In navolging van mijn vorige verkooptopics, is er weer een nieuwe ronde aangebroken met kleding die ik niet meer gebruik of niet meer past.
De spullen die ik verkoop zijn vaak nauwelijks gedragen en vaak amper van nieuw te onderscheiden. Ik verkoop dus geen afgedragen kleding aangezien daar toch (bijna) niemand wat aan heeft….. Bij sommige kledingstukken heb ik nog de originele bon en het echtheidscertificaat i.v.m. namaak. Veel items hebben een tijd in de kast gelegen dus zijn een beetje gekreukt. Worden nog gestreken voor verzending
Maten zijn puur indicaties om een idee te krijgen van de pasvorm, tis geen exacte wetenschap.
Extra foto’s nodig of wil je een bepaalde maat weten? Vraag het gewoon!
D&G coltruiZwarte dunne coltrui, zeer mooi afgewerkt, aantal keren gedragen maar zeker niet afgedragen. Op de achterzijde het D&G logo in goud. Col zit vrij strak en kan 1 of 2x omgeslagen worden. In de laatste foto is de achterkant te zien waar de trui een beetje pluizig is. Dit is maar minimaal en makkelijk te verwijderen.
Armpit-armpit = 53cm
Lengte van kraag (onder de col) tot onderkant = 65cm
Vraagprijs: 35 euro inclusief verzending.
![DG1.jpg]()
![DG2.jpg]()
![DG3.jpg]()
![DG4.jpg]()
D&G T-shirtEenvoudig D&G shirt met enkel het logo op de voorkant, zwart, nauwelijks gedragen. Volledig authentiek, gekocht in D&G winkel in Maastricht.
Armpit-armpit = 53cm
Lengte van kraag tot onderkant = 71cm
Vraagprijs: 23 euro inclusief verzending.
![T1.jpg]()
![T2.jpg]()
![T3.jpg]()
Sla je slag!
[ Bericht 15% gewijzigd door admiraal_anaal op 08-06-2011 22:51:28 ]