Trusten Cobraquote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maffen.
Maar voor ik ga;
Lieve Maitje. Vast van harte gefeliciteerd!![]()
Lan partyquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
Dat moet een geintje zijn! "jullie jongelui" feesten toch niet voor 2300?
Mooi ding heb je gekocht. Mijn broer heeft een R6 gekocht dit weekend.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef Bouke-p het volgende:
Alles <1000cc is voor mietjesdus geen zundapp ofzo
Statistiekquote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef Braamyo het volgende:
hehe, voor welk tentamen ben je bezig
Enne... yes mijn brief is eindelijk klaar... hele avond aan gewerkt, maar af is af... pffff 3 kantjes met de moeilijkste tekst ooit
Ronnie Tober tasjequote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wie van de jonge garde die afk. nog kent
Haha hij was benieuwd dus ik geef andwoordquote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef Braamyo het volgende:
ow lol was het een vraag xD
Dat antwoord had ik ook nog wel geweten, nja, achteraf gepraat.
ik ben slapen, trusten iedereen !
Lan partyquote:
Same here! (niet nadat ik Maitje gefeliciteerd heb via Twitter en FB natuurlijkquote:
De vraag is nu nog; waaróm heet hij zoquote:
handtasjes zijn voor vrouwen en homo's maar omdat homohandtas niet mag van eenofandere comissie hebben ze het het Ronnie tober tasje genoemt om het toch in de gay-scene te houden?quote:
Ik noem die gare homo tasjes (die onze medelanders vaak om hebben) gewoon "manbags". Maar dat spreek ik dan gewoon nichterig uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
handtasjes zijn voor vrouwen en homo's maar omdat homohandtas niet mag van eenofandere comissie hebben ze het het Ronnie tober tasje genoemt om het toch in de gay-scene te houden?hohato klinkt ook wel geinig
@lotusss je was laat ik precies om 12uur :p
Ik vind het heus wel leuk voor hem, maar vaak zijn de gevolgen van een ongeluk met een motorrijder toch wat erger dan met een auto.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:14 schreef Bouke-p het volgende:
@Ella
Waarom vind je het niet leuk dat je broer motor rijd? Ik snap echt dat hele bange erachter niet, mits je een goed pak hebt en een klein beetje je verstand gebruikt is dr niks aan de hand.
We stappen masaal in kleine autotjes waarbij je geen schijn van kans hebt bij een kop/staart botsing, bellen allemaal handheld in de auto, doen de administratie in de auto maar motorrijden is gevaarlijk....?
Wat een dom naief gelul zeg. Ten eerste, een goed pak gaat echt niet in alle gevallen jouw leven redden. Het is niet zo'n zelfde schild als dat Batfink heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:14 schreef Bouke-p het volgende:
@Ella
Waarom vind je het niet leuk dat je broer motor rijd? Ik snap echt dat hele bange erachter niet, mits je een goed pak hebt en een klein beetje je verstand gebruikt is dr niks aan de hand.
We stappen masaal in kleine autotjes waarbij je geen schijn van kans hebt bij een kop/staart botsing, bellen allemaal handheld in de auto, doen de administratie in de auto maar motorrijden is gevaarlijk....?
Wat ben je toch weer heerlijk eloquent bezigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat een dom naief gelul zeg. Ten eerste, een goed pak gaat echt niet in alle gevallen jouw leven redden. Het is niet zo'n zelfde schild als dat Batfink heeft.
[ afbeelding ]
Ten tweede, je kunt over nog zoveel gezond verstand denken te beschikken, dat betekent niet dat ALLE andere mensen op de weg dat ook hebben.
En spreek voor jezelf aangaande kleine auto's. Ik rij niet in kleine kut auto's. Da's voor homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |