abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97200852
Op 1 juni ga ik trouwen. Omdat ik op de dag zelf geen tijd hebben om boodschappen te doen voor de volgende dag en mijn vriend (aanstaande) en ik van ontbijten houden, wil ik hem de volgende ochtend verrassen met een (champagne) ontbijt.
Heeft iemand (goede) ervaring met een ontbijtservice in Amstelveen/Amsterdam? Dus lekkere verse broodjes? Wellicht biologisch?
pi_97201306
Een testje:

Ik zou het niet doen...

Ik zou zelf gaan brunchen of een high tea nemen de volgende dag bij het Amstel hotel in Amsterdam. Ben je ongeveer hetzelfde kwijt, maar zoveel meer voor je geld (moet je wel zin hebben om erheen te gaan na zo'n dag).
pi_97201489
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:00 schreef Vitapientje het volgende:
Omdat ik op de dag zelf geen tijd hebben om boodschappen te doen voor de volgende dag
Doe een dag eerder boodschappen.
pi_97201693
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef Socios het volgende:

[..]

Doe een dag eerder boodschappen.
dat..

En maak/haal dingen die je op de ochtend zelf kunt afbakken.
Sinaasappels kun je vers persen natuurlijk, en eventueel beleg is ook wel een dag langer houdbaar...
Ja doei.
pi_97202158
Mezelf kennende ben ik een beetje brak en lijkt het me zo fijn als het wordt gebracht :)

Ik ken de verhalen van kaas die smaakt naar plastic en kleffe broodjes. Ik had gehoopt dat iemand goede ervaringen had.

Boodschappen kan ik altijd nog doen... Dus, anyone?
pi_97202255
Dan zou ik vragen of een vriend/vriendin of familielid dat voor je wil doen :)
Ja doei.
pi_97202452
Zou ook kunnen... Ik vrees alleen vrienden/familieleden met enorme katers :D
pi_97208958
Kun je denk ik net zo goed een nachtje hotel boeken incl. ontbijt, of de volgende dag ergens heen gaan om lekker te brunchen... Als ze het aan je deur moeten komen brengen zal het wel duur zijn, dan zou ik dat geld liever op bovenstaande wijze uitgeven.
pi_97215575
Hotel hadden we eerst, maar we hebben onze hotelkamer af "moeten" staan aan één van onze gasten.

Echt niemand positieve ervaring(en)?
pi_97225803
Die ontbijtservice-ontbijtjes zien er altijd uit als een Happy Meal van ¤100,-
Oh, and that's a bad miss!
pi_97235200
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:57 schreef Vitapientje het volgende:
Hotel hadden we eerst, maar we hebben onze hotelkamer af "moeten" staan aan één van onze gasten.

Echt niemand positieve ervaring(en)?
Er zal vast wel nog een hotel in de buurt zijn?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 mei 2011 @ 08:56:54 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97236461
Ikea :'). Moet je dan wel zelf heen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97237279
ik zou bijna een ontbijt komen maken:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: