Bedankt, we zullen er op lettenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Dat is heel normaal, let er wel op dat er geen pus e.d. uit die oogjes komen.
Enneh!
Je neemt een zwart met witte en een lapjes?
De haren zijn niet zo erg, dan stofzuigen we iets meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
3 is wel heel erg veel... denk ook aan d.a. kosten als er eentje onverhoopt niet erg gezond mocht zijn.
En aan al die haren in de toekomst in je huis
Ja, dat las ik inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Je kan een ziektekostenverzekering voor dieren afsluiten
Bij de Hema? Nooit gedachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Hoe jonger ze zijn en dus nog nooit ziek geweest des te goedkoper de verzekeringen zijn. Ik las dat ze bij de hema al voor 7.50 de maand zijn.
Neem het hele gezin. Of neem er twee en laat er een permanent bij mammaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt, we zullen er op letten
Er zijn 3 kittens
Een helemaal zwart,
Een zwart met witte pootjes
en eentje die dezelfde vacht heeft als de moederpoes
We weten nog niet welke we willen (en ook hebben we nog niet officieel besloten of we er 2 of 3 willen)
Hier zij de meisjes en hun moeder (ook zo'n soort als de mamma van dit nest) erg aan elkaar gehecht. We noemen ze de drie poesketiers. Broer Karel is echt de outcast. Maar hij is wel in een ander huis terecht gekomen en weer terug gekomen en dat was eigenlijk niet zo slim, want moeder en een van de zusters konden hem niet uitstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Aventura het volgende:
Wat leuk, kittens!
Ik zou het bij 2 laten eigenlijk. Ik heb ervaring met 4 katten in huis (samenwonen, ieder neemt twee katten mee) en dat is echt niet leuk. Veel geblaas en gevecht, veel stofzuigen, veel kattenbakkorrels, veel alles!
En je weet nooit hoe je situatie verandert. Hier is nu een kind op komst en ik ben blij dat we nu 2 katten over hebben (de ene is overleden wegens ouderdom, de andere heb ik bij iemand anders kunnen plaatsen). Voor de 2 over gebleven beestjes zorgen is me nu eigenlijk al iets teveel.
Overigens waren die twee van mij twee zusjes en dat is geen garantie (voor zover je dat al dacht hoor) voor een harmonieuze relatie. De dames konden elkaar velen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Aww, wat een lief verhaal, de drie poesketiersquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier zij de meisjes en hun moeder (ook zo'n soort als de mamma van dit nest) erg aan elkaar gehecht. We noemen ze de drie poesketiers. Broer Karel is echt de outcast. Maar hij is wel in een ander huis terecht gekomen en weer terug gekomen en dat was eigenlijk niet zo slim, want moeder en een van de zusters konden hem niet uitstaan.
Het hele gezin nemen zal niet mogelijk zijn en ik weet zeker of ze er wel eentje bij willen bij de moederpoesquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem het hele gezin. Of neem er twee en laat er een permanent bij mamma
Later eentje bij nemen zou ik dan weer niet zo snel doen, dat is helemaal wennen voor de katten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Leuk zeg! Ik zou het ook bij 2 laten, zeker in het begin, omdat het voor alle partijen wennen is. Toen ik voor het eerst een kat kreeg, wilde ik er ook twee, maar kat 1 heeft me zoveel geld gekost dat ik achteraf blij was dat ik er maar één had genomen. Jullie kunnen er later altijd nog eentje bij nemen.
Went snel genoeg hoor. Hier nog nooit problemen gehad iig, hooguit een paar dagen blazen. En als er eentje doodgaat en je wilt weer nieuwe, dan moeten ze ook weer aan elkaar wennenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Later eentje bij nemen zou ik dan weer niet zo snel doen, dat is helemaal wennen voor de katten.
Vroeger bij ons thuis werd er dan gewacht tot dat de anderen ook doodgingen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Went snel genoeg hoor. Hier nog nooit problemen gehad iig, hooguit een paar dagen blazen. En als er eentje doodgaat en je wilt weer nieuwe, dan moeten ze ook weer aan elkaar wennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |