quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef leeell het volgende:
misselijkmakend, zulke lui moeten achter slot en grendel
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef Tja..1986 het volgende:
Samenvatting van wat er op de filmpjes gebeurt?
Of je neemt even 2 minuten de moeite, maarja.. gedrag van deze mevrouw doet vermoeden dat er inscest gaande is maar net niet genoeg om haar op te pakken...quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef Tja..1986 het volgende:
Samenvatting van wat er op de filmpjes gebeurt?
O ik las dat het flimpje offline was gehaald, sorry hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Of je neemt even 2 minuten de moeite, maarja.. gedrag van deze mevrouw doet vermoeden dat er inscest gaande is maar net niet genoeg om haar op te pakken...
Toch wel heel tekenend vaak zulke dingen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dat kind heeft een tijd geleden de volgende video geupload, niet echt heel gelukkig, ookal is er weinig uit op te maken.
Ja maar hoe?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:21 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Maar even serieus, kan niet iemand dit ff bij de FBI indienen ofzo? Dit is toch ziek...
Moeder gefilmd door zoon in badquote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Link ook even naar mijn topic wil je.
Ik las trouwens dat er al mensen zijn geweest die contact hebben gezocht met Canadese autoriteiten.
Nou ja, incest vooralsnog niet, maar je kan een moeder die zichzelf op seksuele wijze laat vastleggen op video door haar zoon toch wel ergens op pakken? Emotionele schade, wat dan ook. Hoop ik dan maar. Die moeder mankeert echt wel iets.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Of je neemt even 2 minuten de moeite, maarja.. gedrag van deze mevrouw doet vermoeden dat er inscest gaande is maar net niet genoeg om haar op te pakken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |