Ik hoorde dat ze bij Grieks bij de nieuwe vertaling gewoon zinnen hadden voorvertaald.. dat er maar 1 zin was met een conjunctivus, en dat die gewoon al gegeven wasquote:
Kwaliteitsfipo.quote:
Ik hoop het. Zielsverhuizing zeg je? Daar ben ik nog niet geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kwaliteitsfipo.
Ja, echt een meevaller. Zat echt in de stress vanmorgenDenk ook wel dat Latijn goedkomt. Sowieso dat ze daar die ene tekst over de zielsverhuizingen gaan gebruiken... dat weet je iig ook al.
Komt wel goed, en zeker ook bij jou
Dat gebeurt weleens, inderdaad. Daar krijgt je echter geen punten voor, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze bij Grieks bij de nieuwe vertaling gewoon zinnen hadden voorvertaald..
Mensen die Wiskunde C nemen doen dat veelal omdat ze geen fuck met wiskunde te maken willen hebben en omdat het verplicht is, ipv dat ze ook echt zo dom zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De eerste zin van het wiskunde C-examen trouwens, hoe laag schatten ze ons in"De meeste personenauto's hebben 4 banden". Ik moest lachen.
De enige tekst waarin filosofie echt aan de orde komt... en dat staat wel in de syllabus et cetera. Zou me verbazen als hij niet gevraagd werd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Hoe weet je dat, trouwens? Van de zielsverhuizing?
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat gebeurt weleens, inderdaad. Daar krijgt je echter geen punten voor, hoor.
Ja, maar wat maakt dat dan uit? De tekst blijft uit evenveel punten bestaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//
Denken dat er dan niet gewoon een zin bij komtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//
Niets mis mee, ik zeg ook altijd WiA en bedoel daarmee dan niet die ene wetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef emzor1994 het volgende:
Iedereen snapt wat ik bedoel.. dus ik blijf WiC zeggen..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik zeg ook altijd WiA en bedoel daarmee dan niet die ene wet
Ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie moest er met scheikunde nog meer lachen bij die vraag met de "vochtslurpende pinguin"?![]()
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:
En dan echt zo'nquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |