Dan krijg je zo'n vetshort over je litteken, das sundquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Eerst maar es doorbaren en sporten en daarna ga k ns nadenken over een buikwandtoestand, anders is t ook zo zonde
heeft geloof ik ook met buikspieren te maken ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
Maar trekt dat huidoverschot dan helemaal niet meer bij?
vergeleken met wat een sterilisatie kost valt me dat eigenlijk nog alles mee!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waar zij het gaat laten doen 6000 euro (veldhuiskliniek dacht ik), maar he dan heb je wel eventuele nazorg er ook bij zitten..
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:10 schreef simmu het volgende:
[..]
vergeleken met wat een sterilisatie kost valt me dat eigenlijk nog alles mee!
Aanvullende dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?
Dat dacht ik eigenlijk...
We gaan eind van de week verhuizen. En ons nieuwe huis staat helemaal aan de andere kant van de stad. Met vlak daarbij een hele leuke school.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef mikoxx het volgende:
Nicole, gaat hij van school af? En hebben jullie voor een andere school gekozen? Ik heb even gemist waarom zeg maar.
Huup![]()
Ik haat sporten... Dat maakt het zo zwaar.quote:
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?
Dat dacht ik eigenlijk...
liften.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je je tetten kan laten bijpunten?
*ze opraapt van de grond*
Oh en doberpupkes op mijn feestboek!
over je schouders gooien. geen bh meer nodig ook danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je je tetten kan laten bijpunten?
*ze opraapt van de grond*
Oh en doberpupkes op mijn feestboek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |