thnx en teun ook thnxquote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, ik vind italie een heerlijk vakantieland.
Fijne vakantie gomi.
Zo denk ik er al een paar jaar over om homo te wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Jian het volgende:
En toch zit ik er al een paar dagen over te denken om Griek te worden
yeah lekker weer, geld toe krijgen en terugbetalen? ah zien we tzt welquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Jian het volgende:
Wat let je?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef Jian het volgende:
Dat is 'mquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lekker weer, geld toe krijgen en terugbetalen? ah zien we tzt wel
van de week was t geen denken maar doen he toen we elkaar in die darkroom tegenkwamenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo denk ik er al een paar jaar over om homo te worden
Mmm ja daar zie ik nu net het voordeel niet zo vanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo denk ik er al een paar jaar over om homo te worden
Hij was wel zo dark dat jij niet na kunt vertellen wie aan je piemel zat te lurkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
van de week was t geen denken maar doen he toen we elkaar in die darkroom tegenkwamen
We hebben het hier over aansluiting en contact, dus 't magquote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm ja daar zie ik nu net het voordeel niet zo vanof je moet een oogje op Pietje hebben natuurlijk
![]()
(o nee, tis vrede vanavond, sorry)
die smiley zegt genoeg hequote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij was wel zo dark dat jij niet na kunt vertellen wie aan je piemel zat te lurken
Als het onweert kruipt ie volgens mij altijd in zijn bench, dat geeft m een veilig gevoelquote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is Pietje eigenlijk. Het begon vanmorgen te donderen en we hebben hem niet meer teruggezien.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het onweert kruipt ie volgens mij altijd in zijn bench, dat geeft m een veilig gevoel
eh zo een kopje koffie?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg een eerlijk Gomi, zou je nu nooit eens lekker aan zo'n ding willen sabbelen
Ok, dan houden we het de volgende keer bij koffiequote:Op maandag 23 mei 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
eh zo een kopje koffie?
en nee dat andere totaal niet nee
yeah goed plan idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, dan houden we het de volgende keer bij koffie
Echte doorzetters zijn jullie ook niet...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah goed plan idd.
zo dat was ff kortstondig proberen om homo te zijn, zijn we niet voor in de wieg gelegd geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |