Alle driequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik moet eigenlijk nog een leuk zomers jurkje hebben.. ik heb 3 bruiloften in juni en juli waarvan 1 in een trein en 1 op het strand![]()
![]()
Zat aan deze te denken:
[ afbeelding ]
Of in deze kleur:
[ afbeelding ]
Vond deze ook wel leuk..
[ afbeelding ]
Maar ben er nog niet helemaal uit..
Dat is dus precies mijn dilemma.. al vind ik de plooitjes bij dat 1e model wel weer erg leuk en gunstig..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
Ik vind die tweede qua kleur heel mooi, maar ik denk dat je in de derde heel mooi slank lijkt...
Gaat goed in de wasmachine hoor, wel even naspoelen met chloor geloof ik. Zo heeft mijn moeder ooit een lievelings dekbed overtrek van mij geverfd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dylon voor handwas gedaan.. geen zin in risico op zwarte wasmachine![]()
En balen he! Als een lievelingskledingstuk kapot of beschadigd raakt.. Vaak kleding die je niet zomaar weer het zelfde terug kan kopen.. Vind dat altijd erg naar
De middelste.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik moet eigenlijk nog een leuk zomers jurkje hebben.. ik heb 3 bruiloften in juni en juli waarvan 1 in een trein en 1 op het strand![]()
![]()
Zat aan deze te denken:
[ afbeelding ]
Of in deze kleur:
[ afbeelding ]
Vond deze ook wel leuk..
[ afbeelding ]
Ik ben dol op zwart, maar ik vind deze de vrolijkste en feestelijkste.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
De middelste is wel absoluut het minst 'risico dat iedereen met iets soortgelijks loopt'
Oh daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
De middelste is wel absoluut het minst 'risico dat iedereen met iets soortgelijks loopt'
* PdeHoog trekt creditcardquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn dilemma.. al vind ik de plooitjes bij dat 1e model wel weer erg leuk en gunstig..
@ Pee: als jij sponsort![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heel ergkwart over 10, en behoorlijk asociaal ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee, was blij dat ik toen eindelijk een dag iets langer in mn bed kon liggen. Lig nml elke nacht zo'n 4 tot 6x wakker en daar hebben jullie vast geen last van
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik kom op het juiste moment binnen zie ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zat aan deze te denken:
[ afbeelding ]
Of in deze kleur:
[ afbeelding ]
Vond deze ook wel leuk..
[ afbeelding ]
Was leuker geweest om je uit je bed te sleurenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kwart over 10, en behoorlijk asociaal ja!nee, was blij dat ik toen eindelijk een dag iets langer in mn bed kon liggen. Lig nml elke nacht zo'n 4 tot 6x wakker en daar hebben jullie vast geen last van
Vind de blauwe kleur van de tweede wat flets zo op het scherm, maar de zwarte lijkt dan weer wat gewoontjes. Het motief van de derde vind ik bij deze het mooiste, maar het model van de eerste twee is ook wel weer elegant..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zat aan deze te denken:
[ afbeelding ]
Of in deze kleur:
[ afbeelding ]
Vond deze ook wel leuk..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |