abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97222939
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Wat een bullshit, je eigen vriendin met tegenzin neuken is om iemand geven? en hoe kan jij in godsnaam zo een relatie ''liefde'' noemen? :?

Ze zegt toch duidelijk dat HIJ er NIET over(de verkrachting) wilt praten, en dat noem jij iemand die zijn fouten inziet? Iemand die zijn fouten inziet doet er alles aan om met zijn geliefde dat soort situatie te bespreken en te bekijken waarom het fout ging, wat HIJ doet is het ontwijken, oftewel hij heeft liever dat zij het gewoon vergeet.
Je pikt er wel heel duidelijk uit wat je wilt uitpikken he? Ik zeg dat hij in het algemeen zeker om haar geeft, die indruk krijg ik althans van TS. Dit incident hoeft daar wat mij betreft niets aan af te doen.
Juist in deze situatie (van een relatie ipv iemand die toch niet om haar geeft) is het heel moeilijk om dit soort dingen achteraf te bespreken, enig idee hoe erg die jongen zich schaamt wellicht? Enig inlevingsvermogen in zo'n jongen die een onvergetelijke fout heeft gemaakt mag ook wel, ipv opmerkingen over dat dit soort mensen gecastreerd moeten worden enzo.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat deze jongen per sé uit egoïsme/eigen lust gehandeld heeft, wellicht dacht hij wel degelijk dat hij haar over een bepaalde streep heen moest trekken. Maar ook ik vind in dat geval dat nee gewoon nee is en dat je dan dus moet stoppen. Echter zo'n jongen die maandenlang een goede relatie met TS heeft gehad uitmaken voor iemand die alleen achter zijn lul aanloopt vind ik te makkelijk.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97223323
Dus nadat je net een tijdje elkaar hebt oplopen geilen, en je dan ineens bedenkt dan is nee een nee. En dan moet hij maar weten dat je het meent desondanks het feit dat de laatste paar minuten iets totaal anders aangaven?
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_97223463
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef keste010 het volgende:

[..]

Je pikt er wel heel duidelijk uit wat je wilt uitpikken he? Ik zeg dat hij in het algemeen zeker om haar geeft, die indruk krijg ik althans van TS. Dit incident hoeft daar wat mij betreft niets aan af te doen.
Juist in deze situatie (van een relatie ipv iemand die toch niet om haar geeft) is het heel moeilijk om dit soort dingen achteraf te bespreken, enig idee hoe erg die jongen zich schaamt wellicht? Enig inlevingsvermogen in zo'n jongen die een onvergetelijke fout heeft gemaakt mag ook wel, ipv opmerkingen over dat dit soort mensen gecastreerd moeten worden enzo.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat deze jongen per sé uit egoïsme/eigen lust gehandeld heeft, wellicht dacht hij wel degelijk dat hij haar over een bepaalde streep heen moest trekken. Maar ook ik vind in dat geval dat nee gewoon nee is en dat je dan dus moet stoppen. Echter zo'n jongen die maandenlang een goede relatie met TS heeft gehad uitmaken voor iemand die alleen achter zijn lul aanloopt vind ik te makkelijk.
Ohja laten we medelijden met de verkrachter hebben, wat zal hij zich schuldig voelen :') Ik vind jouw mening allesbehalve gezond :N of je probeert je eruit te blijven lullen maar met zo'n gast als jij zou ik echt geen relatie mee willen hebben
  maandag 23 mei 2011 @ 21:51:41 #154
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97223486
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.
Oké is goed. We zeggen dat jullie dames een paar uur lang gratis mogen shoppen in de PC hoofdstraat. Maar dan zeggen we op het laatst niet dat jullie weer alles moeten terug geven.

ZO VOELT DAT VOOR EEN MAN JA!?!?!? :'(
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97224642
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:51 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ohja laten we medelijden met de verkrachter hebben, wat zal hij zich schuldig voelen :') Ik vind jouw mening allesbehalve gezond :N of je probeert je eruit te blijven lullen maar met zo'n gast als jij zou ik echt geen relatie mee willen hebben
Ik met zo'n begriploze vrouw als jij ook absoluut niet. Dat jij nou van tevoren je stempel op dit soort dingen drukt en absoluut geen oog hebt met de omstandigheden zal je relaties in het algemeen ook niet makkelijker. Het feit dat je heel selectief luistert ook absoluut niet.

Je denkt ook echt dat vrouwen het alleenrecht hebben om verdrietig te zijn over alles wat op verkrachting lijkt he? Hoe erg denk je dat ik dat soort dingen bijvoorbeeld vind? Ik hoef niet op persoonlijk niveau te gaan spelen, maar in mijn kring is ooit iemand op veel jongere leeftijd verkracht; iemand die nog amper benul had van jongens, liefde of seks en wiens potentiele beeld daarover aan gruzelementen werd gegooid door iemand die puur naar lust handelde. Dat soort mensen mogen ze van mij inderdaad stenigen. Ik heb daar zelf ook enorm last van, hoe denk je dat het dan als jongen is om een meisje te benaderen als dat door je hoofd spookt?

Maar dat verhaal is absoluut niet te vergelijken met dit verhaal, vandaar dat ik begrijp dat sommige mensen dit geen verkrachting vinden. Jammer dat er dan van die definitiefuckers zijn die zeggen dat verkrachting verkrachting is. Mensen die dat zeggen, die denken volgens mij niet gezond! Ik ken TS band met die jongen hiervoor niet goed genoeg om te kunnen oordelen over de kracht van hun relatie maar wou jij deze jongen echt op dezelfde hoop gooien met jongens die moedwillig mensen verkrachten? Dat vind ik dan weer ZIEK!

Graag een beetje inlevingsvermogen ipv die claim op het monopolie om dit zielig te vinden. Als je mijn post goed had gelezen had je gezien dat ik dit voor TS namelijk ook vreselijk vind; hoe moeilijk moet dat zijn om zoiets mee te maken met iemand waar je van houdt/hield :(
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97225865
vrouwen gebruiken het voorspel vaak om zin te krijgen als die zin er dus niet komt kan een vrouw zeggen ja laat maar zitten t word hem niet vanavond.
Als je als man zijnde dan gewoon je zin doordrijft als je diverse malen duidelijk hebt aangegeven niet verder te willen is dit toch echt verkrachting.

het feit dat de jongen er niet over wil praten duidt misschien op schaamte?
Misschien kun je hem een brief schrijven of een mail en hem daarin jou gevoel over dit hele voorval duidelijk maken.Wie weet vind hij het makkelijker je te antwoorden via een brief of mail.
Om dit uiteindelijk achter je te kunnen laten zal hij toch moeten gaan praten want d evertrouwensband is wel aangetast.

Blijft hij weigeren om te praten en er steeds boos om worden zou het voor mij einde verhaal zijn.
  maandag 23 mei 2011 @ 22:28:43 #157
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97226111
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.
!?

Ts had gewoon nooit aan seks moeten doen, daar is ze blijkbaar niet aan toe.
pi_97226194
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

!?

Ts had gewoon nooit aan seks moeten doen, daar is ze blijkbaar niet aan toe.
Omdat ze een keer geen zin had?
  maandag 23 mei 2011 @ 22:34:08 #159
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97226549
quote:
15s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ze een keer geen zin had?
Ik mis het stukje waar hij haar een paar keer sloeg, in haar maag stompte en toen aan het bed vastbond om vervolgens haar kleren los te scheuren en haar tegen haar wil te penetrenen..

Oh nee, ze had halverwege de seks opeens geen zin meer en is nu "verkracht", sterker nog! Verkracht door dr eigen vriend tijdens de seks!
Puh-lease :') Laat kindjes maar lekker met speelgoed spelen als ze er niet aan toe zijn zeg.
pi_97226678
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik mis het stukje waar hij haar een paar keer sloeg, in haar maag stompte en toen aan het bed vastbond om vervolgens haar kleren los te scheuren en haar tegen haar wil te penetrenen..

Oh nee, ze had halverwege de seks opeens geen zin meer en is nu "verkracht", sterker nog! Verkracht door dr eigen vriend tijdens de seks!
Puh-lease :') Laat kindjes maar lekker met speelgoed spelen als ze er niet aan toe zijn zeg.
Ik denk dat je het dan te zwart/wit ziet.
pi_97226703
ik schik hier werkelijk van hoe men gemiddeld over sex en vrouwen denkt.
teveel tmf gekeken ofzo en dan denken dat wat je daar ziet normaal is?
vrouwen als bitches behandelen en als eigendom en alleen voor je eigen gerief en niet weten hoe je grenzen moet respecteren?

je bent als man zijnde toch niet zo dom dat je verschil niet merkt tussen een nee ik wil echt niet en dat een paar keer dan het gekraai aaaah nee niet doen hoor, giegel giegel en aaaah lekker a h nee niet doen hoor.
  maandag 23 mei 2011 @ 22:37:17 #162
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_97226808
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef missyB het volgende:
vrouwen gebruiken het voorspel vaak om zin te krijgen als die zin er dus niet komt kan een vrouw zeggen ja laat maar zitten t word hem niet vanavond.
Jij begint met voorspel terwijl je geen zin hebt in de hoop zin te krijgen?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_97226809
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

zijn dat d evereisten volgens jou om van verkrachtig te spreken?

verkrachting is tegen de zin in het lichaam binnendringen.
Ze heeft toch duidelijk een paar maal aangegeven geen zin te hebben?
pi_97226851
quote:
15s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Jij begint met voorspel terwijl je geen zin hebt in de hoop zin te krijgen?
ja hoor gebeurt vaak zat, en ja ook heel vaak raak ik dan wel lekker in de mood.
soms dus ook niet en dan is het sorry lief maar t zit er niet in vandaag.
Tuurlijk baalt hij dan ook wel, of ik maak het voor hem dan handmatig of oraal af of niet.
maar hij respecteert die grenzen dan wel, zou mooie bak zijn als hij toch doorging
  maandag 23 mei 2011 @ 22:39:52 #165
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97227040
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een echte verkrachting? Kom op met alles heb je verschillende gradaties. Het is al heel anders als een bekende (vriendje) het doet dan wanneer het een onbekende betreft, maar ga het dan ook niet vergelijken is nergens voor nodig.
Gister had je gewoon verkrachting, welke gradaties zitten er nu bij precies?
  maandag 23 mei 2011 @ 22:42:05 #166
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97227220
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef missyB het volgende:

[..]

zijn dat d evereisten volgens jou om van verkrachtig te spreken?

verkrachting is tegen de zin in het lichaam binnendringen.
Ze heeft toch duidelijk een paar maal aangegeven geen zin te hebben?
Nee.
Dus halverwege het krikken met je vriendje roepen dat je klaar bent en geen gehoor krijgen is niet zo netjes nee, maar laten we hem dan maar meteen op de brandstapel gooien?!

Volgens de wet:
Artikel 242
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
pi_97227471
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.

En omdat er geen geweld of bedreiging met geweld is geweest is het geen verkrachting?
Dan blijft nog over de andere feitelijkheid.

Ik kan me zo indenken dat zij diverse keren nee heeft gezegd en gewurmd heeft onder hem uit te komen en dat hij zijn lichaam en gewicht heeft ingezet om zijn doel te behalen.en zij uiteindelijk maar is blijven liggen zo van nouja ik kan nu niets doen hij luisterd niet toe maar dan.
Ik vind dat nog steeds verkrachting, zij wil immers niet.
Maar goed das even speculatie van mijn kant.
wie weet zegt ts daar nog iets meer over
pi_97227549
oja dat van de brandstapel heb jij mij niet horen zeggen maar je kan toch niet ontkennen dat het tijd is voor een pittig en verhelderend gesprekje over hoe gaan we met elkaar om, hoe rspecteren we elkaars grenzen en hoe fixen we dit samen?
  maandag 23 mei 2011 @ 22:50:49 #169
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97227767
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef missyB het volgende:

En omdat er geen geweld of bedreiging met geweld is geweest is het geen verkrachting?
Dan blijft nog over de andere feitelijkheid.

Ik kan me zo indenken dat zij diverse keren nee heeft gezegd en gewurmd heeft onder hem uit te komen en dat hij zijn lichaam en gewicht heeft ingezet om zijn doel te behalen.en zij uiteindelijk maar is blijven liggen zo van nouja ik kan nu niets doen hij luisterd niet toe maar dan.
Ik vind dat nog steeds verkrachting, zij wil immers niet.
Maar goed das even speculatie van mijn kant.
wie weet zegt ts daar nog iets meer over
Nee dan is het geen verkrachting. Heeeel simpel.

Ik heb ook wel eens geen zin in seks, als mijn vriendin dan mij op gaat geilen is het ook verkrachte, want ik zei nee ik heb geen zin? :') :') :') :') !!!1
  maandag 23 mei 2011 @ 22:51:12 #170
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97227788
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee.
Dus halverwege het krikken met je vriendje roepen dat je klaar bent en geen gehoor krijgen is niet zo netjes nee, maar laten we hem dan maar meteen op de brandstapel gooien?!

Niet zo netjes?! Sorry hoor, is dit serieus wat mannen tegenwoordig denken? Ik verbaas me enorm over de reacties hier! ;(

Als een meisje tegen jou in bed zegt dat ze geen zin meer heeft dan denk jij dus van "niet zeuren mens, net had je nog wel zin" en duw je je pik erin terwijl ze je met verschrikte ogen ligt aan te kijken? Kan je twintig wetsartikelen erbij halen maar dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.

En al was het halverwege en zit ie er al in. Als ik zeg "nu stoppen" dan haalt hij hem er maar mooi weer uit. Zou toch van de gekke zijn als ie dat niet doet!!!
Het is gvd mijn/haar lichaam, en ik bepaal wie er wanneer in gaat of aan zit, is misschien niet zo aardig als iemand met een stijve voor je staat maar wel hoe het is. En iedereen die er anders over denkt is niet goed snik.,
  maandag 23 mei 2011 @ 22:51:16 #171
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97227794
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef missyB het volgende:
oja dat van de brandstapel heb jij mij niet horen zeggen maar je kan toch niet ontkennen dat het tijd is voor een pittig en verhelderend gesprekje over hoe gaan we met elkaar om, hoe rspecteren we elkaars grenzen en hoe fixen we dit samen?
Waar zie je mij dat precies beweren?
pi_97227802
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef 7754 het volgende:

[..]

Volwassen reactie. Succes met het gesprek.
Dude, ik heb echt medelijden met de vrouw die jij later trouwt. Je zal wel een moslim zijn of een gristenhond uit staphorst. Naja

happy rapings :W
pi_97227907
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee dan is het geen verkrachting. Heeeel simpel.

Ik heb ook wel eens geen zin in seks, als mijn vriendin dan mij op gaat geilen is het ook verkrachte, want ik zei nee ik heb geen zin? :') :') :') :') !!!1
en waarop baseer jij dan dat het geen verkrachting is? andere feitelijkheid is nl een erg ruim begrip.
en een nee is en blijft een nee, je weet heus het verschil wel tussen een echt stoppen nee en een ja ga door nee.
pi_97227987
en ja als jou vriendin door blijft gaan tegen jou zin in en jij geeft dat nadrukkelijk aan is dat ook verkrachting ja
  maandag 23 mei 2011 @ 22:55:00 #175
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97228025
quote:
11s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Niet zo netjes?! Sorry hoor, is dit serieus wat mannen tegenwoordig denken? Ik verbaas me enorm over de reacties hier! ;(

Als een meisje tegen jou in bed zegt dat ze geen zin meer heeft dan denk jij dus van "niet zeuren mens, net had je nog wel zin" en duw je je pik erin terwijl ze je met verschrikte ogen ligt aan te kijken? Kan je twintig wetsartikelen erbij halen maar dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.

En al was het halverwege en zit ie er al in. Als ik zeg "nu stoppen" dan haalt hij hem er maar mooi weer uit. Zou toch van de gekke zijn als ie dat niet doet!!!
Het is gvd mijn/haar lichaam, en ik bepaal, is misschien niet zo aardig als iemand met een stijve voor je staat maar wel hoe het is. En iedereen die er anders over denkt is niet goed snik.,
Je draait het om. Ts wilt lekker veul aandacht met dr verkrachting. Maar als ze eigenlijk toch niet zo verkracht is ben ik opeens de boeman? :') Alsof ik het gedrag opeens goedkeur?!

-hier staat een boos verhala met veel krachttermen over mensen die te pas en onpas woorden gebruiken waar ze geen benul van de definitie van hebben-
  maandag 23 mei 2011 @ 22:55:37 #176
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97228063
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef missyB het volgende:

[..]

en waarop baseer jij dan dat het geen verkrachting is? andere feitelijkheid is nl een erg ruim begrip.
en een nee is en blijft een nee, je weet heus het verschil wel tussen een echt stoppen nee en een ja ga door nee.
Kun je lezen?
pi_97228267
ja zeer zeker en ws interpreteer ik het anders dan jij.
Er staat nl veel het woordje of in het wetsartikel.
er stata niet dat er bij elke verkrachting geweld of bedreiging aan te pas moet komen.
er staat ook een stukje andere feitelijkheid.

Je hebt het recht gewoon niet een ander jou wil op te leggen.
of je je wil nu voor elkaar krijgt door dreiging en geweld of op een andere manier, dat recht heb je domweg niet.
pi_97228268
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef be-strong het volgende:

[..]

Dude, ik heb echt medelijden met de vrouw die jij later trouwt. Je zal wel een moslim zijn of een gristenhond uit staphorst. Naja

happy rapings :W
Ik heb je reactie gelezen. Maar geen behoefte om inhoudelijk te reageren.
pi_97228282
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef missyB het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het populaire geloof dat mannen bij vrouwen gedachten kunnen lezen ga ik dit toch maar even ontkrachten. Mannen kunnen geen vrouwen gedachtes lezen, even min zoals vrouwen hun eigen voorkeuren vast kunnen stellen.

Iets meer dan een simpele nee is dan toch gewenst, niet omdat er verantwoording verschuldigd is maar gewoon puur voor de duidelijkheid.
pi_97228361
We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar)

sorry maar hoe duidelijk wil je het hebben?
pi_97228565
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef missyB het volgende:
We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar)

was dat tegen mij?
pi_97228626
quote:

Dat is dus helemaal niet duidelijk.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:04:32 #183
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97228638
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef missyB het volgende:
ja zeer zeker en ws interpreteer ik het anders dan jij.
Er staat nl veel het woordje of in het wetsartikel.
er stata niet dat er bij elke verkrachting geweld of bedreiging aan te pas moet komen.
er staat ook een stukje andere feitelijkheid.

Je hebt het recht gewoon niet een ander jou wil op te leggen.
of je je wil nu voor elkaar krijgt door dreiging en geweld of op een andere manier, dat recht heb je domweg niet.
Ben jij soms ts? Je taalgebruik is namelijk even kut :') En leer lezen. Echt lezen, je denkt het te snappen, dat is iets anders dan het daadwerkelijk snappen..
quote:

Doe dan even netjes en kwoot de rest ook:
quote:
Toch bleef hij door gaan, doordat ik niet wilde, spande ik alles aan en deed het enorm veel pijn
Hij lag dr dus al gewoon aan te duwen, klaar. Ze kon het ook niet aanspannen, dan had ze achteraf misschien niet als een 16 jarige vmbo-er op een forum gepost over hoe ze "verkracht" was door de vriend :')
  maandag 23 mei 2011 @ 23:07:11 #184
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97228802
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Je draait het om. Ts wilt lekker veul aandacht met dr verkrachting. Maar als ze eigenlijk toch niet zo verkracht is ben ik opeens de boeman? :') Alsof ik het gedrag opeens goedkeur?!

-hier staat een boos verhala met veel krachttermen over mensen die te pas en onpas woorden gebruiken waar ze geen benul van de definitie van hebben-
Ik draai het niet om. Ik probeer aan te geven dat ondanks dat het misschien moeilijk te bewijzen is in de rechtszaal het niet minder verwerpelijk is om je vriendins "nee" te negeren. Het is in strikte zin ook wel degelijk een verkrachting het is alleen niet aan te tonen.

Als er een getuige was geweest of een bandopname dan was deze zelfde situatie gewoon een verkrachtingszaak geweest, ook als ze na het voorspel "alleen maar" 10 keer nee had gezegd!
pi_97228818
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef Moro het volgende:

[..]

was dat tegen mij?
ja sorry moro, ik vergat even te quoten
  maandag 23 mei 2011 @ 23:08:33 #186
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97228872
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Ik draai het niet om. Ik probeer aan te geven dat ondanks dat het misschien moeilijk te bewijzen is in de rechtszaal het niet minder verwerpelijk is om je vriendins "nee" te negeren. Het is in strikte zin ook wel degelijk een verkrachting het is alleen niet aan te tonen.

Als er een getuige was geweest of een bandopname dan was deze zelfde situatie gewoon een verkrachtingszaak geweest, ook als ze na het voorspel "alleen maar" 10 keer nee had gezegd!
Nee. Meer moeite ga ik er niet eens in stoppen.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:12:02 #187
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97229089
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee. Meer moeite ga ik er niet eens in stoppen.
Is goed hoor, je hebt duidelijk geen rechten gestudeerd :W OM over de beleving van de vrouwe en de morele verantwoordelijkheid van de man maar te zwijgen... ik gok zomaar dat je nog heel jong bent..
  maandag 23 mei 2011 @ 23:14:28 #188
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97229254
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Is goed hoor, je hebt duidelijk geen rechten gestudeerd :W OM over de beleving van de vrouwe en de morele verantwoordelijkheid van de man maar te zwijgen... ik gok zomaar dat je nog heel jong bent..
De vrouw zegt het dus het zal wel zo zijn! _O-
pi_97229431
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef missyB het volgende:

[..]

ja sorry moro, ik vergat even te quoten
Okay, vandaar dat ik dus het stukje van je quote over de magische nee. En ik het niet over de TS heb want ik snap heel het verhaal van de TS eigenlijk niet, desondanks alles lijkt dat wel het enigste waar ze duidelijk in geweest is.

Ik probeerde alleen te advocateren dat het niet altijd zo duidelijk is en dat een nee niet altijd genoeg is.
pi_97229497
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef Life2.0 het volgende:

Hij lag dr dus al gewoon aan te duwen, klaar. Ze kon het ook niet aanspannen, dan had ze achteraf misschien niet als een 16 jarige vmbo-er op een forum gepost over hoe ze "verkracht" was door de vriend :')
Je snapt dat het een natuurlijke reactie is op het moment dat zoiets tegen je zin in gebeurt? :{
  maandag 23 mei 2011 @ 23:19:42 #191
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97229578
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je snapt dat het een natuurlijke reactie is op het moment dat zoiets tegen je zin in gebeurt? :{
Je snapt dat ik niet op regelmatige basis vrouwen verkracht of zelfs een geweest ben?
pi_97229589
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Gister had je gewoon verkrachting, welke gradaties zitten er nu bij precies?
Gister?

Je hebt natuurlijk erg gewelddadige verkrachtingen door een vreemde die je van straat plukt, of in de huiselijke sfeer door een bekende.
pi_97229614
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Je snapt dat ik niet op regelmatige basis vrouwen verkracht of zelfs een geweest ben?
Doe dan niet zulke uitspraken.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:21:38 #194
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97229712
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Misschien moet je dan gewoon niet reageren... heb je overwogen dat je het mis kan hebben en dat je dus als een onwijze joker overkomt? :{ Je zit hier nu tegen een meisje dat net verkracht is te zeggen dat ze zich aanstelt en helemaal niet verkracht is...
pi_97229806
Als de Nederlandse man al zo denkt en zo doet ( gewoon hun vriendin penetreren als ze serieus nee zegt en dit normaal vinden), dan moeten we het al helemaal niet raar vinden waarom in bepaalde culturen mannen geen respect hebben voor de vrouw. Blijkbaar zit dit in de genen van het mannelijk geslacht.

Gelukkig geldt dit niet voor alle mannen.

Echt wat ik hier lees vind ik echt eng. Oke ik begrijp sommige kerels waarom ze dit niet zien als een echte verkrachting. Maar zeg er simpelweg bij dat het niet normaal is wat ts haar vriend heeft gedaan. Maar dat doen jullie niet, jullie vallen ts aan.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:24:50 #196
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97229891
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gister?

Je hebt natuurlijk erg gewelddadige verkrachtingen door een vreemde die je van straat plukt, of in de huiselijke sfeer door een bekende.
Of je vriendin die halverwege opeens geen zin meer heeft in nee zegt..

Waar blijft die brandstapel? Hoe haalt hij het in zijn hoofd de eer van een vrouw te bevlekken! :(
  maandag 23 mei 2011 @ 23:25:36 #197
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97229935
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:17 schreef Moro het volgende:

[..]

Okay, vandaar dat ik dus het stukje van je quote over de magische nee. En ik het niet over de TS heb want ik snap heel het verhaal van de TS eigenlijk niet, desondanks alles lijkt dat wel het enigste waar ze duidelijk in geweest is.

Ik probeerde alleen te advocateren dat het niet altijd zo duidelijk is en dat een nee niet altijd genoeg is.

Je kan toch wel een nee, giegel, hihi, niet doen, kroel kroel onderscheiden van "nee, ik heb geen zin meer, nee, echt niet, nee, hou eens op, inclusief aanspannende vaginaspieren? Als het zo strak is dat het bij de vrouw pijn doet dan moet je als man flink doordrukken om er uberhaupt in te komen...
  maandag 23 mei 2011 @ 23:27:11 #198
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97230012
quote:
15s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef be-strong het volgende:
Als de Nederlandse man al zo denkt en zo doet ( gewoon hun vriendin penetreren als ze serieus nee zegt en dit normaal vinden), dan moeten we het al helemaal niet raar vinden waarom in bepaalde culturen mannen geen respect hebben voor de vrouw. Blijkbaar zit dit in de genen van het mannelijk geslacht.

Gelukkig geldt dit niet voor alle mannen.

Echt wat ik hier lees vind ik echt eng. Oke ik begrijp sommige kerels waarom ze dit niet zien als een echte verkrachting. Maar zeg er simpelweg bij dat het niet normaal is wat ts haar vriend heeft gedaan. Maar dat doen jullie niet, jullie vallen ts aan.
Wie riep hier dat het normaal was?
pi_97230026
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Of je vriendin die halverwege opeens geen zin meer heeft in nee zegt..

Waar blijft die brandstapel? Hoe haalt hij het in zijn hoofd de eer van een vrouw te bevlekken! :(
Niemand heeft het over brandstapel, doe normaal.

Hou op het goed te praten, wil je? Zo ga je niet met mensen om, in de laatste plaats je vriendin.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:28:26 #200
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97230072
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef Vandaag... het volgende:

[..]
Als het zo strak is dat het bij de vrouw pijn doet dan moet je als man flink doordrukken om er uberhaupt in te komen...[/sub]
Misschien is ze wel gewoon strak, of hij had een dikke lul.

Ja ik mag ook gewoon alles aannemen wat niet vast staat hoor :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')