quote:Dat soort zaken moeten eik ook de papa's oplossen
Op woensdag 31 juli 2002 01:15 schreef Ectholian het volgende:
Hm. Ik moet opeens denken aan vroeger...
Toen ik een jaar of zes was denk ik. Midden in de winter
(de winters waren toen ook ECHT koud) was ik net in bad
geweest. De verwarming stond dus ook voluit ivm winter. En dat is een centrale verwarming en die werd knap heet. Ik me afdrogen, wil ik me omdraaien... wat gebeurd er nou... m'n Flipje was toen net lang genoeg om met de top tegen de verwarming te klappen. Ik stond er gewoon met m'n domme kop tegenaan...Ik heb er toen heel wat scheldwoorden bij verzonnen/geleerd..
Maar toen kwam het gaasje van mamma erbij.. met de oude PRIKKENDE jodium.. godgloeiende dat wil je ook niet meemaken
quote:ik ken ook een gast die had een keer beide polsen gebroken, toen moest zn moeder zijn lul vasthouden als ie moest zeiken
Op donderdag 01 augustus 2002 15:47 schreef Catootje het volgende:[..]
Dat soort zaken moeten eik ook de papa's oplossen
AUWWWW MAMAAAAA!!!!
dan voel je je ook best debiel denk ik
quote:Ieks...IIIEEEEKSS!! Oww, neeeeeeee (dat lijkt me heeel erg..)
Op donderdag 01 augustus 2002 15:50 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ik ken ook een gast die had een keer beide polsen gebroken, toen moest zn moeder zijn lul vasthouden als ie moest zeiken
dan voel je je ook best debiel denk ik
Toevoeging: ik moet ineens denken: zij voor hebm richten, de laatste druppeltjes afschudden *onder tafel ligt van het lachen*
quote:je praat toch niet uit ervaring he...
Op donderdag 01 augustus 2002 15:53 schreef Ectholian het volgende:
Het wordt pas echt debiel als je moeder je dan moet rukken
quote:Weet je hoe ONGELOVELIJK PIJN het doet om met een stijve lul te pissen? Mijn god
Op vrijdag 19 juli 2002 01:18 schreef WarMaster het volgende:[..]
Dude! Ik zou onder een tegel willen kruipen en nooit meer er onder vandaan komen als ik jou was
Anyhow ken je de 90/45/45 stand niet om te pissen met een paal?Gewoon op de plee met je ene hand tegen de muur steunen waarmee je een hoek van 45 graden met de vloer maakt. Met de andere hand buig je zo goed en kwaad als het kan je leuter richting pot. En dan persen maar.
quote:Nee hoor.. wees niet bang
Op donderdag 01 augustus 2002 15:54 schreef piere het volgende:[..]
je praat toch niet uit ervaring he...
Kheb trouwens ook nog niet m'n pols(en) gebroken
Daarna even naar de badkamer, ff de boel schoonmaken voor je gaat slapen. Je kijkt naar beneden en denkt oh my god...
Alsof je een schaap geslacht hebt net...
quote:Op zich het zeiken zelf met een stijve doet niet zeer alleen geeft het zo'n bende!
Op donderdag 01 augustus 2002 17:16 schreef Buggle het volgende:[..]
Weet je hoe ONGELOVELIJK PIJN het doet om met een stijve lul te pissen? Mijn god
quote:Hahah, ik ook ja
Op vrijdag 02 augustus 2002 05:14 schreef batje het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog regelmatig spontaan in de lach schiet van de frikadel met pindakaas
quote:okay, was maar een vragie
Op donderdag 01 augustus 2002 18:28 schreef Ectholian het volgende:[..]
Nee hoor.. wees niet bang
Kheb trouwens ook nog niet m'n pols(en) gebroken
Op m'n gemakske aan het plassen, tot de zwaartekracht zijn werk begon te doen, zijn kracht richtend op de WC-bril.
Met een acceleratie van 9.81 meter per seconde donderde deze WC-bril in kwestie op mijn leutertje... AU!
Ik dus al bloedend naar de dokter, mammie in paniek...
Dokter in paniek... Ik zie z'n trillende handjes nog voor me, hechtpleistertje paraat...
Maar helemaal goedgekomen
Klein litteken (4 cm, ahem) eraan overgehouden .. Niets verloren...
quote:En dat post je om 6 uur smorgens op zondag ?!?!?!
Op zondag 04 augustus 2002 06:01 schreef IliasX het volgende:
Ik was vijf ofsow ..[...knip...]
quote:Jij had toen je 5 al een henkie van minimaal 4cm en je was ondertussen zo klein dat je net precies met je henkie over de rand kon kijken
Op zondag 04 augustus 2002 06:01 schreef IliasX het volgende:
Ik was vijf ofsow ..Op m'n gemakske aan het plassen, tot de zwaartekracht zijn werk begon te doen, zijn kracht richtend op de WC-bril.
Met een acceleratie van 9.81 meter per seconde donderde deze WC-bril in kwestie op mijn leutertje... AU!
Ik dus al bloedend naar de dokter, mammie in paniek...
Dokter in paniek... Ik zie z'n trillende handjes nog voor me, hechtpleistertje paraat...
Maar helemaal goedgekomen
Klein litteken (4 cm, ahem) eraan overgehouden .. Niets verloren...
Vast
quote:gisterenavond nog moeten doen
Op donderdag 01 augustus 2002 17:16 schreef Buggle het volgende:[..]
Weet je hoe ONGELOVELIJK PIJN het doet om met een stijve lul te pissen? Mijn god
sta je meteen 5 minuten te zeiken omdat er allemaal van die rare beknellingen inzitten als je hem naar beneden moet houden om niet onder je eigen neus in te zeiken
IN DE LACH SCHIETEN! (over het algemeen de vrouw ofcourse)
dan is het over hoor.... alle concentratie weg
quote:Dat vind ik persoonlijk wel héle vieze praat hoor, maar er van klaarkomen.... nah.
Op vrijdag 21 juni 2002 11:09 schreef B4ron het volgende:
Hij raakt dus een beetje in panniek en stamelt uit: "uhm, ja uhm, *zware stem* frikadel met pindakaas."
Zat 'n paar jaar terug op school in de wiskundeles. Was best interessant, zat aandachtig te kijken, maar ik moest halverwege de les plassen. Dus ik ging, lekker leegzeiken in het urinior, heerlijk gevoel altijd als je *echt* moet.
Ik zat met m'n gedachten nog helemaal bij de wiskunde, wou ook vlot terug, dus lette niet zo op wat ik deed. Kneep af, maar toen ik m'n leuter weer terug in m'n broek stopte vergat ik m'n voorhuid weer over m'n eikel te duwen, wat me niet direct opviel, ik draag altijd boxershorts.
Dus ik loop terug naar de klas, ging zitten, en merkte het meteen: m'n (strakke) spijkerbroek spande zich aan, en *auw!*, m'n eikel. Hoe ik ook draaide of keerde, comfortabel was het absoluut niet. Alleen languit onderuit zitten viel enigzins te houden, maar dat is zo lastig aantekeningen maken. Heb de laatste 20 minuten met 'n verkrampte kop gezeten, ben daarna snel weer naar de wc gerend
Wijze les: neem altijd de tijd om het plas-ritueel goed af te sluiten
Was aan 't sparren, ik had m'n toque om. We stonden tegenover elkaar, ik maakte een linkse cirkeltrap en wou doordraaien om nog een tweede trap te maken. Of althans, dat was het plan, de uitvoering was belabberd en ik verloor m'n gewicht, kwam met m'n linkervoet rechts neer en stond dus omgekeerd.
M'n tegenstander, die de trap ontweken had, kwam meteen terug met 'n cirkeltrap gericht op m'n bovenbeen.. Maar ik zakte wat door m'n knieën en boog wat voorover om m'n evenwicht te hervinden (ging ontzettend snel), hij schopte tussen m'n benen precies tegen de *onderkant* van m'n toque aan, de kracht erop ging precies langs m'n lichaam ipv ertegenaan, dus in plaats van dat de toque op m'n bekken afketste, schoot 'ie omhoog... Dan werkt 't als een soort ballenknijper, AUW!!
quote:Die groeit niet mee dan? Volgens mij is het zo dat als je een litteken oploopt, en als vervolgens dat stuk huid gaat groeien, dat dan het litteken mee uitzet.
Op zondag 04 augustus 2002 15:45 schreef RDV het volgende:[..]
Jij had toen je 5 al een henkie van minimaal 4cm en je was ondertussen zo klein dat je net precies met je henkie over de rand kon kijken
Vast
*en anders niet zo zeuren over details, laat men lekker hun verhaal houden. Als we er maar om kunnen lachen toch Have a bit fun in life.
Maar op zich wel tof dat ie nu al weet waar ie z'n toekomstige piercing zal zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |