Ik als Muppetsliefhebber verheug me hier zeer op. Zeker als je de lijst ziet met acteurs die meewerken aan deze productie. Alles te danken aan Jason Segel natuurlijk. Disney was (of is eigenlijk nog steeds) bezig met een eigen film. Die is echter zovaak herschreven dat het er al niet goed uit zag voor de nieuwe muppetfilm. Jason Segel kwam met een eigen script bij Disney. En die heeft nu dus voorrang gekregen. Segel wilde zelf weer terug gaan naar de ouderwetse Muppets en niet de films van na Brian Henson. Dus het plot is weer identiek als vroeger. Muppets Theater staat op het punt om verwoest te worden en er is 1 show om het theater te redden. Promo's zien er goed uit dus ben erg benieuwd. Trouwens veel cameo's van vrienden van Jason Segel, waaronder Neil Patrick Harris, Ed Helms, Zach Galifianakis, John Krasinski, David Grohl en veel meer.
Die seizoenen van de Muppetsshow zoek ik nog steeds. De Muppets Tonight heb ik opgegeven. Ben al blij met mijn eigen gemaakte dvd's met alle shows.
EDIT: Frank Oz doet niet meer mee omdat hij gestopt is muppeteer zijn om zich 100% te concentreren op zijn regisseurs klussen. Brian Henson en Steve Whitmire zijn wel weer van de partij.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight