quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef kijkmij het volgende:
Nog nooit gedaan. Niet bij een ander, niet bij mezelf en ook nog nooit door een ander bij mij laten doen.
Ja en de mond zit er om te eten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef ProfessorAardappel het volgende:
De anus zit er om mee te schijten, niets meer en niets minder..
Exact.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ja en de mond zit er om te eten.
Echt? Alleen anaal, of een combinatie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef totalvamp het volgende:
Ach er zitten hier genoeg bekrompen geesten die niet snappen dat er meer bestaat behalve je lul in een kut stoppen. Als je vies bent van meisjes blijf dan lekker van ze af en gebruik je hele leven je rechterhand maar.
Mijn vriendin en ik hebben het allebei weleens bij elkaar gedaan. Prostaat masseren is behoorlijk lekker. Voor mannen is het lekkerder als vrouwen al kunnen vrouwen weer klaarkomen van anale stimulatie.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:25 schreef Jahr00n het volgende:
zeker ik doe het 4 keer per dag bij mijzelf
ik ben er aan verslaafd
Alleen anaalquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Chicka2 het volgende:
[..]
Echt? Alleen anaal, of een combinatie?
En waarom is dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:11 schreef Nuchterheid het volgende:
Er rust werkelijk nergens meer een taboe op
Anale seks in welke vorm dan ook is voor mij echt een no go.
Persoonlijke smaak. Ik word er niet bepaald geil van omdat ik het gewoon een smerig idee vind.quote:
Maar net als veel andere dingen, zou je het met de juiste persoon gewoon eens moeten proberen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Persoonlijke smaak. Ik word er niet bepaald geil van omdat ik het gewoon een smerig idee vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |