quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef sanasoufi het volgende:
^sukkels ik eet harstikke veel, maar gezond...
heb vandaag 6 sneetjes brood + kippenworst
die 10 kipknakworsten
en een groot stuk komkommer
en een bord met groenten gegeten.
ik weet het....maar 10 knakworsten van precies 18 kcal per stuk zijn niet veel vergeleken met de 2 zakken cheese onion en barbecue ham chips van 250 gram die ik eerst dagelijks ging vreten en die ben en jerry baked alaska die ik dagelijks binnen kreeg....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef SuperwormJim het volgende:
JE WEEGT 57 KILO!!!![]()
VETKLEP, EN DAN NOG ZOVEEL KNAKWORSTEN VRETEN?????![]()
![]()
ZEKER MET MAJO HE? SPEKNEK!!!!
![]()
![]()
Bedankt! Dat eet ik namelijk ook dagelijks....morgen zal ik me helemaal richten naar het voedingscentrum...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef drunk_on_shadows het volgende:
van komkommer eten val je ook af, groenten zijn moeilijk verteerbaar en daarom kost het verwerken meer dan dat je ermee binnen krijgt.
18 KCAL???!!!11!!!!! EN DAN 10 VAN DIE VETTIGE WORSTEN DIE NIET VAN JE DIKKE WORSTVINGERS TE ONDERSCHEIDEN ZIJN!!1!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik weet het....maar 10 knakworsten van precies 18 kcal per stuk zijn niet veel vergeleken met de 2 zakken cheese onion en barbecue ham chips van 250 gram die ik eerst dagelijks ging vreten en die ben en jerry baked alaska die ik dagelijks binnen kreeg....
Zo praat je haar nog een eetstoornis aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
18 KCAL???!!!11!!!!! EN DAN 10 VAN DIE VETTIGE WORSTEN DIE NIET VAN JE DIKKE WORSTVINGERS TE ONDERSCHEIDEN ZIJN!!1!![]()
![]()
![]()
HEB JE AAN EENTJE WEER NIET GENOEG?
MOET JE JE WEER HELEMAAL VOLVRETEN??!!!:R
rustig maar! heb het alleen gisteren en vandaag gegeten....nu ik weet dat er arme koeien inzitten blijf ik er van af....dus vanaf morgen:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
18 KCAL???!!!11!!!!! EN DAN 10 VAN DIE VETTIGE WORSTEN DIE NIET VAN JE DIKKE WORSTVINGERS TE ONDERSCHEIDEN ZIJN!!1!![]()
![]()
![]()
HEB JE AAN EENTJE WEER NIET GENOEG?
MOET JE JE WEER HELEMAAL VOLVRETEN??!!!:R
Die heeft ze al, met haar vadsige vreetbuienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Zo praat je haar nog een eetstoornis aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |