quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef frien het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
Ik wacht denk ik nog even een paar weken en als het dan nog niet weg is, ga ik naar de huisarts.
Typisch zo'n ik-antwoord-op-een-topic-reactie-waar-toch-niemand-wat-aan-heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 14:46 schreef Crutch het volgende:
Typisch weer zo'n ik-vraag-advies-maar-doe-er-toch-lekker-niks-mee-topic.
Edit: Nvm te veel moeite om te corrigeren, you get the point.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:35 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Typisch zo'n ik-antwoord-op-een-topic-reactie-waar-toch-niemand-wat-aan-heeft
Duitsers zijn veel mooier dan NL meisjes, ga maar net over de grens Zak of die Index checkenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef frien het volgende:
Ik heb dus last van pijn op mijn voet, nadat er 2 maanden geleden een stampende Duitser in de discotheek op is gaan staan. Ik had op dat moment hakkenschoenen aan, dus mijn voet zat al in een vreemde positie, maar het deed dus echt ontzettend pijn! Na tijdje over gewreven te hebben (voet werd dik en paars/rood) toch maar gewoon me vermaakt en 's avonds naar huis gereden voor een voetenbadje. Dat verlichtte de pijn wel.
Echter, na het wegtrekken van de verkleuring en het afnemen van de zwelling zit ik nu, twee maanden verder, nog steeds met pijn op mijn voet. Het doet alleen pijn als ik specifiek op dat plekje druk (echt met 1 vinger, zo klein is de plek), maar daarna wordt het wat dikker en verkleurt tot een blauwe plek.
Ik heb mijn broer (die podotherapie studeert) laten palperen (voelen en drukken aan/op/tegen de voet) en die heeft laten zien dat er op die plek geen pezen/spieren zitten, enkel bot en gewricht. Hij vermoedt dat het iets is aan het bot (hopelijk geen breuk). Moet ik naar de dokter? Advies van mijn moeder is: gaat vanzelf over, niet druk om maken als het geen pijn bij het lopen doet.
ha gul? jij bent toch turks?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Duitsers zijn veel mooier dan NL meisjes, ga maar net over de grens Zak of die Index checken
waarom zet je erbij dat het een duitser was?![]()
ow duitsers zijn gehaat in holland.......beetje....en van turken in duitsland weet ik niet zoveel.....je bent de eerste die ik ooit hoor die duitse meisjes knap vind ha haquote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef Gulmez het volgende:
Ik snap niet wat je bedoeld die laatste zin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |