abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97214286
De titel zegt het al. Welke vindt jij het beste en waarom?
Heb je ervaring met beide producten of kies je voor reiniging enkel met water?

Voor de mannen: We gaan het hebben over bef-proof. Vinden jullie dat een vrouw zich enkel met water moet wassen of stellen jullie het gebruik van bovengenoemde producten op prijs?
A half truth is a whole lie..
pi_97214729
Lactacyd, omdat Beste Lactacyd slagzinnen.

nou greotjens, een ervaren lactacyd gebruiker
Of toch du vader?
  maandag 23 mei 2011 @ 19:56:49 #3
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_97215514
Is er een fundamenteel verschil dan? En/of: waarom dan niet ook kruidvat eigen merk, etos eigen merk, etc, van dit soort producten mee vergelijken?
*Think outside the box*
pi_97215767
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is er een fundamenteel verschil dan? En/of: waarom dan niet ook kruidvat eigen merk, etos eigen merk, etc, van dit soort producten mee vergelijken?
Het zijn eigenlijk de meest bekende producten. Zelf gebruik ik soms de verfrissingsdoekjes van Etos eigen merk, heerlijk! :) Al jullie ervaringen met elk merk zijn eigenlijk wel welkom ;)
A half truth is a whole lie..
pi_97222004
Alleen water hier.
Dat vind ik zelf het fijnste, heb wel lactacyt geprobeerd een tijdje maar vond de schone geur daarvan niet zo, heb liever een fris kutje dan een zeepkutje.
Maar vooral vond ik dat mijn lichaam er "lui" van werd, waar het normaal echt niet heel vies is na een dag was het dat wel als ik dan die dag geen lactacyt had gebruikt maar alleen water.
Het heeft wel enkele dagen geduurt voordat dat weer in balans kwam.

Gewoon water dus hier, verstoord niks en helpt wel een fris kutje te behouden ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_97222132
Water, meer niet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')