Klopt. Maar ik twijfel aan die mensen. Niet alleen bij geschiedenis maar bij elk vak heb ik het gevoel dat die tweede corrector maar weinig doet. Correct me if I'm wrong. Die kijkt het vast wel na, maar denk je dat die gast zin heeft om moeite te doen voor een of ander leerling uit Amsterdam die hij niet eens kent? Die heeft denk ik geen zin om een hele discussie te beginnen met een ander onbekend leraar voor elk antwoord waar hij het niet mee eens is. En dan ook nog eens aan de telefoon. En is het maar de vraag of hij wel in een goeie bui is of niet. Voor zijn eigen leerlingen is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar heb je de 2e corrector voor.
Helemaal met je eens, mijn lerares nederlands gaat mij ook naaien en geen 2e conrector die er wat aan gaat doen....quote:Op maandag 23 mei 2011 16:41 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik twijfel aan die mensen. Niet alleen bij geschiedenis maar bij elk vak heb ik het gevoel dat die tweede corrector maar weinig doet. Correct me if I'm wrong. Die kijkt het vast wel na, maar denk je dat die gast zin heeft om moeite te doen voor een of ander leerling uit Amsterdam die hij niet eens kent? Die heeft denk ik geen zin om een hele discussie te beginnen met een ander onbekend leraar voor elk antwoord waar hij het niet mee eens is. En dan ook nog eens aan de telefoon. En is het maar de vraag of hij wel in een goeie bui is of niet. Voor zijn eigen leerlingen is het natuurlijk een ander verhaal.
Gvd ik ben aan het stressen om niks.
Bij ons maakt het niet uit hoe je ze behandeld. Er is van bijna ieder vak een schoolexamen uitgelekt. En nu denkt de schoolleiding dat iedere havo leerling deze heeft gezien. Leraren boos omdat ze nu alle schoolexamens moeten vernieuwen. Hierdoor kregen we voor de andere schoolexamens allemaal lagere punten, mondeling nederlands een klein 5je.... terwijl de lievelingetjes van de juf toch nog een mooie 7 kregen terwijl de rest samen met mij die 5 kregen....quote:Op maandag 23 mei 2011 16:45 schreef Tetouanie het volgende:
Klote leraren. Als ik dit vanaf het begin had geweten had ik ze wel anders behandeld.
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 16:39 schreef Precizionist het volgende:
Heb hem ook gehad vandaag, ging voor geen meter, cijfer tussen de 2.8-3.8, nu ben ik dus gezakt kan ik wel zeggen... stond een 6,3.
Mee eens. Echte bazen gebruiken de psychologie vorm waar bij ze de patiënt kapot maken met hun bizarre theorieën en denkwijze, waardoor de patiënt de druk niet meer aan kan en zelfmoord nijgingen krijgt en denkt dat hij of zij gebukt gaat onder een zware mishandeling. Je kunt hier b.v. dingen toepassen als de patiënt opsluiten in een donkere ruimte van 1 bij 0.5 meter en 24/7 één lied steeds maar herhalen. Of een zeer vrolijk lied met tussendoor lachende kindertjes of een lied waarbij er in wordt gegaan op het ''donkere en onbekende''.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef MetBas het volgende:
[..]
Toegepaste psychologie is echt een faalhazenstudie.Echt weer zo'n moderne hippe studie zonder enig perspectief.
Klinkt in mijn optiek beter dan op een skippybal door een hal te gaan waar voorwerpen van je jeugd staan, ter bevordering van het creatief expressionistisch vermogen (lees: tekenend voorbeeld van de strekking van toegepaste psychologie).quote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mee eens. Echte bazen gebruiken de psychologie vorm waar bij ze de patiënt kapot maken met hun bizarre theorieën en denkwijze, waardoor de patiënt de druk niet meer aan kan en zelfmoord nijgingen krijgt en denkt dat hij of zij gebukt gaat onder een zware mishandeling. Je kunt hier b.v. dingen toepassen als de patiënt opsluiten in een donkere ruimte van 1 bij 0.5 meter en 24/7 één lied steeds maar herhalen. Of een zeer vrolijk lied met tussendoor lachende kindertjes of een lied waarbij er in wordt gegaan op het ''donkere en onbekende''.
Geef even een linkje dan maak ik die centraal en sluit ik deze. Er waren iets teveel dubbele topicsquote:Op maandag 23 mei 2011 18:09 schreef computerprobleem het volgende:
Idd, kon je de vorige beter als centraal nemen.
Dat zou nog eens best tegen kunnen vallenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:18 schreef handboek het volgende:
Lolz, mijn topic heeft uit het niets overwonnen, ik dacht dat mijn topic verloren was, net zoals zuid-vietnam dacht dat ze het tet-offensief verloren hadden. Maar toen uit het niet kwamen er de amerikanen/modjes en die redde mijn topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |