thnx en teun ook thnxquote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, ik vind italie een heerlijk vakantieland.
Fijne vakantie gomi.
Zo denk ik er al een paar jaar over om homo te wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Jian het volgende:
En toch zit ik er al een paar dagen over te denken om Griek te worden
yeah lekker weer, geld toe krijgen en terugbetalen? ah zien we tzt welquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Jian het volgende:
Wat let je?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Jian het volgende:
Dat is 'mquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lekker weer, geld toe krijgen en terugbetalen? ah zien we tzt wel
van de week was t geen denken maar doen he toen we elkaar in die darkroom tegenkwamenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo denk ik er al een paar jaar over om homo te worden
Mmm ja daar zie ik nu net het voordeel niet zo vanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo denk ik er al een paar jaar over om homo te worden
Hij was wel zo dark dat jij niet na kunt vertellen wie aan je piemel zat te lurkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
van de week was t geen denken maar doen he toen we elkaar in die darkroom tegenkwamen
We hebben het hier over aansluiting en contact, dus 't magquote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm ja daar zie ik nu net het voordeel niet zo vanof je moet een oogje op Pietje hebben natuurlijk
![]()
(o nee, tis vrede vanavond, sorry)
die smiley zegt genoeg hequote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij was wel zo dark dat jij niet na kunt vertellen wie aan je piemel zat te lurken
Als het onweert kruipt ie volgens mij altijd in zijn bench, dat geeft m een veilig gevoelquote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is Pietje eigenlijk. Het begon vanmorgen te donderen en we hebben hem niet meer teruggezien.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het onweert kruipt ie volgens mij altijd in zijn bench, dat geeft m een veilig gevoel
eh zo een kopje koffie?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg een eerlijk Gomi, zou je nu nooit eens lekker aan zo'n ding willen sabbelen
Ok, dan houden we het de volgende keer bij koffiequote:Op maandag 23 mei 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
eh zo een kopje koffie?
en nee dat andere totaal niet nee
yeah goed plan idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, dan houden we het de volgende keer bij koffie
Echte doorzetters zijn jullie ook niet...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah goed plan idd.
zo dat was ff kortstondig proberen om homo te zijn, zijn we niet voor in de wieg gelegd geloof ik
't Lag niet aan mij hèquote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Echte doorzetters zijn jullie ook niet...
Terwijl dat eigenlijk de essentie is van het Homo-zijn...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon niet omdat het daar veel te warm is om wat te doen en het water te zout om er in te liggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:06 schreef Jian het volgende:
Ik zou best kunnen aarden op Lefkas, prachtig eiland, lieve, geen belastingbetalende, mensen.
Vriendin van mij is ooit aan een Griek blijven hangen en heeft daar een marina (botenverhuur/haventje).
Ja, waarom niet?
Mietjes zijn hetquote:Op maandag 23 mei 2011 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk de essentie is van het Homo-zijn...
Wie heeft het over wat doen, dat is nu juist het punt, ik word Griek en die doen nu eenmaal vrij weinigquote:Op maandag 23 mei 2011 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon niet omdat het daar veel te warm is om wat te doen en het water te zout om er in te liggen.
Mooi, dat is dan ook weer geregeld, jij wordt Griek.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie heeft het over wat doen, dat is nu juist het punt, ik word Griek en die doen nu eenmaal vrij weinig
Juist daar wel, levensgevaarlijke weerwisselingen van het ene op het andere moment. Je kunt er maar beter goed materiaal hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:10 schreef Jian het volgende:
Lekker een beetje tussen die 3000 eilanden zeilenIk heb geen boot van een half miljoen nodig hoor Teun
t trok ons niet denk ikquote:Op maandag 23 mei 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
ah, we hebben t iig geprobeerd he. mietjes proberen t nietquote:Op maandag 23 mei 2011 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wat bij deze dus gewoon een zeer onterechte bijnaam voor homo's blijkt te zijn...
Ik heb daar gezeild, ik koop een goeie (een goeie, geen mooie) stalen van rond de 12 meter voor 150.000 euries en sail away. jessus ik word echt enthousiastquote:Op maandag 23 mei 2011 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist daar wel, levensgevaarlijke weerwisselingen van het ene op het andere moment. Je kunt er maar beter goed materiaal hebben.
yeah beetje feta, paar olijven, wat dolma's. wat ouzo. hmm ik ben voorquote:Op maandag 23 mei 2011 00:10 schreef Jian het volgende:
Lekker een beetje tussen die 3000 eilanden zeilenIk heb geen boot van een half miljoen nodig hoor Teun
12 meter is te klein, daar kun je niet op wonen. Je moet dan richting 15-16 meter. Ik heb het echt allemaal uitgezocht Jian, langs bevriende watersportwinkels (flink korting), bevriende metaalarbeiders (casco lassen) en ook nog met een importeur van casco's bezig geweest (die haalde ze uit China). Het is gewoon té duur en tweedehands heb je altijd teveel kosten.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb daar gezeild, ik koop een goeie (een goeie, geen mooie) stalen van rond de 12 meter voor 150.000 euries en sail away. jessus ik word echt enthousiast
12 meter is niet te klein voor de Griekse Eilanden en al helemaal niet omdat ik in de winter van plan zou zijn om gewoon on-shore te wonen. Als ik de wereld rond zou willen geef ik je gelijk, behalve dan dat ik voor rond de 250,000 Eurie wel een goed BESTAAND schip kan kopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
12 meter is te klein, daar kun je niet op wonen. Je moet dan richting 15-16 meter. Ik heb het echt allemaal uitgezocht Jian, langs bevriende watersportwinkels (flink korting), bevriende metaalarbeiders (casco lassen) en ook nog met een importeur van casco's bezig geweest (die haalde ze uit China). Het is gewoon té duur en tweedehands heb je altijd teveel kosten.
wonen is op een van die eilanden die we van die grieken in onderpand nemenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
12 meter is te klein, daar kun je niet op wonen. Je moet dan richting 15-16 meter. Ik heb het echt allemaal uitgezocht Jian, langs bevriende watersportwinkels (flink korting), bevriende metaalarbeiders (casco lassen) en ook nog met een importeur van casco's bezig geweest (die haalde ze uit China). Het is gewoon té duur en tweedehands heb je altijd teveel kosten.
Dat kan ook wel, maar ik zeg je dat je binnen een jaar dan nog een keer 25000 tot 50.000 euro kwijt bent.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
12 meter is niet te klein voor de Griekse Eilanden en al helemaal niet omdat ik in de winter van plan zou zijn om gewoon on-shore te wonen. Als ik de wereld rond zou willen geef ik je gelijk, behalve dan dat ik voor rond de 250,000 Eurie wel een goed BESTAAND schip kan kopen.
Pcies, de Nieuwe Zuidelijke Waddeneilandenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wonen is op een van die eilanden die we van die grieken in onderpand nemen
op zeker dat je voor die prijs een goed bestaand schip kunt halenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
12 meter is niet te klein voor de Griekse Eilanden en al helemaal niet omdat ik in de winter van plan zou zijn om gewoon on-shore te wonen. Als ik de wereld rond zou willen geef ik je gelijk, behalve dan dat ik voor rond de 250,000 Eurie wel een goed BESTAAND schip kan kopen.
thnx,quote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
Fijne vakantie Gomi en 's middags de kroeg in om de finish te kijken.
Dat bestrijd ik ook niet, maar vorige week ging de discussie ook net een tikke anders. En vergis je niet, ook een schip 250.000 euro en 15 meter lengte heeft geheid achterstallig onderhoud of zaken die je absoluut niet aanstaan. En zodra je in een winkel het woord boot zegt, is alles vier keer duurder dan bij andere handel.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
op zeker dat je voor die prijs een goed bestaand schip kunt halen
ah k. ik heb die discussie niet gevolgd ook hoor. en niet teruggelezen ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ook niet, maar vorige week ging de discussie ook net een tikke anders. En vergis je niet, ook een schip 250.000 euro en 15 meter lengte heeft geheid achterstallig onderhoud of zaken die je absoluut niet aanstaan. En zodra je in een winkel het woord boot zegt, is alles vier keer duurder dan bij andere handel.
Ik vind het normaliter geen probleem om een in de basis goed schip te kopen waar ik qua afwerking nog wel op en of aanmerkingen op heb. Dat komt wel en ja dat kost ook geld, maar dan varen we wel alquote:Op maandag 23 mei 2011 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ook niet, maar vorige week ging de discussie ook net een tikke anders. En vergis je niet, ook een schip 250.000 euro en 15 meter lengte heeft geheid achterstallig onderhoud of zaken die je absoluut niet aanstaan. En zodra je in een winkel het woord boot zegt, is alles vier keer duurder dan bij andere handel.
Hoe dan ook, ik heb het uitgerekend met veel korting en zelfwerkzaamheid, schip van zestien meter en het was voor mij onbetaalbaar. Een zeiljacht al helemaal, die heb ik dan ook al snel laten vallen en ben toen gegaan voor een motorjacht, beetje traditioneel model.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het normaliter geen probleem om een in de basis goed schip te kopen waar ik qua afwerking nog wel op en of aanmerkingen op heb. Dat komt wel en ja dat kost ook geld, maar dan varen we wel al
thnx manquote:Op maandag 23 mei 2011 00:45 schreef Jian het volgende:
Ik sluit af, trusten![]()
Gomi, hele fijne vakantie gewenst ...... en wees niet zo streng voor die Blauwe die heeft het al zo moeilijk de laatste tijd
onderwijs hequote:Op maandag 23 mei 2011 00:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, tot 17 juli, daarna zes weken vrij
Nee, ik heb mijn vakantiegeld hard nodig om de zaak op de rit te houdenquote:
Hoe kwam het?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:17 schreef Kally het volgende:
Ik heb liever een bed, heb het verdomme 3 uur zien worden
Het is toch geen volle maan?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef Kally het volgende:
Wist ik het maar, was gewoon klaarwakker, maar ik lees en hoor overal dat ze wakker lagen vannacht. Het is een complot
Je hebt last van stressquote:Op maandag 23 mei 2011 08:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen idee, maar daar heb ik nooit last van
Een leven enzulks. En 't hele issue boeit me werkelijk niets, jullie doen maar.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is Pietje eigenlijk. Het begon vanmorgen te donderen en we hebben hem niet meer teruggezien.
Nou, nou! Morgen Piet!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een leven enzulks. En 't hele issue boeit me werkelijk niets, jullie doen maar.
En gelijk heb je. En! Alsof jij wel weet wat dat issue nu eigenlijk is!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een leven enzulks. En 't hele issue boeit me werkelijk niets, jullie doen maar.
Ik weet het eigenlijk ook niet...quote:Op maandag 23 mei 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En gelijk heb je. En! Alsof jij wel weet wat dat issue nu eigenlijk is!
Als jij niet weet wat er speelt dan speel ik Mozart.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet...
Kan iemand even tekst en uitleg doen?
Ja, laten we 't vooral nog een keer doenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het eigenlijk ook niet...
Kan iemand even tekst en uitleg doen?
jij zei toch 'jullie doen maar'quote:Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, laten we 't vooral nog een keer doen.
Goed punt, have fun.quote:
Mwah, zolang het hier stikt van de schijnheiligen die liever aanname op aanname stapelen dan zich op feiten te baseren, zou een beetje duidelijkheid niet misstaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, laten we 't vooral nog een keer doen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, zolang het hier stikt van de schijnheiligen die liever aanname op aanname stapelen dan zich op feiten te baseren, zou een beetje duidelijkheid niet misstaan.
Maar goed, voor schijnheiligen zijn aannames waarschijnlijk beter te hanteren dan feiten, het is net theologie.
quote:
Smakelijk Hondjesquote:Op maandag 23 mei 2011 11:46 schreef hondjes het volgende:
Al een ruzie achter de rug met Canal digital
barstende koppijn.
eersten een broodje
Huh?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, zolang het hier stikt van de schijnheiligen die liever aanname op aanname stapelen dan zich op feiten te baseren, zou een beetje duidelijkheid niet misstaan.
Maar goed, voor schijnheiligen zijn aannames waarschijnlijk beter te hanteren dan feiten, het is net theologie.
Teun ga jij mij serieus op laten draaien voor deze shit?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje legt complete desinteresse aan de dag voor z'n forumgroupies![]()
*huilt zachtjes....
Ah... dat is het !quote:Op maandag 23 mei 2011 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Natuurlijk is er wat aan de hand. Fann is tegenwoordig dikke maatjes met D_K en die laatste zal het probleem wel even oplossen. De absolute waarheid moet aan het licht komen
Hey meid!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat is het !
opgelost slotje !
Joh, je draait alleen ergens voor op als je dat zelf toelaat. Ga gewoon hier posten, dat is het allerbeste. Je lokt het ook zelf wel uit door wat te droppen en weer weg te rennen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ga jij mij serieus op laten draaien voor deze shit?
Eerst word ik voor paranoide uitgemaakt als ik het over jouw forum heb terwijl
dit allemaal op het forum heeft gestaan en als jij zo dik bent met Disana en Marrije
moet jij toch weten dat in ieder geval Disana het gerucht verspreidt dat ik haar ''stalk''.
En dit allemaal omdat ik af en toe in hetzelfde topic post als zij?
Het ''incident'' van de orgaandonoren discussie die door zowel Marrije als Disana geprobeerd werd om om te draaien naar een doodsverwensing zijn ''ze'' blijkbaar alweer vergeten hier, maar
ik neem aan dat jij dat toch nog wel weet?
Als ik hier serieus voor moet gaan opdraaien best hoor, maar dan weet ik waar ik aan toe
ben en kunnen we er nu voor eens en altijd even een einde aan maken.
Want ik lees nu dus weer allemaal ''onduidelijke'' commentaren en he is natuurlijk reuze
gezellig zo als Marrije en Disana zo met alles weg komen en IK voor eens en altijd
als een paranoide gek wordt versleten, maar dan weet ik dat in ieder geval.
Dan moet je het Joost vragen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Godvergeten klucht, hoe is exact zit mag Joost weten
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat is het !
opgelost slotje !
Die leest hier toch niet meer mee dus dat kan best!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hey skattie we zijn ''dikke maatjes'' lees ik net![]()
niks aan Lays vertellen hoor...![]()
We gaan wel effe op de cam dan.. tot zo...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die leest hier toch niet meer mee dus dat kan best!
Heb je dit keer wel wat aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We gaan wel effe op de cam dan.. tot zo...
Waarom geloof ik daar nu helemaal niets vanquote:Op maandag 23 mei 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die leest hier toch niet meer mee dus dat kan best!
Dat zei dat kamermeisje ook!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wat er achterlangs allemaal speelt ...
quote:
Dankjewel liesje !quote:Op maandag 23 mei 2011 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag je topic over de Bio-industrie.
Op zijn Grieks hè! Dat is ze gewend!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat toch nu achterlangs met Fann spelen?
Er is helemaal niets helderquote:Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal effe wat aantrekken anders is het ook weer meteen zo eh...
[..]
Dankjewel liesje !![]()
Ik moet er weer vandoor...
de zaak is wel helder nu denk ik
Beter
Misschien invasie van de aliensquote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef Kally het volgende:
Wist ik het maar, was gewoon klaarwakker, maar ik lees en hoor overal dat ze wakker lagen vannacht. Het is een complot
Welk gerucht? Dat is gewoon waar! Nee, foto's ga ik je niet opsturen. Gluurbuur!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
DIe is druk met D_K. Het gerucht gaat dat ze serieus en echt webcamseks hebben
Ik weet niet wie er in de NWS FB Disana heeft lopen stalken, maar dat er iemand post die haar hele ziektegeschiedenis heel close gevolgd heeft, en ook nog eens probeerde informatie te achterhalen die haar geen ruk aanging staat wel vast, daardoor is tijdens het hele cadeautje voor Disana verhaal nog een halve rel ontstaan, omdat iemand ten onrechte beschuldigd werd van het doorgeven van privé-gegevens.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:38 schreef hondjes het volgende:
Wat er achterlangs allemaal gaat weet ik gelukkig niet.
Maar de opmerking van Fann was NIETS mis mee, gewoon haar mening en dat kan, mag en er werd
niets mee bedoeld.
Ik vind het lullig dat ze met dat gevoel opgezadeld wordt.
Hey Toverheksjequote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef Toverheks het volgende:
een goedemiddag was even naar de maandagmorgenmarkt
Ik vind er niks lulligs aan hoor. Toen ik het twee dagen over notes had stond ze vooraan om te roepen dat ik er niet zo op door moest gaan. Hoe lang is die opmerking nu geleden die ze gemaakt heeft over donoren? Volgens mij al een maand en ze blijft er maar over door miepen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:38 schreef hondjes het volgende:
Wat er achterlangs allemaal gaat weet ik gelukkig niet.
Maar de opmerking van Fann was NIETS mis mee, gewoon haar mening en dat kan, mag en er werd
niets mee bedoeld.
Ik vind het lullig dat ze met dat gevoel opgezadeld wordt.
Je ziet wat er weer van komtquote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef Toverheks het volgende:
Jezus zou zaterdag toch terugkomen op aarde?quote:
hey angel, nee geen 1 minuut heel SST was achteraf een grote rukbende met rare mensen etc.etc. ik wil een TBO 2 veel en veel leukerquote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Toverheksje
Hoe is het? Mis je SST nog een beetje
Jij noemt Jezus een Alienquote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus zou zaterdag toch terugkomen op aarde?
Misschien is hij gewoon een paar dagen later.... wat is nou 48 uur op een dikke 2000 jaar??
quote:
Ja en ze bereiden sommigen nu voor. Vandaar de slapeloze nachtenquote:
Ik mis het ook niet hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey angel, nee geen 1 minuut heel SST was achteraf een grote rukbende met rare mensen etc.etc. ik wil een TBO 2 veel en veel leuker
Nou, laten we eerlijk zijn, een deel van de fanatieke volgers cq vermeende experts is niet helemaal jofel....quote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij noemt Jezus een Alien![]()
Maar als hij komt komt dat ook Hemelvaartsdag te vervallen?
net allemaal kinderenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind er niks lulligs aan hoor. Toen ik het twee dagen over notes had stond ze vooraan om te roepen dat ik er niet zo op door moest gaan. Hoe lang is die opmerking nu geleden die ze gemaakt heeft over donoren? Volgens mij al een maand en ze blijft er maar over door miepen.
Iedereen weet dat Fann niemand dood wenst, dat kan het probleem ook niet zijn. Dus ehm, ze doet het helemaal zelf
achteraf was dat heel en heel leuk, ach eigenlijk toen het bezig was ook daar werd echt naar de users geluisterd en werd wat met ideen gedaan, kijk even in dit topicquote:Op maandag 23 mei 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis het ook niet hoor
Was het maar een rukbende, dan was het nog wat
TBO heb ik nog nooit gezienWas dat leuk
Nog wat gekocht?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef Toverheks het volgende:
Als ze op Johnny Depp lijken, nah bring it onquote:
quote:
jullie zouden vandaag toch een doop hebben of vergis ik me nu.quote:
Kost dat suede op de rol?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een een rompertje maatje 56 een grote badmat met nijntje ( voor het aankomende prinsesje) romeinse bordeelsluipers van die platte wit met ziver
![]()
voor als ik ooit een jurk ga kopen kan er mooi onder, paarse kunstdingen voor aan de muur of bij het raam, en anderhalve meter suede ook paars voor de eetstoelen die ik ga bekleden dat was het eigenlijk wel, weinig he voor mijn doen.
Op een maandag?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie zouden vandaag toch een doop hebben of vergis ik me nu.
10 euro per meter, is de lapjesmarkt en wanneer zou er gedoopt dan worden, ja weet ik veel doen ze dat echt alleen zondagquote:Op maandag 23 mei 2011 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kost dat suede op de rol?
[..]
Op een maandag?
Dat valt nog wel mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
10 euro per meter, is de lapjesmarkt en wanneer zou er gedoopt dan worden, ja weet ik veel doen ze dat echt alleen zondag
Cc jij poste een keer over een boek, iets met kamers je gaf korte omschrijving maar kan het niet meer terug vinden en het leek me een spannend boek.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef Copycat het volgende:
Dat was een lekkere boswandeling met de honden. Nu mag ik van mezelf een uurtje in de hangmat voordat de volgende interviewklus zich aandient.
En uitdelen is incasseren. Voorlangs wat mij betreft.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis het ook niet hoor
Was het maar een rukbende, dan was het nog wat
TBO heb ik nog nooit gezienWas dat leuk
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:04 schreef Copycat het volgende:
House of Leaves - Het Kaartenhuis van Mark Danielewski. Maar het is een ware opgave om je daardoorheen te werken. Een paar boeken in steeds wisselende typografie ineen die middels tal van voetnoten aan elkaar verbonden zijn.
Ik met iets wegkomen? Jij bent niet alleen gefrustreerd, ook nog eens paranoide, wat dat betreft heeft Cc gewoon gelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ga jij mij serieus op laten draaien voor deze shit?
Eerst word ik voor paranoide uitgemaakt als ik het over jouw forum heb terwijl
dit allemaal op het forum heeft gestaan en als jij zo dik bent met Disana en Marrije
moet jij toch weten dat in ieder geval Disana het gerucht verspreidt dat ik haar ''stalk''.
En dit allemaal omdat ik af en toe in hetzelfde topic post als zij?
Het ''incident'' van de orgaandonoren discussie die door zowel Marrije als Disana geprobeerd werd om om te draaien naar een doodsverwensing zijn ''ze'' blijkbaar alweer vergeten hier, maar
ik neem aan dat jij dat toch nog wel weet?
Als ik hier serieus voor moet gaan opdraaien best hoor, maar dan weet ik waar ik aan toe
ben en kunnen we er nu voor eens en altijd even een einde aan maken.
Want ik lees nu dus weer allemaal ''onduidelijke'' commentaren en he is natuurlijk reuze
gezellig zo als Marrije en Disana zo met alles weg komen en IK voor eens en altijd
als een paranoide gek wordt versleten, maar dan weet ik dat in ieder geval.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef Marrije het volgende:
Een verzuurd wijf ben je, niks meer en niks minder.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rellen to the max?
Dat is wel lef hebben, gelijk een FA pakken
Boven het hoofd? Lekker achterlangs zul je bedoelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef Deisyy het volgende:
Stoer wuuf die Mootie![]()
Maar ja, die bbq-meeters houden elkaar toch alleen maar de hand boven het hoofd
Daarom durf ik nog niet te rellen... ik wou toch nog even langsgaan en gedag zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef Deisyy het volgende:
Lekker hoor, met een klodder tzatzikiquote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Boven het hoofd? Lekker achterlangs zul je bedoelen.
Nee hoor, als ik moet bannen ban ik, vraag maar aan de POL-meeters van aanstaande zaterdagquote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef Deisyy het volgende:
Daar weet je nu al van dat daar een ban gaat vallen?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik moet bannen ban ik, vraag maar aan de POL-meeters van aanstaande zaterdag
Waarom je Dementor erbij moet halen is me een raadsel want meer al een geintje of iequote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik met iets wegkomen? Jij bent niet alleen gefrustreerd, ook nog eens paranoide, wat dat betreft heeft Cc gewoon gelijk.
Jij mag me laten zien waar ik iets probeer om te draaien naar een doodsverwensing. Dat je geen nier wilt afstaan aan wie dan ook, waarvan ik nog heb gezegd dat ik me niet kon voorstellen dat je dat persoonlijk bedoelde moet je nu niet gaan ombuigen naar een doodsverwensing.
En omdat ik toen zei dat je nogal bot was meende jij meerdere keren te moeten uithalen naar mij, ik voel die behoefte niet fann. Ik heb je gewoon genegeerd. Tot nu even, straks sta je weer op de ignore modus. Dat je in de sc dan uithaalt, alee, maar dat je zelfs naar het topic echte meisjes in de jungle moet komen om een sneer te geven (ik had het over een kreng en jij moest even kwijt 'takes one to know one) maakt je eigenlijk gewoon wat zielig. Hoe gefrustreerd kun je zijnJe vete met Dementor ook, jij bent niet in staat je daar overheen te zetten ofzo. Met mij ook, na één opmerking in de sc van mij blijf jij maar aan de gang met je 'vriendinnen'.
dat is niet waar Deissy betreft mij ieder geval niet, of je nu wel op de BBQ komt of niet niemand is minder bij mij en ik hou niemand een handje boven het hoofd.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef Deisyy het volgende:
Het was een grapje Heksquote:Op maandag 23 mei 2011 14:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet waar Deissy betreft mij ieder geval niet, of je nu wel op de BBQ komt of niet niemand is minder bij mij en ik hou niemand een handje boven het hoofd.
ik praat voor mezelf
quote:
Jaja. Net als die klodder tzaziki zeker.quote:
Volgens mij ging het destijds meer om de zin daarna: En nu over naar iets belangrijkers.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Toverheks het volgende:
en wat ik heel naar vind dat het maar steeds weer moet gaan over de nieren afstaan of niet, ook ik sta niks af en net als FANN heb ik dat ook gezegt, waarom wordt FANN er steeds op aangevallen vraag ik me nu steeds af.
Of een vijver graven?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann moet volgens mij even een weekje gaan schilderen, zou d'r goed doen
Uhm ... Waar wordt ze daar precies 'steeds' op aangevallen? Volgens mij maakt juist zij daar iets veel groters van.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Toverheks het volgende:
en wat ik heel naar vind dat het maar steeds weer moet gaan over de nieren afstaan of niet, ook ik sta niks af en net als FANN heb ik dat ook gezegt, waarom wordt FANN er steeds op aangevallen vraag ik me nu steeds af.
Dzjee, je hoeft er nu ook nog niet mee te beginnen hoor, pas bij de BBQquote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef Kally het volgende:
Weet je hoe moe je arm wordt als je je hand steeds boven iemands hoofd moet houden
Oooh, wat blunt, ja ik weet er lopen er hier wel 1 of 2 rond, maar dan denk ik in 1e instantie toch niet aan Fannquote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat wil je van me weten?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef mootie het volgende:
Volgens mij ging het destijds meer om de zin daarna: En nu over naar iets belangrijkers.
Terrasje doen?quote:
Jonguh, wat weet jij nu van haar zuurgraad, helemaal niets toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Jian het volgende:
Hè gezellig
[..]
Oooh, wat blunt, ja ik weet er lopen er hier wel 1 of 2 rond, maar dan denk ik in 1e instantie toch niet aan Fann![]()
oeps, sorry
Oh. Wachtkamertje doen?quote:
Net zo moe als boven je eigen hoofd?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef Kally het volgende:
Weet je hoe moe je arm wordt als je je hand steeds boven iemands hoofd moet houden
Marrije post het net weer van die nieren dus het blijft aan de gang.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Waar wordt ze daar precies 'steeds' op aangevallen? Volgens mij maakt juist zij daar iets veel groters van.
Is wel goed voor je tietspieren hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net zo moe als boven je eigen hoofd?
alsjeblieft Teunquote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, wat weet jij nu van haar zuurgraad, helemaal niets toch?
Achterlangs, Grieks, Tzatzikiquote:Op maandag 23 mei 2011 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Net als die klodder tzaziki zeker.
Jij snapt mequote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net zo moe als boven je eigen hoofd?
Fann, jij blijft er toch echt zelf in hangen hoor. Echt al weken lang. Doe dat nu eens niet muts. Neem wat afstand, dan valt het allemaal reuze mee. En ik kan het wetenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er wordt nu al gepraat alsof ''het mongooltje'' er zelf niet bij is![]()
Ik ben er nog hoor...
Ik maak niks groter dan het was, dat deed Marrije destijds voor me
en nee Heks ik voel me niet aangevallen daarover nuen dat mogen we
ook zelf weten het was de manier waarop..
Jij weet dat ik heel trots ben op mezelf omdat ik een stok heb gevonden om mee te slaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom je Dementor erbij moet halen is me een raadsel want meer al een geintje of ie
me mist of iets is er al heel lang niet geweest hoor, ik heb al lang geleden eens tegen
Dementor gezegd, toen hij zei lekker rellen met Fann., ach nee joh, dat wordt ook saai
en volgens mij is er daarna ook geen rel meer geweest tussen die Bolle en mij,
ja zo noemde ik hem vroeger en nu ook weer af en toe, en dat hij het grappig vind dat
ik steeds weer teug kom kan ik me best voorstellen, is ook eigenlijk grappig maar met
zo'n post als deze moest ik wel, en toen ik al die opmerkingen van vanmorgen las vond
ik ook dat ik nu wel dat er nu wel een eind aan mocht komen en vandaar dat ik toch weer
even ''langs kwam'' omdat ik weet hoe het er hier aan toe gaat ook als je al weg ben kan je
nog weken soms maanden lang ''grapjes'' over jezelf teruglezen.
En ik weet dat je nu heel trots bent op je post en dat je een stok hebt gevonden om te slaan
met die opmerking 'takes one to know one"maar ten eerste ''kwam'' ik niet naar dat topic
speciaal voor jou, maar ik las even in dat topic en toen ik jouw opmerking zag, maakte ik
inderdaad die opmerking, maar dat was wel NET nadat jij me die loer had willen draaien, want
dat kan je nu wel glashard gaan ontkennen, maar een KUTstreek was het en blijft het,
en dat Teun vindt dat ik dat maar heel snel moet vergeten, en vergelijkt met een note
en dat ik voorasn stond ofzoiets, ach, ik wil er geen kleuterschool van maken hier, maar het lag
op mijn puntje van mijn tong (bij wijze van) om te zeggen dat hij weer vooraan stond om te
roepen dat mijn note om mijn Giraffe plaatje terecht was![]()
tering... speelkwartier uit hier, heb je net overlegd? Ben je trots op jezelf.
Dus Cc had gelijk? Ik ben paranoide![]()
en volgens jou ook nog verzuurd, is goed Marrijeje hebt gelijk.
Blijf de hele boel maar verdraaien zoals het jou uitkomt en ik weet niet wie er nog
meer mee doen of alsnog gezellig bij je aan willen schuiven, maar eh...
ik lees het wel, ik hoop niet nog weken of maanden, de rest zal wel ''achterlangs'' gaan
ook prima doe wat je niet laten kan.
Het zit net even andersquote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Toverheks het volgende:
Och, wie weet, maar ik ben in elk geval een scherp observeerder, maar dat niet alleen, ik zing ook nog als ik daar zin in heb;quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, wat weet jij nu van haar zuurgraad, helemaal niets toch?
Ik praat alleen voor mezelf en ik bekonkel niks achterlangs. Als je mij een pm stuurt, mag je al blij zijn als ik niet vergeet te antwoorden. Dus iedereen is zeker niet iedereen en ik denk eerder nog dat ook dat zich met name in hoofden afspeelt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
Marrije post het net weer van die nieren dus het blijft aan de gang.
en als ik eerlijk ben ik weet er lezen ook sc mensen mee, post dan wat jullie dwars zit, wat iedereen bekonkeld zoals sommige zeggen achter langs.
Dat schrijf ik helemaal niet. Maar ik vind wel dat je wat raar doet, zo ken ik je helemaal nietquote:Op maandag 23 mei 2011 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alsjeblieft Teun![]()
ga je mij nu echt als de verzuurde wegzetten/
tering.........
Uh ja out of the blue want ik reageer nergens op ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Marrije post het net weer van die nieren dus het blijft aan de gang.
en als ik eerlijk ben ik weet er lezen ook sc mensen mee, post dan wat jullie dwars zit, wat iedereen bekonkeld zoals sommige zeggen achter langs.
Ik zat naar je te luisterenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, wie weet, maar ik ben in elk geval een scherp observeerder, maar dat niet alleen, ik zing ook nog als ik daar zin in heb;
En jij?, ga jij nog een beetje
nee nee en nee marrije, je haalt alles weer doorelkaar, ik word er namelijk van beschuldigdquote:Op maandag 23 mei 2011 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij weet dat ik heel trots ben op mezelf omdat ik een stok heb gevonden om mee te slaan?
Waarom zou ik daar trots op zijn? Nee hoor, wel wilde ik daarmee iets laten zien inderdaad en daar hoef ik verder niks voor te doen, dat was een actie van jou en die noem ik even. Dat jij daar weer een excuus voor hebt is jouw ding. Zo hangt het allemaal aan elkaar.
En of ik overlegd heb en wederom trots op mezelf ben? Ik heb het niet overlegd, ik las hier bij en heb meteen hier gereageerd, en nee hoor, dat maakt me geen flinke meid![]()
![]()
Trots vind ik niet het juiste woord, ik vind het eerder allemaal nogal treurig. Dat iets weken of maanden duurt ligt bij jou, jij kunt het niet loslaten. En vandaag wilde ik er eens even op in gaan, omdat je aankwam met een of andere doodsverwensing die ik jou probeer in de schoenen te schuiven en dát is gewoon niet waar. Eigenlijk hoef ik daar verder ook niet op in te gaan want ik neem aan dat de meeste mensen hier gewoon kunnen lezen.
Ik ben er gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je moet wel een heel erg wijs man zijn als je hier nog wat van wil maken. Gert was al een tijdje weg, Pietje gaf er vanmorgen de brui aan. We zijn compleet aan ons lot overgelaten
Ik ben er ook gewoon! Ik weet wat jij weet en jij weet wat ik weet. Maar waarom je niets doet met hetgeen wij weten dat weet ik weer niet, weet je?quote:
ja maar ik vind dit toch niet helemaal ''niks''quote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann joh, wat kan het jou toch rotten wat Disana zegt. Iedereen zegt wel eens wat over iemand hier
Heb jij met Pietje achterlangs zitten roddelen levelen?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben er ook gewoon! Ik weet wat jij weet en jij weet wat ik weet. Maar waarom je niets doet met hetgeen wij weten dat weet ik weer niet, weet je?
Oh nou het ging mij om die doodsverwensing en dat staat los van jou, een of andere gek bij nws deed dat en dat ben jij niet, dus dat schuift ook niemand jou in de schoenen. Waarmee ik wil zeggen: ik schuif jou geen doodsverwensing in de schoenen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee nee en nee marrije, je haalt alles weer doorelkaar, ik word er namelijk van beschuldigd
dat ik Disana stalk, ik begrijp nu dat er ook nog iemand of meerdere mensen zijn die
dat doen (volgens Disana dan) maar ik heb het persoonlijke bericht gekregen dat het
gerucht wordt rondgestrooid dat IK Disana stalk dat heeft dus niets met enige andere
wel of niet bestaande stalkers te maken dat bericht ging over MIJ en IK werd gewaarschuwd
en aangezien ik geen andere aanvaring hier heb gehad dat dat klote nieren gedoe neem
ik aan dat het een soort van aktie is tegen mij of misschien dat dat wel ECHT geloofd wordt
weetikveel hoe jullie inelkaar steken
Ik weet zeker dat ik ook vaak genoeg over de tong ga. Dat is soms irritant, maar het zit je nu al weken en weken dwars. Je hebt jezelf ermee, echt waarquote:Op maandag 23 mei 2011 14:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ik vind dit toch niet helemaal ''niks''
Vul het dan ook niet vanuit zo'n negativisme in. Ik weet dat dat hier een beetje de stiel is. Ruzietjes die jaren moeten voortduren en waar iedereen nog stiekem heel erg mee bezig is, alleen doen ze net alsof van niet. Maar wij weten allemaal beter ...quote:Op maandag 23 mei 2011 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
weetikveel hoe jullie inelkaar steken
Nee dat heb ik rechtstreeks van de rode baron.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij met Pietje achterlangs zitten roddelen levelen?
oke dus het is nu dus duidelijk dat als ik in hetzelfde topic post waar Disana postquote:Op maandag 23 mei 2011 14:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nou het ging mij om die doodsverwensing en dat staat los van jou, een of andere gek bij nws deed dat en dat ben jij niet, dus dat schuift ook niemand jou in de schoenen. Waarmee ik wil zeggen: ik schuif jou geen doodsverwensing in de schoenen.
Vin ik op zich een hele sterke hoor!, ik welquote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann joh, wat kan het jou toch rotten wat Disana zegt.
Heb jij trouwens niet een waarschuwing openstaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij met Pietje achterlangs zitten roddelen levelen?
Vandaag ben je dat nog, maar morgen moet het afgelopen zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oke dus het is nu dus duidelijk dat als ik in hetzelfde topic post waar Disana post
dat ik niet ''stalk'' ? want anders durf ik nergens meer te posten waar iemand heeft
gepost die hier ook post![]()
en ik neem aan dat het ook uit de werled is dat ik dus niet paranoide of verzuurd ben
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oke dus het is nu dus duidelijk dat als ik in hetzelfde topic post waar Disana post
dat ik niet ''stalk'' ? want anders durf ik nergens meer te posten waar iemand heeft
en ik neem aan dat het ook uit de werled is dat ik dus niet paranoide of verzuurd ben
Ja, maar wat mij betreft geldt dat voor Disana ook. M.a.w., wat kan het Disana rotten wat derden over haar zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Vin ik op zich een hele sterke hoor!, ik wel
That's the spiritquote:Op maandag 23 mei 2011 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij betreft geldt dat voor Disana ook. M.a.w., wat kan het Disana rotten wat derden over haar zeggenDat is voor mij gelijk.
dat andere stalkverhaal weet ik ook niks vanquote:Op maandag 23 mei 2011 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dat hele stalkverhaal nog nooit gehoord voordat jij er zelf mee kwam.
Praat mij maar even bij, want ik kan je weer eens niet volgenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij trouwens niet een waarschuwing openstaan?
Reminder?
ja zelfs daar lees ik wel eens en ik dacht heeeeeeeee ik zie Heks haar sprei helemaal nietquote:Op maandag 23 mei 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij stalkt mij wel, ik zag je in het brei je gezellig mee topic, en Spuitje ook wat doen jullie daar
en ik stalk jou weer in het Watluisterjenu Topic
dat laat ik in het middenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:en ik neem aan dat het ook uit de werled is dat ik dus niet paranoide of verzuurd ben
Jij mocht terugkomen onder bepaalde voorwaarden. Die schijn je dus weer eens vergeten te zijn en het was een voorwaarde dat je dat zou onthouden. Tijd om de rode baron maar eens te PM'en.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Praat mij maar even bij, want ik kan je weer eens niet volgen
hahaha vond het juist grappig denk je wilt me gefreubel op de voet volgen en toen zag ik Spuitje er ook denk leukquote:Op maandag 23 mei 2011 14:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja zelfs daar lees ik wel eens en ik dacht heeeeeeeee ik zie Heks haar sprei helemaal niet
vuile stalkert dat ik ben
Misschien moet je die bron eens kritisch onder de loep nemen en niet alles voor waarheid aannemen, met alle wantrouwen die daarbij komt kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat andere stalkverhaal weet ik ook niks van![]()
alleen dat ik zelf een waarschuwing kreeg dat dat gerucht over mij verspreid werd door ???
ik durf niks meer in te vullen... doe jij het hem maar
enne nee DM kan je niet dichtpleuren, PM wel, dus als ik zulke dingen hoor kan
ik daar zelf niets aan doen
ja sluit die hap maar want ik ben het wel een beetje beuquote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat laat ik in het midden
[..]
![]()
Nou. . .Ik ben het wel een beetje eens met Teun, ik vind je ook wat veranderd. Met verzuurd bedoel ik dat je echt lang door blijft gaan over iets, maar goed, als je dit nu wilt afsluiten dan doe ik met je mee.
Lekker die zure sloot van je!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja sluit die hap maar want ik ben het wel een beetje beu
als ik het voor je mag invullen Cc,quote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je die bron eens kritisch onder de loep nemen en niet alles voor waarheid aannemen, met alle wantrouwen die daarbij komt kijken.
Mijn pm staat gewoon open, maar ik krijg nooit dat soort roddels, ook niet via dm. Ik denk dat men inmiddels wel weet dat ik daar niet in geïnteresseerd ben. Omdat ik te laks ben om te reageren.
Misschien kun je die voorwaarden nog even noemen, want ik heb ze toch echt niet meegekregenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij mocht terugkomen onder bepaalde voorwaarden. Die schijn je dus weer eens vergeten te zijn en het was een voorwaarde dat je dat zou onthouden. Tijd om de rode baron maar eens te PM'en.
ga je huiswerk maken kleinequote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik het voor je mag invullen Cc,
inmiddels wel weet dat ik daar niet in geïnteresseerd ben (een citaat van jou...............)
nee omdat jij het bam gewoon alles open en bloot hier zegt en dat zijn toch weinig mensen die open en eerlijk gewoon alles posten
Neem rustig je tijdquote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even inloggen op mijn blauwe account en dan naar de uni.
ik zeg net dat ik er al 1 hebquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij mocht terugkomen onder bepaalde voorwaarden. Die schijn je dus weer eens vergeten te zijn en het was een voorwaarde dat je dat zou onthouden. Tijd om de rode baron maar eens te PM'en.
Ik wil wel rellen met je hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, 't is weer vrede geloof ik. Tot morgenmiddag of zo
Ah joh, laat die knul lekker gaan. Hij zit alleen wat te stoken en te zuigen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hier ben ik klaar mee, blijf niet vriendelijk bezig D-K hou nu eens op je wilt Teun een ban aansmeren lijkt wel,
Had dat maar gedaan voor je mijn naam noemdequote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je nu is het al dag 3 dat ik me mateloos erger aan sommige ik zeg aju met mijn bezemsteel voor even want dit draait echt uit op oorlog heb daar geen zin in om dingen te gaan roepen waar ik andere mensen mee kwets.
allemaal een fijne middag nog
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef Copycat het volgende:
En wat, for fuck's sake, is een aansluting?
Whut? Waar?quote:
Aansluting. Jonguh, doe niet net alsof ík raar praat ofzo!quote:
Daar weet jij echt helemaal niets van, want je leest niet mee zei D_Kquote:Op maandag 23 mei 2011 15:06 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn allemaal werkelijk waar zo gek als een deur![]()
![]()
En daarmee ben ik even totaal klaar..
.Met iedereen![]()
Groetjes,
Laysa
ik dacht dat jij niks geloofde wat dk zeiquote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar weet jij echt helemaal niets van, want je leest niet mee zei D_K![]()
![]()
Dank je voor de scherpe observatie....Tjongequote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Copycat het volgende:
Brandje geblust, spuit elf sputtert nog even na.
Ik wilde weten waar de sletten warenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aansluting. Jonguh, doe niet net alsof ÃÂÂk raar praat ofzo!
Je kunt de klok erop gelijk zetten.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:06 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn allemaal werkelijk waar zo gek als een deur![]()
![]()
En daarmee ben ik even totaal klaar..
.Met iedereen![]()
Groetjes,
Laysa
Heeft hiet niet iets met een betaling te maken?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aansluting. Jonguh, doe niet net alsof ík raar praat ofzo!
Ik geloof altijd alles wat hij zegtquote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niks geloofde wat dk zei![]()
Die zit in de TT! Of op de bank, volgens Marrije.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit in de TT! Of op de bank, volgens Marrije.
De aller- allergrootste zuiger zit bij jou thuis op de bankquote:Op maandag 23 mei 2011 15:12 schreef Laysa het volgende:
och germ....![]()
ja oww ik mag niks zeggen over het domme gelul van alle dagen...das alleen maar voor de....Vul zelf maar in...
Dr is geen flikker meer aan om hier te posten...
vandaar mijn minimale bijdrage van vandaag...
En je mag nog heel kinderachtig even proberen te zuigen...maar toedels...ik kom wel weer kijken als het weer leuk kan
Ik ben alleen de slet van Kally hoor!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
De sletjes van Tal nemen hier de tent over
Ja sorry ik heb een levenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef Copycat het volgende:
Niemand die zegt dat jij niks mag zeggen. Zou ook een beetje raar zijn. Het kwam er nu alleen een beetje als mosterd na de maaltijd achteraan. En dat mag toch ook -schertsend- gezegd worden?
Velen lijken hier zaken veel harder op te pakken dan dat ze bedoeld zijn.
Met jou heb ik ook nog een appeltje te schillen!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is iedereen nou eindelijk klaar met iedereen? Nee he.
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben alleen de slet van Kally hoor!
Ik met jou een beschuitje te eten, ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef Copycat het volgende:
Met jou heb ik ook nog een appeltje te schillen!
Ik ben nooit klaar met mijn sletquote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee hoor, ik volg alleen Kallyquote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
De sletjes van Tal nemen hier de tent over
Daarom. Maar niet alles is als een sneer bedoeld.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef Laysa het volgende:
Ja sorry ik heb een leven![]()
de boodschappen komen niet vanzelf het huis in...maar dat weet jij ook wel
sjezus ik zat effe in mijn Bio topic...quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De aller- allergrootste zuiger zit bij jou thuis op de bank
Je bent de hamburger gepasseerdquote:Op maandag 23 mei 2011 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik met jou een beschuitje te eten, ofzo.
Met appelstroop!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik met jou een beschuitje te eten, ofzo.
Die heeft niet eens een piemel! Ik ben de grootste zuiger dus kom maar eens hier jongeman!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben alleen de slet van Kally hoor!
MEEEHHHHHquote:Op maandag 23 mei 2011 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft niet eens een piemel! Ik ben de grootste zuiger dus kom maar eens hier jongeman!
Je bent als de politie Piet. Als iedereen doodmoe van de strijd tegen de touwen aanhangt kom je vragen of het klaar isquote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
been there done thatquote:
Begin nou niet met vergelijkingen, de laatste keer.......quote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je bent als de politie Piet. Als iedereen doodmoe van de strijd tegen de touwen aanhangt kom je vragen of het klaar is![]()
Piet Politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |