. Ze waren toen in het ziekenhuis en die bernadette was boos op howard omdat hij het idee gaf dat het haar schuld was. En ergens in die ziekenhuis moest ze zown kreet maken als die kutwijf. En ze schreeuwt vaker met haar kutstem. Ik hoop dat die actrice echt doodgaat
Je hebt net de ‘verkeerde’ aflevering.
Ik zou eerst heel seizoen 4 (en eventueel 3) kijken ;)
Bernadette praat juist heel rustig en heeft een zachte/hese stem...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98298460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Je hebt net de ‘verkeerde’ aflevering.
Ik zou eerst heel seizoen 4 (en eventueel 3) kijken ;)
Bernadette praat juist heel rustig en heeft een zachte/hese stem...
Nee ze schreeuwde in het ziekenhuis... En howard zei op dat moment.. .Gohh is ze niet sexy als ze zo schreeuwt..

however, ze schreeuwt en ze heeft echt een kutstem (vind ik)
pi_98298821
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef be-strong het volgende:

[..]

Die Bernadette, ik heb 1 aflevering gezien waar zij net zo lelijk schreeuwt als zijn moeder. Hij vertelde zijn moeder dat ze gingen trouwen, moeder viel flauw. Ze waren toen in het ziekenhuis en die bernadette was boos op howard omdat hij het idee gaf dat het haar schuld was. En ergens in die ziekenhuis moest ze zown kreet maken als die kutwijf. En ze schreeuwt vaker met haar kutstem. Ik hoop dat die actrice echt doodgaat
Och god, een onzeker meisje van 12 met te kleine tieten zeker?
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:46:34 #84
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_98298890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef be-strong het volgende:

[..]

Nee ze schreeuwde in het ziekenhuis... En howard zei op dat moment.. .Gohh is ze niet sexy als ze zo schreeuwt..

however, ze schreeuwt en ze heeft echt een kutstem (vind ik)
Anders snap je de hele grap achter die schreeuw even niet... :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_98299010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:44 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Och god, een onzeker meisje van 12 met te kleine tieten zeker?
Ja ik ben 12 en heb zeer kleine tieten :6 , en nog steeds haat ik bernadette.. Haar stem alleen al. Alsof ze helium heeft ingeademd
pi_98299030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef be-strong het volgende:

[..]

Nee ze schreeuwde in het ziekenhuis... En howard zei op dat moment.. .Gohh is ze niet sexy als ze zo schreeuwt..
Ja, dat is eigenlijk een dubbele grap.
Maar Bernadette gaat voorlopig niet weg. Sinds halverwege seizoen 4 is ze onderdeel van de vaste groep.
(Dat werd ook tijd want de standaard 5 acteurs begon wat weinig te worden voor zo'n langlopende serie).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98299078
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk een dubbele grap.
Maar Bernadette gaat voorlopig niet weg. Sinds halverwege seizoen 4 is ze onderdeel van de vaste groep.
mooi klote, dus minder sheldon en meer howard en zijn schreeuwlelijkerds
pi_98299326
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Anders snap je de hele grap achter die schreeuw even niet... :')
Niet dat ik de grap niet snap.. Ik wou even duidelijk maken over welke episode het ging
pi_98326904
Zo zeg wat een haat op bernadette. Checkte voor de zekerheid of dit topic niet opeens verplaatst was naar de KLB, want daar leek het wel op.

En voor de geïnteresseerden: dinsdag zenden ze na de (werk-)dagelijkse aflevering nog 2 afleveringen van BBT uit van seizoen 4. Dit zijn volgens mij aflevering 21 en 22 van seizoen 4 en waarschijnlijk zenden ze een week later de laatste 2 uit (aflevering 23 en 24) en daarmee zou veronica dan helemaal bij zijn met USA. Maar of ze dat vanaf september ook gaan volhouden is de vraag :P

[ Bericht 36% gewijzigd door Cornelis83 op 18-06-2011 10:54:02 ]
pi_98328917
Nope, dat is veel te duur voor NL televisie. En mensen in Nederland kijken toch wel, meeste mensen weten niet eens dat ze achter lopen.
pi_98802246
Vorige week pas deze serie "ontdekt" (had wel eens wat stukjes van afleveringen gezien) en ben begonnen met kijken. Seizoen 3 en 4 zijn briljant _O_ 1 en 2 zijn ook leuk, maar 3 en 4 veel beter. Ik heb in een weekje alle afleveringen gekeken :P

Ik kan echt niet wachten tot het weer begint :D
pi_98802541
Afgelopen weken s1 en2 weer gekeken...serie was toen wel 10x beter vergeleken met nu zeg..Nu is het veel meer mainstream, meer simpele en banale grappen..Vind het nog steeds erg leuk, maar het is wel zonde.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:26:45 #93
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98803966
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen weken s1 en2 weer gekeken...serie was toen wel 10x beter vergeleken met nu zeg..Nu is het veel meer mainstream, meer simpele en banale grappen..Vind het nog steeds erg leuk, maar het is wel zonde.
Vind ik ook! Hetzelfde bij HIMYM
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_98809782
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen weken s1 en2 weer gekeken...serie was toen wel 10x beter vergeleken met nu zeg..Nu is het veel meer mainstream, meer simpele en banale grappen..Vind het nog steeds erg leuk, maar het is wel zonde.
Inderdaad. Had het gevoel dat dit halverwege seizoen 3 gebeurde.
Het is nog steeds een goede serie maar het voelt ‘simpeler’ (soort grappen, verwijzingen e.d.) aan.
Heb soms het idee dat degenen die de serie vanaf het begin keken om de karakters Leonard en Sheldon de ‘oudere’ seizoenen beter vinden. Degenen die later - op aandringen van 1e uur kijkers - zijn ingestapt lijken de latere seizoenen beter te vinden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98814253
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Inderdaad. Had het gevoel dat dit halverwege seizoen 3 gebeurde.
Het is nog steeds een goede serie maar het voelt ‘simpeler’ (soort grappen, verwijzingen e.d.) aan.
Heb soms het idee dat degenen die de serie vanaf het begin keken om de karakters Leonard en Sheldon de ‘oudere’ seizoenen beter vinden. Degenen die later - op aandringen van 1e uur kijkers - zijn ingestapt lijken de latere seizoenen beter te vinden.
Ik heb ook gewoon vanaf aflevering 1 gekeken en eerlijk gezegd vind ik seizoen 3 en 4 ook leuker dan 1 en 2 :@

De pilot is trouwens best wel raar, Sheldon gedraagd zich daar heel anders dan in de rest van de serie
pi_98814541
Bernadette is juist tof. Vooral die ene aflevering waarin ze moest liegen tegen Priya over Penny. :)
pi_98815189
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon vanaf aflevering 1 gekeken en eerlijk gezegd vind ik seizoen 3 en 4 ook leuker dan 1 en 2 :@
Het extreme is wat uit de karakters en minder nadruk op hun werk.
Vond de eerste twee seizoenen daarom leuker door de situaties.
quote:
De pilot is trouwens best wel raar, Sheldon gedraagd zich daar heel anders dan in de rest van de serie
De karakters moeten ook wat groeien. Ik meen dat er ook een tijd tussen het script van de 1e en 2e aflevering zit.
Howard en Raj hebben ook nauwelijks een rol in de eerste vier afleveringen.

Kan je de bloopers nog aanraden (dan valt pas op hoe goed Sheldon z'n rol speelt ;))

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98816310
Is die ene aflevering waar Raj en Penny met elkaar naar bed gaan de laatste van seizoen4?
pi_98816347
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef be-strong het volgende:
Is die ene aflevering waar Raj en Penny met elkaar naar bed gaan de laatste van seizoen4?
Ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98817923
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Het extreme is wat uit de karakters en minder nadruk op hun werk.
Vond de eerste twee seizoenen daarom leuker door de situaties.

[..]

De karakters moeten ook wat groeien. Ik meen dat er ook een tijd tussen het script van de 1e en 2e aflevering zit.
Howard en Raj hebben ook nauwelijks een rol in de eerste vier afleveringen.

Kan je de bloopers nog aanraden (dan valt pas op hoe goed Sheldon z'n rol speelt ;))

Nou ja ik moet ook eigenlijk zeggen dat het werk me niet zo verschrikkelijk interesseert, ik snap er ook geen hol van. Minder werk en meer sociaal gebeuren daar buiten vind ik niet zo erg ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')