the witcher 2 is enorm tof IMHOquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een laptop... en als ik iets op een pc wil spelen dan is dat maar 1 game.. en daar ga ik niet maandelijks voor betalen atm
Brother in Arms: Hell's Highwayquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is idd sowieso jammer.
* Crazy-M wacht eigenlijk nog op een game die zich echt in Nederland afspeelt.
lijkt me ook wel gaaf
Dat gebeurd zo vaak, ziet er leuk uit maar uiteindelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik de trailer van Xblades zag leek me dat zo vet.. en de demo spelen viel zo beroerd tegen
Zoiets
En ik hou van Fablemaar goed die heb ik dan natuurlijk al
bedoelde er niks meequote:
Lovely mag datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
Excuses
ik zag niet dat ik em dichtgooide
Vondik niet zo gaaf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Brother in Arms: Hell's Highway
[..]
Dat gebeurd zo vaak, ziet er leuk uit maar uiteindelijk
Fable ... kind of adventure game ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik de trailer van Xblades zag leek me dat zo vet.. en de demo spelen viel zo beroerd tegen
Zoiets
En ik hou van Fablemaar goed die heb ik dan natuurlijk al
hoezo niet ? heb je het probleem nog niet achterhaald ? hij zou prima moeten werken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
COD1 doet het niet meer zo goed op mijn nieuwe systeem
nee weer weggelegd, had geen zin om het uit te zoekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo niet ? heb je het probleem nog niet achterhaald ? hij zou prima moeten werken.
Genoeg spelletjes te verzinnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
Spelen spelletjes? In wat voor een zin?
ok ^^quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee weer weggelegd, had geen zin om het uit te zoeken
Waarom mag ik dat?quote:
allerlei spelliesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
Spelen spelletjes? In wat voor een zin?
Ja adventure/rpg/platform kinda games... shooter ook wel maar ik ben daar zo slecht in, zeker op de xbox omdat ik een PC gewend ben...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vondik niet zo gaaf.
[..]
Fable ... kind of adventure game ?
Jij bent Lovelyquote:
mja boven ee nwin7 bak, maar mn game laptop is een asus n71quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok ^^![]()
wat voor nieuw systeem heb je eigelijk ?
Adventure... mezelf wel vermaakt met prince of persia, zitten alleen wel irritante bugs in waardoor je soms opnieuw moet beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom mag ik dat?
[..]
allerlei spellies![]()
[..]
Ja adventure/rpg/platform kinda games... shooter ook wel maar ik ben daar zo slecht in, zeker op de xbox omdat ik een PC gewend ben...
Maar ja die doet het niet meer en CS enzo is het ook niet meer echt
console / pc gamesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |