Wtf, je steekt een varken toch ook niet zomaar neer?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef DuTank het volgende:
Prima setje, welk mes heeft jouw voorkeur bij het neersteken van Marokkanen?
mooi setje. Ik heb een redelijk goedkope set. maar na ze zelf te slijpen zijn ze best goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef Spanky78 het volgende:
Leuk setje. Zelf ben ik fervent gebruiker van mijn grootste mes, is toch anders koken met goed materiaal. Ennuh, dat aanzetstaal, zo moeilijk is dat niet hoor
Molenmesje a 8 euro gebruik ik ook het meest in mijn keukenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi setje. Ik heb een redelijk goedkope set. maar na ze zelf te slijpen zijn ze best goed.
meestgebruikte is eigenlijk toch mijn kleine molenmesje
http://player.omroep.nl/?aflID=10550014quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef PKfotografie het volgende:
nu een keer goed laten slijpen en het werkt echt heel fijn.
verschil vond ik goed te merken. nieuw zijn ze wel scherp, maar kan stukken beter
Ik heb een zwilling 5ster koksmes en een zwilling molenmesje en nog wat andere sabatier en zwilling mesjes/messen. Die 5 ster is echt briljant. Aardappelen schil ik met het molenmesje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi setje. Ik heb een redelijk goedkope set. maar na ze zelf te slijpen zijn ze best goed.
meestgebruikte is eigenlijk toch mijn kleine molenmesje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |