abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97195623
Ik heb dus last van pijn op mijn voet, nadat er 2 maanden geleden een stampende Duitser in de discotheek op is gaan staan. Ik had op dat moment hakkenschoenen aan, dus mijn voet zat al in een vreemde positie, maar het deed dus echt ontzettend pijn! Na tijdje over gewreven te hebben (voet werd dik en paars/rood) toch maar gewoon me vermaakt en 's avonds naar huis gereden voor een voetenbadje. Dat verlichtte de pijn wel.

Echter, na het wegtrekken van de verkleuring en het afnemen van de zwelling zit ik nu, twee maanden verder, nog steeds met pijn op mijn voet. Het doet alleen pijn als ik specifiek op dat plekje druk (echt met 1 vinger, zo klein is de plek), maar daarna wordt het wat dikker en verkleurt tot een blauwe plek.

Ik heb mijn broer (die podotherapie studeert) laten palperen (voelen en drukken aan/op/tegen de voet) en die heeft laten zien dat er op die plek geen pezen/spieren zitten, enkel bot en gewricht. Hij vermoedt dat het iets is aan het bot (hopelijk geen breuk :o). Moet ik naar de dokter? Advies van mijn moeder is: gaat vanzelf over, niet druk om maken als het geen pijn bij het lopen doet.
pi_97195699
Gewoon even langslopen (of hinken :+ ) kan geen kwaad toch ? Lijkt me toch een beetje vreemd om na 2 maanden er nog steeds last van te hebben.

[ Bericht 18% gewijzigd door Swomp op 23-05-2011 14:52:19 ]
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_97195733
Zelf heb ik mezelf vaak genoeg hard gestoten op plekken waar niets dan bot en gewricht zit, en heb er ook weleens een halfjaar last van gehad :') Bij mij ging het altijd over, maar ik zou er toch wel naar laten kijken. Als de pijn ondragelijk is. Anders gewoon niet aan zitten lijkt me :o

Dat over dat het verkleurt klinkt wel raar.
pi_97195747
Gaat vanzelf wel weg joh, maak je niet druk, is het niet over 2 maanden, dan is het over 6 maanden wel. Laat de dokter zich bezig houden met belangrijkere dingen.
pi_97195820
Wat je ook doet, vooral niet naar de dokter gaan.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:09:34 #6
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_97196021
Ik had ook zoiets... Pijn op 1 specifieke plek in me voet.. Wat alleen te voelen was met tikken erop of belasten met sporten..
Na foto's bleek het een scheurtje in een middenvoetsbeentje te zijn...

Nu, na z'n 2 maanden niet sporten en me voet niet te veel belasten is het eindelijk over en heb ik gisteren weer eens kunnen voetballen.
Hoe dik is dat dan wel niet?
  maandag 23 mei 2011 @ 13:19:12 #7
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97196386
Kan een scheurtje of een ontsteking zijn en ik zou sowieso even langs de huisarts wippen. :)
Je moeder is een hamster
pi_97197074
Bedankt voor alle reacties.
Ik wacht denk ik nog even een paar weken en als het dan nog niet weg is, ga ik naar de huisarts. Wat belasting van de voet betreft, is het enige wat ik doe stijldansen, 1 x in de week. Maar ik denk niet intensief genoeg om gevaarlijk te zijn. Omdat ik het niet voel als ik loop of dans, misschien gewoon niet druk meer om maken :9
pi_97200032
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef frien het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
Ik wacht denk ik nog even een paar weken en als het dan nog niet weg is, ga ik naar de huisarts.
:')

Doe dat nou niet, ga deze week nog.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:46:38 #10
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97200323
Typisch weer zo'n ik-vraag-advies-maar-doe-er-toch-lekker-niks-mee-topic. :')
Je moeder is een hamster
pi_97201954
advies ooit gekregen van een new age figuur toen ik pijna had aan mijn voeten

"gaan zitten op de grond.....en met twee naakte voeten....en dan de twee voetzolen vijf minuten tegen elkaar houden...."

mijn pijn was opeens die dag weg ( new age figuur beweerde dat dit kwam door bipolaire engergie stromen )

nou ja iedereen denkt dat het onzin is....ha ha...maar oke ik dacht ik zal je toch die tip meegeven...
pi_97202240
tevens natuurlijk

of je laten masseren elke dag aan je voet.....of het zelf doen ( mocht je geen slachtoffer vinden )

je hebt ook speciale zalfjes ook nog eens voor zwellingen....geloof dat geitenzalf heel goed is.....

tevens in apsrientje bloedverdunnend dus ook altijd welkom ( en neemt de pijn beetje weg ook )
  maandag 23 mei 2011 @ 15:35:32 #13
262499 hellrocker5
Never sleep, Never die
pi_97202286
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:46 schreef Crutch het volgende:
Typisch weer zo'n ik-vraag-advies-maar-doe-er-toch-lekker-niks-mee-topic. :')
Typisch zo'n ik-antwoord-op-een-topic-reactie-waar-toch-niemand-wat-aan-heeft :)
  maandag 23 mei 2011 @ 15:36:58 #14
262499 hellrocker5
Never sleep, Never die
pi_97202350
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:35 schreef hellrocker5 het volgende:

[..]

Typisch zo'n ik-antwoord-op-een-topic-reactie-waar-toch-niemand-wat-aan-heeft :)
Edit: Nvm te veel moeite om te corrigeren, you get the point.
pi_97202482
typisch zo een topic waar ts allang weg is en ik voor nix mn advies heb getyped......
pi_97202944
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef frien het volgende:
Ik heb dus last van pijn op mijn voet, nadat er 2 maanden geleden een stampende Duitser in de discotheek op is gaan staan. Ik had op dat moment hakkenschoenen aan, dus mijn voet zat al in een vreemde positie, maar het deed dus echt ontzettend pijn! Na tijdje over gewreven te hebben (voet werd dik en paars/rood) toch maar gewoon me vermaakt en 's avonds naar huis gereden voor een voetenbadje. Dat verlichtte de pijn wel.

Echter, na het wegtrekken van de verkleuring en het afnemen van de zwelling zit ik nu, twee maanden verder, nog steeds met pijn op mijn voet. Het doet alleen pijn als ik specifiek op dat plekje druk (echt met 1 vinger, zo klein is de plek), maar daarna wordt het wat dikker en verkleurt tot een blauwe plek.

Ik heb mijn broer (die podotherapie studeert) laten palperen (voelen en drukken aan/op/tegen de voet) en die heeft laten zien dat er op die plek geen pezen/spieren zitten, enkel bot en gewricht. Hij vermoedt dat het iets is aan het bot (hopelijk geen breuk :o). Moet ik naar de dokter? Advies van mijn moeder is: gaat vanzelf over, niet druk om maken als het geen pijn bij het lopen doet.
Duitsers zijn veel mooier dan NL meisjes, ga maar net over de grens Zak of die Index checken :)

waarom zet je erbij dat het een duitser was? :')
pi_97203770
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Duitsers zijn veel mooier dan NL meisjes, ga maar net over de grens Zak of die Index checken :)

waarom zet je erbij dat het een duitser was? :')
ha gul? jij bent toch turks?

( aan je naam te zien? )

ha ik ben dus half-duits hey? ja en idd duitse meisjes zijn vaak heel sexy en modern...

maar ha van een turk? zal je dat niet zo snel horen.... ( dacht ik ... )
pi_97204296
Ik snap niet wat je bedoeld die laatste zin :P
pi_97204474
Ten eerste: nee ik ben niet weg :p
Ten tweede: ik vraag om advies met de intentie daar zeker wel iets mee te doen, maar omdat ik van het gros hier hoor dat het zo ernstig wsl niet is, en vanzelf wel weer over gaat als ik rust houd, mag ik toch besluiten om niet direct naar de huisarts te gaan?
Ten derde: voor voetreflexologie (of massage wat dandybleu zegt) kan ik naar mijn schoonmoeder, maar die zit op dit moment midden in verbouwing en dingen als voetenbadjes, zalfjes e.d. doe ik al regelmatig. De pijn is ook niet als ik loop, maar alleen als ik erop duw, dus pijn wegnemen is niet cruciaal voor mijn dagelijks functioneren...
pi_97204660
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef Gulmez het volgende:
Ik snap niet wat je bedoeld die laatste zin :P
ow duitsers zijn gehaat in holland.......beetje....en van turken in duitsland weet ik niet zoveel.....je bent de eerste die ik ooit hoor die duitse meisjes knap vind ha ha
pi_97205117
Het was niet mijn intentie om op Duitsers af te geven oid, heb niks tegen Duitsers, het was alleen in een Duitse discotheek en het meisje dat op mijn voet ging staan was Duits (en misschien wel mooi, kan ik niet over oordelen, stond alleen half te hinken en schreeuwde Auwwww! dus keek verder niet naar haar). Er waren ook veel andere Duitse meisjes die niet op mijn voet gingen staan. Die waren wel zo aardig mijn voet te ontwijken O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')