quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef xmylene het volgende:
Ik heb nu ongeveer 5 maanden een relatie met mijn vriend. We hebben geregeld seks gehad en dit verliep altijd goed. Op een avond had ik er echt geen zin in, in hét dan. We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar). Toch bleef hij door gaan, doordat ik niet wilde, spande ik alles aan en deed het enorm veel pijn. Hij heeft me verkracht, drong het tot me door. & toen werd hij ook boos op zichzelf. Ik ben nog altijd diep van binnen boos op hem, en weet eerlijk gezegd niet echt wat ik moet doen. Ik probeer er met hem over te praten, maar telkens als ik er over begin, dan slaat hij dicht of wordt hij weer enorm boos. Tegen mijn ouders durf ik het niet te vertellen, omdat ik bang ben dat hun gelijk super boos, ook op mij, worden. Toen ik het met vriendinnen hierover had, zeiden ze dat ik het moest uitmaken. Maar ik hou nog van hem, maar t ligt gewoon nog zo hoog voor mij. Ik ben het vertrouwen in hem kwijt, en vooral op het seksuele gebied. Ik denk dat het ook weer een tijd duurt voor we eenmaal weer verder kunnen gaan als een beetje handwerk.. Wat te doen nu?
Graag serieuze reacties..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:00 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, nou snap ik er niks meer van... wanneer is het dan een verkrachting volgens jou en wat is er dan wel of niet nodig dat de vrouw doet?
dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:37 schreef GI het volgende:
In de OP staat dat je denkt dat men boos op jou wordt.
Ik betwijfel het.
Nee=Nee. Er is een zekere mate van 'spel' mogelijk, maar Nee=Nee als het er ECHT op aankomt.
missschien wel,misschien niet, heb mijn issues wel verwerkt maar is het raar dan dat ik het zorgelijk vind?quote:
Als je issue verwerkt was, stelde je de vraag hier niet als je heel eerlijk bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:07 schreef missyB het volgende:
[..]
missschien wel,misschien niet, heb mijn issues wel verwerkt maar is het raar dan dat ik het zorgelijk vind?
het valt mij gewoon op dat het gros van de reacties gewoon egoistisch is en puur op henzelf gericht
Hoe vervelend dit ook mag zijn voor jou, bekijk het eens vanaf een mannelijke kant (en hoe mannen denken), je kunt niet vanalles toelaten, hem opwinden en dan daarna zeggen, van ja... zo is het wel weer genoeg. Zelf ook een paar keer meegemaakt op dat punt dat je dan superopgewonden bent, mja zelf nooit zoiets gedaan als in jouw situatie, natuurlijk keur ik dit niet goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:32 schreef missyB het volgende:
Ik heb nu ongeveer 5 maanden een relatie met mijn vriend. We hebben geregeld seks gehad en dit verliep altijd goed. Op een avond had ik er echt geen zin in, in hét dan. We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar). Toch bleef hij door gaan, doordat ik niet wilde, spande ik alles aan en deed het enorm veel pijn. Hij heeft me verkracht, drong het tot me door. & toen werd hij ook boos op zichzelf. Ik ben nog altijd diep van binnen boos op hem, en weet eerlijk gezegd niet echt wat ik moet doen. Ik probeer er met hem over te praten, maar telkens als ik er over begin, dan slaat hij dicht of wordt hij weer enorm boos. Tegen mijn ouders durf ik het niet te vertellen, omdat ik bang ben dat hun gelijk super boos, ook op mij, worden. Toen ik het met vriendinnen hierover had, zeiden ze dat ik het moest uitmaken. Maar ik hou nog van hem, maar t ligt gewoon nog zo hoog voor mij. Ik ben het vertrouwen in hem kwijt, en vooral op het seksuele gebied. Ik denk dat het ook weer een tijd duurt voor we eenmaal weer verder kunnen gaan als een beetje handwerk.. Wat te doen nu?
mm das misschien wel waar dat ik daarom refereer aan anderen van das toch niet normaal???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je issue verwerkt was, stelde je de vraag hier niet als je heel eerlijk bent.
Je gevoel zegt je dat het niet helemaal klopt... luister daar dan ook naar.
Als jij vindt dat je verkracht bent dat ga je het met daar over hebben. Als hij niet wil luisteren...naar de politie gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:07 schreef missyB het volgende:
[..]
missschien wel,misschien niet, heb mijn issues wel verwerkt maar is het raar dan dat ik het zorgelijk vind?
het valt mij gewoon op dat het gros van de reacties gewoon egoistisch is en puur op henzelf gericht
Ben het ermee eens, ik denk iedereen wel, ik zou graag willen weten waarom je het niet los kan laten, waarom je er niet naar luistert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je issue verwerkt was, stelde je de vraag hier niet als je heel eerlijk bent.
Je gevoel zegt je dat het niet helemaal klopt... luister daar dan ook naar.
Pas dat dan ff aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
sorry sorry ik wek nu d everkeerde indruk, de eerste post die hier in dit deel staat onder mijn naam is van iemand anders
Ja duh, verander dat ff in een quote incl. naam dan...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
sorry sorry ik wek nu d everkeerde indruk, de eerste post die hier in dit deel staat onder mijn naam is van iemand anders
Edit je post en zet het tussen quote tags, voorkomt misschien verdere reacties. Een aantal mensen zal alleen de OP lezen en daar op reageeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef xmylene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |