abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5230161
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 01:15 schreef Ectholian het volgende:
Hm. Ik moet opeens denken aan vroeger...
Toen ik een jaar of zes was denk ik. Midden in de winter
(de winters waren toen ook ECHT koud) was ik net in bad
geweest. De verwarming stond dus ook voluit ivm winter. En dat is een centrale verwarming en die werd knap heet. Ik me afdrogen, wil ik me omdraaien... wat gebeurd er nou... m'n Flipje was toen net lang genoeg om met de top tegen de verwarming te klappen. Ik stond er gewoon met m'n domme kop tegenaan...

Ik heb er toen heel wat scheldwoorden bij verzonnen/geleerd..

Maar toen kwam het gaasje van mamma erbij.. met de oude PRIKKENDE jodium.. godgloeiende dat wil je ook niet meemaken

Dat soort zaken moeten eik ook de papa's oplossen AUWWWW MAMAAAAA!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5230183
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 15:47 schreef Catootje het volgende:

[..]

Dat soort zaken moeten eik ook de papa's oplossen AUWWWW MAMAAAAA!!!!

ik ken ook een gast die had een keer beide polsen gebroken, toen moest zn moeder zijn lul vasthouden als ie moest zeiken

dan voel je je ook best debiel denk ik

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5230193
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 15:50 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

ik ken ook een gast die had een keer beide polsen gebroken, toen moest zn moeder zijn lul vasthouden als ie moest zeiken

dan voel je je ook best debiel denk ik

Ieks...IIIEEEEKSS!! Oww, neeeeeeee (dat lijkt me heeel erg..)

Toevoeging: ik moet ineens denken: zij voor hebm richten, de laatste druppeltjes afschudden *onder tafel ligt van het lachen*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5230223
Het wordt pas echt debiel als je moeder je dan moet rukken
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
  donderdag 1 augustus 2002 @ 15:54:24 #105
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5230248
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 15:53 schreef Ectholian het volgende:
Het wordt pas echt debiel als je moeder je dan moet rukken
je praat toch niet uit ervaring he...
fok you ja!
  donderdag 1 augustus 2002 @ 17:16:26 #106
12851 Buggle
The saga continues...
pi_5231284
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 01:18 schreef WarMaster het volgende:

[..]

Dude! Ik zou onder een tegel willen kruipen en nooit meer er onder vandaan komen als ik jou was

Anyhow ken je de 90/45/45 stand niet om te pissen met een paal?

Gewoon op de plee met je ene hand tegen de muur steunen waarmee je een hoek van 45 graden met de vloer maakt. Met de andere hand buig je zo goed en kwaad als het kan je leuter richting pot. En dan persen maar.

Weet je hoe ONGELOVELIJK PIJN het doet om met een stijve lul te pissen? Mijn god
"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
pi_5231935
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 15:54 schreef piere het volgende:

[..]

je praat toch niet uit ervaring he...

Nee hoor.. wees niet bang

Kheb trouwens ook nog niet m'n pols(en) gebroken

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 03:46:22 #108
6871 cruesli
lekker met yoghurt
pi_5238167
Wat dacht je dan van met een meid naar bed gaan die ongesteld is? (wel met condoom, thank god )

Daarna even naar de badkamer, ff de boel schoonmaken voor je gaat slapen. Je kijkt naar beneden en denkt oh my god...

Alsof je een schaap geslacht hebt net...

"Roses are red, violets are blue, I'd fuck anything sooner than you..."
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 05:14:29 #109
17183 batje
met vleugeltjes
pi_5238370
Ik moet bekennen dat ik nog regelmatig spontaan in de lach schiet van de frikadel met pindakaas
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 09:10:40 #110
19275 Beekje
stille wateren...
pi_5238782
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 17:16 schreef Buggle het volgende:

[..]

Weet je hoe ONGELOVELIJK PIJN het doet om met een stijve lul te pissen? Mijn god

Op zich het zeiken zelf met een stijve doet niet zeer alleen geeft het zo'n bende!
Maar als je een stijve naar beneden de pot in moet richten is niet prettig nee
Nog een ander standje dan de 90-45-45 die eerder beschreven werd, is de handstand!
Heb ik gehoord van de broer van bassie die is acrobaat
ervaren is geloven...
pi_5238866
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 05:14 schreef batje het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog regelmatig spontaan in de lach schiet van de frikadel met pindakaas
Hahah, ik ook ja
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 10:30:27 #112
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5239387
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 18:28 schreef Ectholian het volgende:

[..]

Nee hoor.. wees niet bang

Kheb trouwens ook nog niet m'n pols(en) gebroken

okay, was maar een vragie
fok you ja!
  zondag 4 augustus 2002 @ 06:01:48 #113
14609 IliasX
Mel in ore, fel in corde
pi_5259543
Ik was vijf ofsow ..

Op m'n gemakske aan het plassen, tot de zwaartekracht zijn werk begon te doen, zijn kracht richtend op de WC-bril.

Met een acceleratie van 9.81 meter per seconde donderde deze WC-bril in kwestie op mijn leutertje... AU!

Ik dus al bloedend naar de dokter, mammie in paniek...

Dokter in paniek... Ik zie z'n trillende handjes nog voor me, hechtpleistertje paraat...

Maar helemaal goedgekomen

Klein litteken (4 cm, ahem) eraan overgehouden .. Niets verloren...

Aaltje, de volmaakte en zuinige Keukenmeid
  zondag 4 augustus 2002 @ 15:07:15 #114
11782 mad26
--==geen==--
pi_5261165
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 06:01 schreef IliasX het volgende:
Ik was vijf ofsow ..

[...knip...]

En dat post je om 6 uur smorgens op zondag ?!?!?!
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
  zondag 4 augustus 2002 @ 15:45:07 #115
22495 RDV
Ik was hier
pi_5261370
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 06:01 schreef IliasX het volgende:
Ik was vijf ofsow ..

Op m'n gemakske aan het plassen, tot de zwaartekracht zijn werk begon te doen, zijn kracht richtend op de WC-bril.

Met een acceleratie van 9.81 meter per seconde donderde deze WC-bril in kwestie op mijn leutertje... AU!

Ik dus al bloedend naar de dokter, mammie in paniek...

Dokter in paniek... Ik zie z'n trillende handjes nog voor me, hechtpleistertje paraat...

Maar helemaal goedgekomen

Klein litteken (4 cm, ahem) eraan overgehouden .. Niets verloren...

Jij had toen je 5 al een henkie van minimaal 4cm en je was ondertussen zo klein dat je net precies met je henkie over de rand kon kijken

Vast

Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
pi_5261449
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 17:16 schreef Buggle het volgende:

[..]

gisterenavond nog moeten doen

sta je meteen 5 minuten te zeiken omdat er allemaal van die rare beknellingen inzitten als je hem naar beneden moet houden om niet onder je eigen neus in te zeiken

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zondag 4 augustus 2002 @ 15:51:54 #117
15923 Sh4keM
aei gamisu
pi_5261450
tis misschien niet echt een blooper, maar t kan je sex prima verstoren..

IN DE LACH SCHIETEN! (over het algemeen de vrouw ofcourse)

dan is het over hoor.... alle concentratie weg

maandag 5 augustus 2002 @ 01:06:26 #118
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5266542
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 11:09 schreef B4ron het volgende:
Hij raakt dus een beetje in panniek en stamelt uit: "uhm, ja uhm, *zware stem* frikadel met pindakaas."
Dat vind ik persoonlijk wel héle vieze praat hoor, maar er van klaarkomen.... nah.

Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
  maandag 5 augustus 2002 @ 01:38:43 #119
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_5266836
Heeft niets met sex te maken, maar wel pijnlijk.

Zat 'n paar jaar terug op school in de wiskundeles. Was best interessant, zat aandachtig te kijken, maar ik moest halverwege de les plassen. Dus ik ging, lekker leegzeiken in het urinior, heerlijk gevoel altijd als je *echt* moet.

Ik zat met m'n gedachten nog helemaal bij de wiskunde, wou ook vlot terug, dus lette niet zo op wat ik deed. Kneep af, maar toen ik m'n leuter weer terug in m'n broek stopte vergat ik m'n voorhuid weer over m'n eikel te duwen, wat me niet direct opviel, ik draag altijd boxershorts.

Dus ik loop terug naar de klas, ging zitten, en merkte het meteen: m'n (strakke) spijkerbroek spande zich aan, en *auw!*, m'n eikel. Hoe ik ook draaide of keerde, comfortabel was het absoluut niet. Alleen languit onderuit zitten viel enigzins te houden, maar dat is zo lastig aantekeningen maken. Heb de laatste 20 minuten met 'n verkrampte kop gezeten, ben daarna snel weer naar de wc gerend

Wijze les: neem altijd de tijd om het plas-ritueel goed af te sluiten

Down[br]Under
  maandag 5 augustus 2002 @ 02:06:17 #120
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_5267042
Nog 'n vechtsport-incidentje.

Was aan 't sparren, ik had m'n toque om. We stonden tegenover elkaar, ik maakte een linkse cirkeltrap en wou doordraaien om nog een tweede trap te maken. Of althans, dat was het plan, de uitvoering was belabberd en ik verloor m'n gewicht, kwam met m'n linkervoet rechts neer en stond dus omgekeerd.

M'n tegenstander, die de trap ontweken had, kwam meteen terug met 'n cirkeltrap gericht op m'n bovenbeen.. Maar ik zakte wat door m'n knieën en boog wat voorover om m'n evenwicht te hervinden (ging ontzettend snel), hij schopte tussen m'n benen precies tegen de *onderkant* van m'n toque aan, de kracht erop ging precies langs m'n lichaam ipv ertegenaan, dus in plaats van dat de toque op m'n bekken afketste, schoot 'ie omhoog... Dan werkt 't als een soort ballenknijper, AUW!!

Down[br]Under
  maandag 5 augustus 2002 @ 02:06:43 #121
10870 Ikke333
Happy new year!
pi_5267045
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 15:45 schreef RDV het volgende:

[..]

Jij had toen je 5 al een henkie van minimaal 4cm en je was ondertussen zo klein dat je net precies met je henkie over de rand kon kijken

Vast

Die groeit niet mee dan? Volgens mij is het zo dat als je een litteken oploopt, en als vervolgens dat stuk huid gaat groeien, dat dan het litteken mee uitzet.

*en anders niet zo zeuren over details, laat men lekker hun verhaal houden. Als we er maar om kunnen lachen toch Have a bit fun in life.

maandag 5 augustus 2002 @ 02:17:33 #122
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5267102
Ik ken een jongen die kaugom in een bepaald plekje heeft achter gelaten!
Dat meisje belde hem heel kwaad op met de mededeling: IK HEB ALLEMAAL KAUGOM IN M'N KUT!!!!
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  maandag 5 augustus 2002 @ 02:33:00 #123
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_5267188
In zo'n 'kinderdorp' (kindertjes tot 12 jaar bouwen 'n week lang van 'n hoop oud hout allerlei torentjes en dergelijke) is 'n kennis, toen 12, van zo'n torentje naar beneden gesprongen, en geland met z'n benen om 'n plank heen, en z'n ballen aan 'n opstaande spijker gespietst.. Moest in 't ziekenhuis worden gehecht
Down[br]Under
  maandag 5 augustus 2002 @ 04:42:59 #124
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_5267626
AUW AUW !! arme jongen....

Maar op zich wel tof dat ie nu al weet waar ie z'n toekomstige piercing zal zetten.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  maandag 5 augustus 2002 @ 13:54:24 #125
7286 mickael
All I want...
pi_5268848
Woon nog bij mijn ouders.. ik met mijn toenmalige vriendin lekker aan de gang..

Kom ik beneden zegt mijn pa 'Zozo ik heb de TV maar wat harder gezet' mijn vriendin rood hoofd..

Studentikoos Nederland! Utrecht is dé studentenstad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')