abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2011 @ 21:48:53 #1
345885 ghettofred
Woon in de ghetto van meppel.
pi_97223252
Hallo allemaal,,

ik ben een tijd heel erg gepest vroeger, het ging de laatste tijd wel wat beter helaas heb ik een aantal maanden geleden een hele harde piep toon in mijn oor gekregen door gehoorbeschadiging,,
zo ontzettend hard hoor ik het afijn
Ik werk nu bij een snackbar4 dagen in de week en maak daar ook alles schoon na sluitingstijd.

Maar wat nu, druk druk die baan, buiten die baan niks te doen en geen doel in het leven.

ik woon alleen en begin ook eenzaam te worden, heb verder geen sociale contacten, ook nooit echt gehad, en heb vaak een verdrietig gevoel in mijn buik.

wie herkent dit, en hoe kan ik mijn leven spannender maken, en zinvoller.

ik kan niet leren, heel slecht daarom ook op praktijk onderwijs gezeten.
Ik wil wat geluk in mijn leven, maar zie het licht niet effe
Zoveel na denken in het leven
pi_97223578
Geluk vind iedereen op zijn/haar eigen manier..

Misschien zou het voor jou al fijn zijn om wat meer onder de mensen te zijn en sociale contacten op te doen. Al eens gedacht aan een (sport)vereniging of vrijwilligerswerk?
Je hoeft niet goed te kunnen leren om gelukkig te zijn, dus maak je daar vooral niet druk over :)
  maandag 23 mei 2011 @ 21:54:02 #3
345253 TBAND
Back from the dead, assholes
pi_97223676
Kun je misschien wat meer info geven? Hoe oud ben je, wat voor contacten heb je verder (sport?), wat voor opleiding heb je gedaan, etc? Dan kunnen we je ook beter helpen. Want zo te zien mis je een 'doel' in je leven, iig, ik denk niet dat je van 4 dagen snackbar gelukkig wordt.
I wouldn't go so far as to call the brother fat... I mean, he's got a weight problem.
pi_97223888
-opzouten met je reli propaganda-

[ Bericht 70% gewijzigd door Daniel1976 op 23-05-2011 22:27:56 ]
pi_97224123
-opzouten-

[ Bericht 32% gewijzigd door Daniel1976 op 23-05-2011 22:28:38 ]
pi_97224315
Kom me bekend voor, probeer vrolijk over straat te lopen en glimlachen naar mensen, op een andere manier naar je werk toe gaan mischien, neem een hond die je ken uitlaten :s)
pi_97224433
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

Gaarne serieus blijven of oprotten.

Maar meer info TS
Ben bang dat onze beste Matthijs heel serieus is wat dat betreft.

Verder zou ik niet proberen na te denken over de zin van het leven TS. Mij heeft het onnodig depressief gemaakt.
pi_97224771
Ga dingen doen die je leuk vindt. Heb je hobby's? Onderneem eens wat, ga erop uit. Werk aan je zelfvertrouwen etc.
Children of the night. What music they make.
  maandag 23 mei 2011 @ 22:28:09 #9
345885 ghettofred
pi_97226070
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef TBAND het volgende:
Kun je misschien wat meer info geven? Hoe oud ben je, wat voor contacten heb je verder (sport?), wat voor opleiding heb je gedaan, etc? Dan kunnen we je ook beter helpen. Want zo te zien mis je een 'doel' in je leven, iig, ik denk niet dat je van 4 dagen snackbar gelukkig wordt.
Ik ben 20 jaar kom eigenlijk uit Schiedam ik heb een surinaamse vader die ik echter 1 keer heb gezien in samen met mijn moeder in een tram in Den Haag.

Hij deed net alsof hij mijn moeder niet kende, mijn moeder heb ik geen contact meer mee, en is ook erg onredelijk geweest, en agressief uit het niets.

Nu ben ik naar Meppel verhuist, daar hoef je geen 10 jaar te wachten voor een huis, het is goedkoper wonen en de natuur om Meppel is mooier.

Ver weg van familie en ellende.
Mijn moeder is nederlands en ben ook nederlands opgevoed, dus je zou niet kunnen zien behalve aan mijn huidskleur dat ik anders ben dan een nederlander.

Voor de rest zit ik op fitness, echter ontmoet je daar ook niemand.
Ik durf ook niet in mijn eentje in een restaurant te zitten, omdat ik me schaam om alleen te zijn.
Daarom eet ik mijn hamburger in de auto op, en rijd dan weer naar huis.

Het vervelendste is persoonlijk dat niemand mij mist, als ik morgen dood zou zijn zou het voor de snackbar ff schikken zijn, maar voor de rest heb ik geen contact met famillie, al jaren niet meer en dat doet pijn om helemaal niemand te hebben.
Niemand om op te bellen, en mijn werk is ook maar hard..

Maar ik probeer overal het beste van te maken, ik heb niks te verliezen bedankt voor de tips :) :)
  maandag 23 mei 2011 @ 22:34:10 #10
345885 ghettofred
pi_97226553
ik lijk wel een zeurpiet, zo wil ik niet overkomen. :)
pi_97227159
Hoe is jouw band met je collega's? Uit ervaring bij bijbaantjes weet ik dat zij vaak na werktijd ook wel te porren waren om eens op stap te gaan of een gezamenlijke bbq te organiseren. Van het een komt het ander. Wellicht dat je iets met hen kan afspreken. :)
pi_97227170
Als ik dat zo lees zou jij al een stuk gelukkiger worden als je mensen om je heen hebt die om je geven. Maar met binnen zitten ontmoet je niemand ;)

Hou je van teamsport? Een pilsje aan de bar na activiteit kan erg gezellig zijn en soms tot meer leiden, misschien ook wel vriendschap.
Via vrijwilligerswerk kom je ook in aanraking met (vaak) sociale mensen.
En je kunt natuurlijk ook een contact advertentie plaatsen, maar heb geen idee of en wat voor volk daar op af komt?
  maandag 23 mei 2011 @ 22:48:38 #13
345885 ghettofred
pi_97227637
Lijkt me inderdaad wel erg leuk, ik heb een keer een schoolkamp vroeger gehad op school naar de ardennen.

Wat was dat gigantisch leuk zeg, in een vakantiehuisje in de ardennen, 15 man mee, in de avond speelde iemand gitaar bij het kampvuur en iedereen gezellig praten af en toe kwamen er hapjes langs, en een biertje kon je pakken...

Ik heb nog nooit zo iets gezelligs mee gemaakt, overdag stadjes bezocht en in de avond weer heerlijk met zijn alle buiten en binnen spelletjes spelen onder het genot van gitaar muziek, en een biertje.

Wat was dat ontzettend mooi, het mooiste wat ik heb mee gemaakt, we waren allemaal een echt.

Ik hoop dat zo iets ooit weer is komt, wat geeft dat een heerlijk gevoel. Je hoort ergens bij en maakt plezier, en geniet. :)
pi_97227811
Wat Nirak zegt :)

Maar je kan je natuurlijk buiten vrijwilligerswerk / sport je ook aansluiten bij een vereniging dat met je hobbies te maken heeft. Hierbij kom je sowieso in contact met andere mensen en je hebt bovendien veel gespreksstof, omdat deze mensen dezelfde dingen leuk vinden als jij:)
pi_97227990
Zijn er trouwens geen bijeenkomsten voor mensen die tinnitus hebben, kun je ook mensen ontmoeten
  maandag 23 mei 2011 @ 22:57:51 #16
345885 ghettofred
pi_97228203
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef Sqwurb het volgende:
Zijn er trouwens geen bijeenkomsten voor mensen die tinnitus hebben, kun je ook mensen ontmoeten
Dat is er inderdaad, op het tinnitus-forum even is op meeting kijken inderdaad.

Nog niet gezien hoor, maar bestaat denk ik wel.
pi_97228744
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef ghettofred het volgende:

[..]

Dat is er inderdaad, op het tinnitus-forum even is op meeting kijken inderdaad.

Nog niet gezien hoor, maar bestaat denk ik wel.
Vast wel, je moet iig wel initiatief nemen om contact te maken, maar als je met iemand in contact bent jezelf zeker niet aan iemand opdringen. Als er geen klik is met iemand is die er niet, dan ga je gwn met een ander lullen ;)
pi_97235644
Het leven heeft geen nut en geen zin, je moet er zelf wat van maken :). Ik weet zelf hoe lastig dit is, heb het zelf ook nog niet helemaal onder de knie hoor... :@
pi_97235760
De zin van het leven? Het zo aangenaam en leuk mogelijk voor jezelf maken, en de mensen waar je om geeft.

That's pretty much it.

In jouw geval is het echt een kwestie van meer contacten opbouwen en dan komt het allemaal goed. Je bent nu nog jong en dan zijn er zat mogelijkheden om met mensen in contact te komen. Kijk eens bij jou in de buurt wat er allemaal voor verenigingen zijn waar jongeren komen. Er zit vast iets tussen voor jou.

En het motto is: gewoon proberen, als het tegenvalt kun je altijd weer iets anders gaan doen. Maar dan heb je het iig geprobeerd.
Shit happens.
pi_97235764
anders ga je studeren. Meeste mensen maken daar vrienden voor het leven. Ook nog eens goed voor de toekomstige banen die je zult krijgen.

neem er ook een hobby bij zoals motorrijden oid. Je houd van de natuur, dus dan is motorrijden ideaal om eens de rustige plekjes in nederland mee op te zoeken.

verder... verhuis eens naar een echte stad zoals adam of utrecht. Als je in een gehucht als meppel blijft dan ga je langzaamaan wegkwijnen. Hebt nog je hele leven om je terug te trekken naar een rustig oord, op dit moment moet je de drukte en de mensen opzoeken.
pi_97236021
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef ghettofred het volgende:

[..]

Ik ben 20 jaar kom eigenlijk uit Schiedam ik heb een surinaamse vader die ik echter 1 keer heb gezien in samen met mijn moeder in een tram in Den Haag.

Hij deed net alsof hij mijn moeder niet kende, mijn moeder heb ik geen contact meer mee, en is ook erg onredelijk geweest, en agressief uit het niets.

Nu ben ik naar Meppel verhuist, daar hoef je geen 10 jaar te wachten voor een huis, het is goedkoper wonen en de natuur om Meppel is mooier.

Ver weg van familie en ellende.
Mijn moeder is nederlands en ben ook nederlands opgevoed, dus je zou niet kunnen zien behalve aan mijn huidskleur dat ik anders ben dan een nederlander.

Voor de rest zit ik op fitness, echter ontmoet je daar ook niemand.
Ik durf ook niet in mijn eentje in een restaurant te zitten, omdat ik me schaam om alleen te zijn.
Daarom eet ik mijn hamburger in de auto op, en rijd dan weer naar huis.

Het vervelendste is persoonlijk dat niemand mij mist, als ik morgen dood zou zijn zou het voor de snackbar ff schikken zijn, maar voor de rest heb ik geen contact met famillie, al jaren niet meer en dat doet pijn om helemaal niemand te hebben.
Niemand om op te bellen, en mijn werk is ook maar hard..

Maar ik probeer overal het beste van te maken, ik heb niks te verliezen bedankt voor de tips :) :)
Ik vind dit soort verhalen altijd vervelend om te lezen, sociaal isolement wens je niemand toe. Je woont ook niet echt in een stad (is Meppel wel echt een stad, op stadsrechten na?) waar heel veel te doen is. Maar de allerbeste tip is vrijwilligerswerk. Daarvoor zou ik Zwolle proberen, dichtbij en zat te doen. En doe dan vrijwilligerswerk voor jongeren. Probeer Hedon/Popfront. Wellicht een slecht advies gezien je tinnitus, maar je komt wel in contact met mensen van jouw leeftijd. Ik wed dat je er ook vrienden aan overhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')