quote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf je kleding strijken als je thuis woont?
daar heb ik een Muck voorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zou je zelf je kleding strijken als je thuis woont?
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar heb je idd een punt
En ook als ik uit huis ben natuurlijk
Ja, als je nog bij je ouders woont dusquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef summer2bird het volgende:
Zo, even mijn vest laten strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan nauwelijks strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een combinatie van twee studies. Full-time MWD en psychologie heb ik nu even op een lager pitje gezet.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je?
En ik vond het ontzettend tof en interessant, dus dat verdiepen ging vnazelf
Als je er van de douche een spontane bubbelbad kan maken ben ik helemaal gelukkig. Ik ben nog een beetje aan het sponsorwerven, maar ooit wil ik deze badkamer.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hier nog een bubbelbad te repareren
hij doet het wel overigens![]()
maar hij gaat nu soms spontaan aan![]()
en om bij de pomp te komen moet de halve badkuip eruit
Voor wat danquote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je?
En ik vond het ontzettend tof en interessant, dus dat verdiepen ging vnazelf
[..]
Ja, ik zit op een oproep te wachten
[..]
Ik heb er nog twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Een spontane bubbelbad...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een combinatie van twee studies. Full-time MWD en psychologie heb ik nu even op een lager pitje gezet.
[..]
Als je er van de douche een spontane bubbelbad kan maken ben ik helemaal gelukkig. Ik ben nog een beetje aan het sponsorwerven, maar ooit wil ik deze badkamer.
[ afbeelding ]
Ik hou wel van een beetje spelelement.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een spontane bubbelbad...
Die gaat bij verassing aan?
You never know...
De 40 graden stand met wit/bonte doet meestal wel zijn werkquote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van marijke ging foutloos
maar deze is anders, dus moet ik weer zoeken welke 2 standen ik moet gebruiken
Want... spijkerbroeken strijk je niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook!
Dat word mijn hele leven lang spijkerbroeken en dikke wollen vesten dragen
Eeh, nee toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Want... spijkerbroeken strijk je niet?
En 60 of 90 voor handdoeken enzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 40 graden stand met wit/bonte doet meestal wel zijn werk
Ik koop gewoon blouses die er niet gestreken ook goed uitzienquote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook!
Dat word mijn hele leven lang spijkerbroeken en dikke wollen vesten dragen
Ma vindt van wel, ik vind van nietquote:
Ik ben niet gek.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzienquote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eeh, nee toch?
Die kan je toch zo uit de schone was grissen?
Dat jij je ondergoed nog strijkt dan hoeft dat iedereen niet te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
40 doet het hier ook goed genoeg, alleen mijn werkkleding doe ik op 40 met voorwasquote:
Overhemden wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzienMaar vriendin van me strijkt ook praktisch niks en loopt dan ook met gekreukelde blousen rond. Ieder zijn meuk
Zei ik dat dan ??quote:Op zondag 22 mei 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij je ondergoed nog strijkt dan hoeft dat iedereen niet te doen
Dat is inderdaad iets heel andersquote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een combinatie van twee studies. Full-time MWD en psychologie heb ik nu even op een lager pitje gezet.
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor wat danMag hoor, ik krijg een maagbandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat doet mijn ma gelukkig voor mequote:Op zondag 22 mei 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Overhemden wel.Dat ziet er anders niet uit. Maar dat is eigenlijk ook het enige wat ik strijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |