Hm, wat voor workshops geef je?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
Soms vind ik Singles zo leerzaam en verhelderend. Een soort groepstherapie, maar dan leuker.
Nou. Poehquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
Soms vind ik Singles zo leerzaam en verhelderend. Een soort groepstherapie, maar dan leuker.
Zeg, wij hebben anders wel geleerd dat wij samen een keer drankjes gaan doen en vrouwen schaamteloos beoordelen en naroepen.quote:
Ja, was het net aant lezen. Ziek eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Maar ja, het kan altijd erger: Opa zegt seksbommetje tegen kleindochter
Doe je dat niet sowieso dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wij hebben anders wel geleerd dat wij samen een keer drankjes gaan doen en vrouwen schaamteloos beoordelen en naroepen.
Das waarquote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wij hebben anders wel geleerd dat wij samen een keer drankjes gaan doen en vrouwen schaamteloos beoordelen en naroepen.
Tot op heden nog niet met Barb.quote:
Niks wat je met een 'joh kutwijf, waar bemoei je je mee?' niet kan pareren.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar nou heeft er nog niemand iets gezegd over het niet mogen installeren van whatsapp door mn vriendin!
Ik vind dat echt erg ver gaan...
Ja., dat is schandalig, hij is een eikel en ze moet bij hem weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar nou heeft er nog niemand iets gezegd over het niet mogen installeren van whatsapp door mn vriendin!
Wel als ik samen met hem wil naroepen.quote:
Uiteraard. Maar het is de combinatie van ons die van schaamteloos en stijlloos gedrag een opvoering, Shakespeare waardig, maken.quote:
Daar zie ik mezelf ook wel voor aan. Ik heb alleen geen kleinkinderen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Maar ja, het kan altijd erger: Opa zegt seksbommetje tegen kleindochter
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zie ik mezelf ook wel voor aan. Ik heb alleen geen kleinkinderen.
Totdat ik de OP half doorlas trouwens.Dat vind ik dan weer ver gaan.
Ik word er altijd vrolijk van als mannen me naroepenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is de combinatie van ons die van schaamteloos en stijlloos gedrag een opvoering, Shakespeare waardig, maken.
"I insult and degrade women. Therefore, I am!"quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Uiteraard. Maar het is de combinatie van ons die van schaamteloos en stijlloos gedrag een opvoering, Shakespeare waardig, maken.
dat spreekt zo voor zich, da's de moeite van het reageren niet waard.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat zal jij soppen dan als je ons tegenkomt terwijl wij op het terras zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word er altijd vrolijk van als mannen me naroepen
Maarja, ik ben dan ook een aandachtshoer
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"I insult and degrade women. Therefore, I am!"
Ik hoop het niet. Straks glij ik nog uitquote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jij soppen dan als je ons tegenkomt terwijl wij op het terras zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |