Same herequote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb veeeeeeel boeken
Geen kast meer, maar een complete muur
Ohh vet, kan jij koken met de schaar??quote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* Magnetronkok stroopwafel steelt en in de magnetron stopt
Dan weet je ook dat die foto ook in je fobo ook al flink wat jaartjes oudquote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gaat nogal gemakkelijk op een donderdag he?Het is niet dat ik zo even naar de achterhoek reis voor een feestje.
Mijn ouders, zusjes en ik gaan aankomende zaterdag uit eten.
Nee, wel knippenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh vet, kan jij koken met de schaar??![]()
![]()
Ik dacht dat die gisteren was gemaakt?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat die foto ook in je fobo ook al flink wat jaartjes oud
Is dat je beroep tegenwoordig?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kan zo gaan studeren met je kookskills.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuhhquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij kan zo gaan studeren met je kookskills.
Ik drink zo af en toe eens een whisy, rook niet meer (en zeker geen sigarenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hoort er echt helemaal bij als je er een wijntje bij drinkt, zo'n vrouwensigaar rookt en een leesbril hebt.
Met een linkse schaar zelfsquote:
Hmmm, ik heb wel veel studieboeken, maar die zitten in een doos, omdat de studie stilligtquote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar mijn 160 boeken zijn wel voornamelijk studieboeken, dus dat is wel een plus.
Die had je veel beter kunnen bewerkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Spezieaal voor zuster enfermerel![]()
[ afbeelding ]
Nog wel van plan om het een keer op te gaan pakken?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb wel veel studieboeken, maar die zitten in een doos, omdat de studie stilligt
Ah! Zo'n rebel ben jij. Afzetten tegen de maatschappelijke klasse waar je toe behoort.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik drink zo af en toe eens een whisy, rook niet meer (en zeker geen sigaren) en zet mijn bril juist af met lezen
De helft zijn boeken van mijn vorige studie. Nutteloos, maar ik vind het altijd leuk om ze nog een keer door te bladeren.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb wel veel studieboeken, maar die zitten in een doos, omdat de studie stilligt
Zet er een stel van die bij elkaarquote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
Wat zijn vrouwen toch ook trutten zeg
*herhaling van echte meisjes in de jungle aan het kijken*
Ik kan er van ergernis niet naar kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
ik heb boeken onder mijn kastquote:Op zondag 22 mei 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
In mijn kamer liggen overal boeken
Onder het bed: boeken
Op nachtkastje: boeken
Tegen de muur naast mij: boeken
Zelfs in de kledingskast ligt wel eens een boek
En in mijn kluisje op school liggen ook boeken (geen studieboeken)
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb boeken onder mijn kast![]()
dan staat die beter recht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Nee, dat zie ik niet meer gebeurenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wel van plan om het een keer op te gaan pakken?
That's mequote:Op zondag 22 mei 2011 19:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah! Zo'n rebel ben jij. Afzetten tegen de maatschappelijke klasse waar je toe behoort.
[..]
Klinkt bekendquote:Op zondag 22 mei 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
In mijn kamer liggen overal boeken
Onder het bed: boeken
Op nachtkastje: boeken
Tegen de muur naast mij: boeken
Zelfs in de kledingskast ligt wel eens een boek
En in mijn kluisje op school liggen ook boeken (geen studieboeken)
Voor jezelf?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb weer babyfruithapje zitten maken
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb weer babyfruithapje zitten maken
Jaquote:
XDquote:
Ohhhhhh wat mooiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Spezieaal voor zuster enfermerel![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
Summer, soms vraag ik me af of je echt ouder dan RN bent
Dat is lekker en gezond manquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
Summer, soms vraag ik me af of je echt ouder dan RN bent
Wat studeerde je?quote:
Voor mij is het helaas ook pijnlijk herkenbaar.quote:[..]
Klinkt bekend![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is lekker en gezond man
En makkelijker weg te slurpen dan
8 aarbeien
1 mango
1 banaan
2 eetlepels citroensap.
Dit heb ik in een keer op
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heb je met je oog gedaan?gister conifeerhaag gesnoeid bij mijn schoonmoeder en er kwam een takje in mijn oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Weet je hoe lekker dat is !quote:
Ohjeequote:Op zondag 22 mei 2011 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
gister conifeerhaag gesnoeid bij mijn schoonmoeder en er kwam een takje in mijn oog
quote:
ik studeerde biologie en medisch laboratoriumonderzoekquote:Op zondag 22 mei 2011 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat studeerde je?
[..]
Voor mij is het helaas ook pijnlijk herkenbaar.
Oja, die Muckloon toenquote:
Ik heb er nog veeeeel meerquote:
Ik krijg er binnenkort eentjequote:
quote:
En dan klagen als de andere users hier het over seks hebben.quote:
Netjes! Ik heb een klein stukje biologie bij mijn studie en dat is al pittig. Respect als je er compleet in kan verdiepen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik studeerde biologie en medisch laboratoriumonderzoek
Oh echtquote:Op zondag 22 mei 2011 20:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er nog veeeeel meer
Maar gezien mijn opleiding kan ik ook wel echt klonen
[..]
Ik krijg er binnenkort eentje
Kom jij me prikken dan?
na mijn upgrade welquote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je nu ook foutloos de wasmachine nu bedienen?
Hoezo dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Wok-v2.0 het volgende:
[..]
na mijn upgrade wel
alleen dinsdag kan ik pas de 2 wasmachines maken![]()
en dan is het weer een nieuwe machine met nieuwe mogelijkheden
ik heb hier nog een bubbelbad te reparerenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh ja! WOK was de handige man he? Ik zoek nog iemand die even een nieuw badkamertje hier inzet.
die van marijke ging foutloosquote:
Op basis van die beelden zou ik elke vrouw het land willen uitgooien. Stom volkquote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Wat voor studie doe je?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
En dan klagen als de andere users hier het over seks hebben.Hypocrietje.
[..]
Netjes! Ik heb een klein stukje biologie bij mijn studie en dat is al pittig. Respect als je er compleet in kan verdiepen.
Ja, ik zit op een oproep te wachtenquote:
Ik heb er nog tweequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef summer2bird het volgende:
Zo, even mijn vest laten strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zou je zelf je kleding strijken als je thuis woont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zo, even mijn vest laten strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o ja, strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog even een paar overhemden doennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Wok-v2.0 het volgende:
[..]
na mijn upgrade wel
alleen dinsdag kan ik pas de 2 wasmachines maken![]()
en dan is het weer een nieuwe machine met nieuwe mogelijkheden
Daar heb je idd een puntquote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf je kleding strijken als je thuis woont?
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
daar heb ik een Muck voorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar heb je idd een punt
En ook als ik uit huis ben natuurlijk
Ja, als je nog bij je ouders woont dusquote:
Zo, even mijn vest laten strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan nauwelijks strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een combinatie van twee studies. Full-time MWD en psychologie heb ik nu even op een lager pitje gezet.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je?
En ik vond het ontzettend tof en interessant, dus dat verdiepen ging vnazelf
Als je er van de douche een spontane bubbelbad kan maken ben ik helemaal gelukkig. Ik ben nog een beetje aan het sponsorwerven, maar ooit wil ik deze badkamer.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hier nog een bubbelbad te repareren
hij doet het wel overigens![]()
maar hij gaat nu soms spontaan aan![]()
en om bij de pomp te komen moet de halve badkuip eruit
Voor wat danquote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je?
En ik vond het ontzettend tof en interessant, dus dat verdiepen ging vnazelf
[..]
Ja, ik zit op een oproep te wachten
[..]
Ik heb er nog twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Een spontane bubbelbad...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een combinatie van twee studies. Full-time MWD en psychologie heb ik nu even op een lager pitje gezet.
[..]
Als je er van de douche een spontane bubbelbad kan maken ben ik helemaal gelukkig. Ik ben nog een beetje aan het sponsorwerven, maar ooit wil ik deze badkamer.
[ afbeelding ]
Ik hou wel van een beetje spelelement.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een spontane bubbelbad...
Die gaat bij verassing aan?
You never know...
De 40 graden stand met wit/bonte doet meestal wel zijn werkquote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van marijke ging foutloos
maar deze is anders, dus moet ik weer zoeken welke 2 standen ik moet gebruiken
Want... spijkerbroeken strijk je niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook!
Dat word mijn hele leven lang spijkerbroeken en dikke wollen vesten dragen
Eeh, nee toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Want... spijkerbroeken strijk je niet?
En 60 of 90 voor handdoeken enzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 40 graden stand met wit/bonte doet meestal wel zijn werk
Ik koop gewoon blouses die er niet gestreken ook goed uitzienquote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook!
Dat word mijn hele leven lang spijkerbroeken en dikke wollen vesten dragen
Ma vindt van wel, ik vind van nietquote:
Ik ben niet gek.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzienquote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eeh, nee toch?
Die kan je toch zo uit de schone was grissen?
Dat jij je ondergoed nog strijkt dan hoeft dat iedereen niet te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
40 doet het hier ook goed genoeg, alleen mijn werkkleding doe ik op 40 met voorwasquote:
Overhemden wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzienMaar vriendin van me strijkt ook praktisch niks en loopt dan ook met gekreukelde blousen rond. Ieder zijn meuk
Zei ik dat dan ??quote:Op zondag 22 mei 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij je ondergoed nog strijkt dan hoeft dat iedereen niet te doen
Dat is inderdaad iets heel andersquote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een combinatie van twee studies. Full-time MWD en psychologie heb ik nu even op een lager pitje gezet.
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor wat danMag hoor, ik krijg een maagbandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat doet mijn ma gelukkig voor mequote:Op zondag 22 mei 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Overhemden wel.Dat ziet er anders niet uit. Maar dat is eigenlijk ook het enige wat ik strijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |