abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97185268
Omdat ik op de trein moest wachten in Utrecht maakte ik een rondje in de mediamarkt. Ik zag toen een doos apple oordopjes dat open was met de inhoud half buiten. Daarna kon ik de verleiding niet weerstaan om toch de inhoud eruit te halen en in mijn handen te houden. Nog even in de winkel blijven rondkijken en daarna pas door wat ik had gedaan en besloten de oordopjes niet mee te nemen. Ik heb ze toen ter plekke gedropped in een stellage en de MM uitgelopen.

Daarna toch na zitten denken wat er kan gebeuren als personeel die dopjes daar ziet liggen... Ze kunnen aan de hand van video zien wie die daar heeft neergelegd, dus kan in de toekomst toch problemen krijgen. Dus wat angstig toch weer de MM ingelopen om ze terug te leggen. Daar nog even zitten twijfelen of dat wel een goed idee was maar was al te ver om terug te krabbelen. Had al het gevoel dat ik in de gaten werd gehouden, dus als ik de oordopjes terug leg is er niks meer aan de hand. Echter ze lagen daar niet meer waar ik ze had neergelegd. Ik dacht dat het personeel het al had opgeruimd… maar uiteindelijk aangehouden bij de uitgang.

Natuurlijk verwachte ik al dat mijn verhaal niet werd geloofd. Ik zag dat ook aankomen en kon eigenlijk niks aantonen behalve met het argument dat als ik ze echt wou meenemen dan had ik dat de eerste keer al gedaan…

Maar nu zit er zo een dikke stempel op mij gedrukt, mijn naam naar de klote, grote schaamte naar mijn ouders toe/familie, kan niet goed slapen, steeds denken hoe ik dit goed moet maken… normaal nooit dit soort gedachtes gehad om te stelen, Ik weet dat het geen excuus is maar denk dat het te maken heeft dat ik in anderhalve maand een inbraak bij mij meegemaakt en zijn daarna nog twee fietsen van mij gestolen, het gevoel dat alles van me word ontnomen. Voel me nu erg slecht daardoor, heb nu een winkelverbod daar en aangifte van vernieling cq poging tot diefstal (+boete). Ben eigenlijk benieuwd wat jullie hier van vinden…
pi_97185310
Dat noemen ze je eigen domme kutschuld.
  maandag 23 mei 2011 @ 00:46:36 #3
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97185383
Je bent een sukkel omdat je iets probeerde te jatten, een goedzak omdat je toen besloot het toch niet te doen en een nog grotere sukkel dat je die winkel weer in gaat om gestolen goederen terug te leggen!! Iedereen doet wel eens iets heel doms in't leven TS. Bij jou was het slechts een poging tot oortjes diefstal. T'komt allemaal wel weer goed! Ennuh.... nie weer doen he!
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
  maandag 23 mei 2011 @ 00:46:54 #4
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_97185388
Je hebt toch niks gestolen? Wat kunnen ze je dan maken?
pi_97185407
Waarom voel je schaamte?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2011 00:47:52 ]
pi_97185438
Ik zou je ook niet geloven.
pi_97185495
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Sealnova het volgende:
quote:
heb nu een winkelverbod daar en aangifte van vernieling cq poging tot diefstal (+boete).
Dat dus, dit is natuurlijk ook te dom voor woorden.
pi_97185500
achh zon ramp is het ook weer niet. Heb vroeger ook weleens wat gejat nooit gepakt overgens
pi_97185594
Valt wel mee, blijf bij je verhaal, laat ze de videobeelden zien
Huh?
pi_97185630
Uitlokking tot diefstal door Media Markt.

Net zoals je fiets op straat zetten en niet op slot zetten, krijg je ook fijn een boete.
pi_97185631
Aan dat winkelverbod kun je weinig doen maar het lijkt me sterk dat je veroordeeld gaat worden voor die twee delicten. Misschien dat het eruit halen van die oordopjes wordt gezien als vernieling, maar voor poging tot diefstal ga je denk ik niet worden veroordeeld doordat er vrijwillige terugtred was.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijwillige_terugtred

Niet zo slim trouwens om weer terug te gaan om die oordopjes terug te leggen...
pi_97186124
Apple, onweerstaanbaar.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_97186179
En als je je kut blijft voelen... ga eens praten met de huisarts.
dag
pi_97186199
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Aan dat winkelverbod kun je weinig doen maar het lijkt me sterk dat je veroordeeld gaat worden voor die twee delicten. Misschien dat het eruit halen van die oordopjes wordt gezien als vernieling, maar voor poging tot diefstal ga je denk ik niet worden veroordeeld doordat er vrijwillige terugtred was.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijwillige_terugtred

Niet zo slim trouwens om weer terug te gaan om die oordopjes terug te leggen...
Dit + misschien kun je regelen dat aangifte wordt ingetrokken op basis van vidobeelden?
pi_97186205
Het is allemaal de schuld van Apple en hun wereld heerschapij
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
pi_97186287
waar maak je druk om man ontkennen en video laten zien door hun anders kom je er wel vanaf met goeie advocaat en kan jou het schele je heb het tog nie gejat dus je gewete heeft het goed gewete
Ne mutlu Türküm diyene
  maandag 23 mei 2011 @ 01:28:28 #17
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_97186315
Vertederend topic. Lieve TS, je hebt duidelijk pech gehad. Je had de oordopjes makkelijk kunnen stelen maar je hebt het niet gedaan en dan brengt je reine hartje je er ook nog toe om ze terug te leggen O+. Hoe zit het nu dan met je ouders, weten die er überhaupt iets van? Ik denk dat ze alleen maar trots op je kunnen zijn :{. Geloven ze je niet? Menigeen schuwt er niet voor iets te stelen, ik had er vroeger zelf ook nogal een handje (ha-ha) van en best wat leeftijdsgenootjes ook. En iemand zo eerlijk als jij die dan gepakt wordt... heel sneu. Die boete ga je natuurlijk niet betalen, vraag ze inderdaad maar om die video te kijken. Dan weten ze ook meteen dat je het doosje van de oordopjes niet hebt vernield.
pi_97186321
Wie gaat er nou Apple oordopjes jatten man? :')

Dat is normaal gesproken het eerste wat je weggooit als je de verpakking van een iPod openmaakt.
pi_97186331
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 01:26 schreef amenth het volgende:
waar maak je druk om man ontkennen en video laten zien door hun anders kom je er wel vanaf met goeie advocaat en kan jou het schele je heb het tog nie gejat dus je gewete heeft het goed gewete
Welke taal is dit?
  maandag 23 mei 2011 @ 01:29:37 #20
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_97186334
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 01:28 schreef Omniej het volgende:
Wie gaat er nou Apple oordopjes jatten man? :')

Dat is normaal gesproken het eerste wat je weggooit als je de verpakking van een iPod openmaakt.
Ja, ze zijn wel echt naar inderdaad :').
pi_97186361
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 01:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Welke taal is dit?
ipoddle
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
pi_97186368
Je naam naar de klote? :') En je familie gelooft je ook niet? Sorry hoor, ben je van plan president van dit land te worden? Want zo niet, dan valt het allemaal wel mee met dit drama, gok ik.
  maandag 23 mei 2011 @ 01:32:44 #23
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_97186375
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Sealnova het volgende:
Dit.

Je wilde pikken en voelde je in de gaten gehouden en deed dit daarom niet.
Maar anders had je het wel gedaan. Maar de uitkomst van je relaas begrijp ik niet en geloof ik ook niet zo erg.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_97186441
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 01:18 schreef Peter het volgende:
En als je je kut blijft voelen... ga eens praten met de huisarts.
..en koop dan een dildo ipv oordopjes, die past beter.
  maandag 23 mei 2011 @ 07:42:23 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_97187803
Vreemd verhaal, je had ook gewoon kunnen zeggen waar je ze precies had neergelegd en dat ze de videobeelden maar even moesten bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')