Ben bang dat onze beste Matthijs heel serieus is wat dat betreft.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Gaarne serieus blijven of oprotten.
Maar meer info TS
Ik ben 20 jaar kom eigenlijk uit Schiedam ik heb een surinaamse vader die ik echter 1 keer heb gezien in samen met mijn moeder in een tram in Den Haag.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef TBAND het volgende:
Kun je misschien wat meer info geven? Hoe oud ben je, wat voor contacten heb je verder (sport?), wat voor opleiding heb je gedaan, etc? Dan kunnen we je ook beter helpen. Want zo te zien mis je een 'doel' in je leven, iig, ik denk niet dat je van 4 dagen snackbar gelukkig wordt.
Dat is er inderdaad, op het tinnitus-forum even is op meeting kijken inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef Sqwurb het volgende:
Zijn er trouwens geen bijeenkomsten voor mensen die tinnitus hebben, kun je ook mensen ontmoeten
Vast wel, je moet iig wel initiatief nemen om contact te maken, maar als je met iemand in contact bent jezelf zeker niet aan iemand opdringen. Als er geen klik is met iemand is die er niet, dan ga je gwn met een ander lullenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Dat is er inderdaad, op het tinnitus-forum even is op meeting kijken inderdaad.
Nog niet gezien hoor, maar bestaat denk ik wel.
Ik vind dit soort verhalen altijd vervelend om te lezen, sociaal isolement wens je niemand toe. Je woont ook niet echt in een stad (is Meppel wel echt een stad, op stadsrechten na?) waar heel veel te doen is. Maar de allerbeste tip is vrijwilligerswerk. Daarvoor zou ik Zwolle proberen, dichtbij en zat te doen. En doe dan vrijwilligerswerk voor jongeren. Probeer Hedon/Popfront. Wellicht een slecht advies gezien je tinnitus, maar je komt wel in contact met mensen van jouw leeftijd. Ik wed dat je er ook vrienden aan overhoudt.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef ghettofred het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar kom eigenlijk uit Schiedam ik heb een surinaamse vader die ik echter 1 keer heb gezien in samen met mijn moeder in een tram in Den Haag.
Hij deed net alsof hij mijn moeder niet kende, mijn moeder heb ik geen contact meer mee, en is ook erg onredelijk geweest, en agressief uit het niets.
Nu ben ik naar Meppel verhuist, daar hoef je geen 10 jaar te wachten voor een huis, het is goedkoper wonen en de natuur om Meppel is mooier.
Ver weg van familie en ellende.
Mijn moeder is nederlands en ben ook nederlands opgevoed, dus je zou niet kunnen zien behalve aan mijn huidskleur dat ik anders ben dan een nederlander.
Voor de rest zit ik op fitness, echter ontmoet je daar ook niemand.
Ik durf ook niet in mijn eentje in een restaurant te zitten, omdat ik me schaam om alleen te zijn.
Daarom eet ik mijn hamburger in de auto op, en rijd dan weer naar huis.
Het vervelendste is persoonlijk dat niemand mij mist, als ik morgen dood zou zijn zou het voor de snackbar ff schikken zijn, maar voor de rest heb ik geen contact met famillie, al jaren niet meer en dat doet pijn om helemaal niemand te hebben.
Niemand om op te bellen, en mijn werk is ook maar hard..
Maar ik probeer overal het beste van te maken, ik heb niks te verliezen bedankt voor de tips![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |