Ik voel met je mee. Gisteren 3 gaatjes laten vullenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef angel008 het volgende:
[..]
oh vulling was lek gegaan volgens tandarts... nieuwe vulling erin dus..
zit nu dus met een rechterkant die verdoofd is en een lip die aanvoelt alsof er niets aan de hand is (omdat die permanent verdoofd is) heel fijn..
maargoed we zijn weer aan het werk en ben me weer aan het overladen met werk om maar nergens anders aan te denkendrama alom collega's vragen al ''is er iets'' grrrrrrrr atm wil ik gewoon even met rust gelaten worden...
* angel008 moet maar eens die 2 maanden vakantie die die nog open heeft staan gaan opnemen..
Nee, gisteren zegt ze.quote:
daarvoor half uur hardgelopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef -tape- het volgende:
Sporten, alhoewel het daar misschien een beetje laat voor is.
Stukje fietsen?
Ik zag je hier een paar dagen geleden ook al mee zitten, het gaat niet echt best hč?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef angel008 het volgende:
[..]
daarvoor half uur hardgelopenfiets hebbikniej
kutvrouwen
SPOILER: Anders haal je ditOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:41 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik zag je hier een paar dagen geleden ook al mee zitten, het gaat niet echt best hč?jup, neeSPOILER: Anders haal je ditOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nee denk als ik dat doe dat ik een in een bad trip val dus dat is geen goed idee![]()
T komt wel goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef angel008 het volgende:
hmm net even heerlijk auto gereden beetje hoofd leeggemaakt maar het helpt geen ruk... iemand nog ideen ?
we gaan het zien voor nu afkicken denk ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |